نظرات درباره کتاب صوتی خاطرات یک گیشا و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی خاطرات یک گیشا اثر آرتور گلدن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی خاطرات یک گیشا

نویسنده:آرتور گلدن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۳از ۸۴ رأی
۴٫۳
(۸۴)
sahar
درود ، داستان جذاب و سرگرم کننده بود. اما از آنجا که نویسنده کتاب آمریکایی است نمی دانم چه قدر مطالبی که درباره فرهنگ ژاپنی نوشته شده صحیح هست. خصوصاً قسمتی که بعد از جنگ جهانی دوم و بمباران و قتل عام ژاپنی ها نوشته شده . شخصیت اصلی داستان می گوید کم‌کم مشخص شد داستانهای که از تجاوز و کشتار ژاپنی ها توسط آمریکا های انجام شده ساختگی بوده و آمریکایی ها مردمی خوبی هستند. 🧐
کاربر ۵۲۰۹۹۸۱
سلام دوست عزیز بعد از حمله به هیروشیما و .. قبول شکست ژاپن. با اینکه ژاپنی ها زن و دخترانشون رو پنهان کردن که مورد آزار آمریکایی ها قرار نگیرند.هیچ گونه تجاوز یا اذیت جنسی یا دزدی در ژاپن توسط آمریکایی ها انجام نشد . بلکه به دلیل فرهنگ فوق سنتی ژاپن و احترام به امپراطوری از طرف مردم. کلی هم کمک شد تا ژاپن بازسازی شود.
Elle
متن داستان بسیار روان و جذاب است و گویندگی آن عالیست . کتاب به زیبایی فرهنگ و آئینهای خاصی از مردم ژاپن را معرفی میکند.جذابیت دنبال کردن چیو (سایوری) برای پی بردن به ماجرای زندگیش ما را با تحولات و وقایع پیش آمده در گذشته این کشور (جنگ جهانی دوم) مکانها ، افراد و حتی ورزشی چون سومو آشنا میکند . در این بین گیشا ها دختران و زنان خاصی هستند که با معرفی حرفه و نحوه کار آنان بنوعی نگاه آن دوران به زنان ، مشقت ها و حتی استفاده آنان توسط جامعه بطور بارزی نشان داده میشود .
samin
این کتاب واقعا جذابه من متنی رو خوندم حتما گوش کنید
کاربر ۳۵۵۵۲۴۰
فیلم ش بدون سانسور تمام وقایع رو روایت میکنه
افسانه شنی
بنظرم صداشون واقعا برای کتاب جذابه 😍
s.h
زیبا. ارزش خوندن و شنیدن داره
رسا
بسیار شیرین بود. روان و البته گاهی چالش های خودش را داشت. گاهی اطناب داشت اما گویا بعضی چیزها باید باشد تا ادامه مطلب برایت جا بیفتد. از آن کتابهائیست که بار ادبی و محتوایش هردو به یک اندازه به جان خواننده می نشیند. در قسمت هایی از کتاب کنار گذاشتنش برای اینکه به کارهای روزمره ات برسی سخت بود. پس حداقل برای من جذاب بود. پیشنهاد می کنم امتحانش کنید.
بهار
گوینده صدای عالی‌ای برای کتاب داره. اما کلا بخش کتاب صوتی طاقچه ایراد داره. با اینکه کتاب رو کامل دانلود کردم، ولی هم خیلی پرش داره هم متوقف میشه!
alireza atighehchi
راستش کنجکاوی در مورد گیشاها من را به شنیدن این کتاب ترغیب کرد ولی خوب قبل از شنیدنش بطور اتفاقی فیلمش را دیدم. دیدن فیلم بیشتر من را به سمت شنیدن این کتاب هل داد گرچه بعدا فهمیدم فیلمش چندان وفادار به کتاب نیست. کتاب ترجمه روان و خوبی دارد و صدا و اجرای خانم بیراوند هم که تمام شخصیت های کتاب را یک تنه اجرا می کند می توانم بگویم که بی نظیر بود و عالی. همه با اوشین کم و بیش آشنا هستیم داستان سایوری هم همانقدر نوستالوژیک و جالب بود. امیدوارم شما هم گوش کنید و دوست داشته باشید.
Maryam Mohammadi
برای اوقات فراغت خوبه بیهوده نیست
Tasnim
سلام. ذهن آگاهی و شناخت سایوری نسبت به احساسات لحظه ای خودش در شخصیت پردازی داستان برام جالب و نگاه ابزاری به زنان در دوره ای از تاریخ ژاپن که در کتاب روایت می شد به نظرم بسیار غم انگیز بود. فکر می کنم آمریکایی بودن و ملیت نویسنده داستان با تطهیر چهره آمریکا در بخشی از کتاب (با وجود جنایات جنگی که در جنگ جهانی دوم انجام داده) بی ارتباط نیست. در آخر هم اضافه کنم گویندگی کتاب به نظرم دلنشین بود.
کاربر 7838261
عالی بود
آناهیتا
بر عکس نظراتی که خوندم، اصلا داستان جذابی نبود . فقط گویندگی خوبی داشت مدام تکرار اتفاقات بی ثمر و تکراری . اصلا دوست نداشتم
مونا
داستان و گویندگی عالی بود
pani
خیلی کسل کننده و بیخود بود
ROSHA
یکی از قشنگ ترین رمان هایی که شنیدم ، راوی هم مثل همیشه عالی♥ ، برای کسایی که کمی با فرهنگ شرق میانه اشنایی دارند حسابی توصیه میشه
بهار
گوینده عالی، داستان عالی، به نظرم خیلی جالب و متفاوت بود
yonso
این کتاب عالی بود هنوزم نمیتونم باور کنم اولش که شرو کردم فکر نمیکردم داستانش اینقدر جذاب باشه فقد یکم محدودیت سنی داره
بهار
کتاب دلنشینی بود ولی برای من خیلی کشش نداشت
فریال
بسیار راضی بودم هم از متن کتاب که فراز و نشیب فوق العاده داشت و هم شکست ها و پیروزی های به اندازه. کاملا قابل باور بود همه چیز و داستان کاملا گیرا بود. مهم تر از متن کتاب صدای فوق العاده گوینده بود، اینکه به کاراکتر ها صدا های مختلفی اختصاص داده بود و اون ها رو زنده می کرد. خیلی راضی بودم تجربه متفاوتی بود.
s@miraaaaaa
در ارتباط با این رمان فیلم سینمایی هم ساخته شده پیشنهاد میکنم ببینید سپاسگزارم

زمان

۲۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۶۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۶۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
۱۰۴,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد