نظرات درباره کتاب صوتی نامه‌ای در باب تساهل و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی نامه‌ای در باب تساهل اثر جان لاک

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی نامه‌ای در باب تساهل

۴٫۱
(۱۵)
Πυρια
این رساله فوق‌العاده است، از شنیدنش پشیمون نمیشید. جان لاک به شیرینی و سادگی هر چه تمام‌تر انسان‌ها رو دعوت میکنه که با احترام به ارزش‌های متفاوتی که دارن در کنار هم با آرامش زندگی کنن و به همدیگه احترام بزارن. متن بسیار روان و ساده نوشته شده و جذابیت بسیار زیادی برای من داشت. متاسفم که با گذشت این همه سال هنوز کشور ما و کشورهای همسایه‌مون درگیر خشونت‌ها و سرکوب‌های مذهبی و فرقه‌ای هست. کاش میشد این کتاب رو به همه‌ی مردم خاورمیانه هدیه میدادم.
مینا
چرا کتابای نشر نی در طاقچه بارگذاری نمیشه ؟
Alireza Yoonesi
فوق‌العاده است. کاش 10 سال پیش این کتاب رو خونده بودم. به همه پیشنهاد می‌کنم خصوصاً مذهبی‌ها. ترجمه هم روانه.
Farzan
معتقد هستم اگر تمام مردمان این کتاب را مطالعه میکردند و آن را درک میکردند و ادراکی حتی نسبی به این قضیه میداشتند اکنون حد زیادی از مشکلات تفکری ما وجود نمیداشت، تمام مشکل ما اینست که در حق هم اصل رواداری را رعایت نمیکنیم و عموما همه به دنبال نشاندن حرفمان بر کرسی حق هستیم که جان لاک به صراحت رد میکند که این حق همواره به فکر خاصی تعلق ندارد کتاب بسیار مفید هست و امیدوارم یک روز فلسفه وجودی این کتاب در زندگی مردمان جهان پدیدار شود
hootav
متن نوشتار و موضوع کتاب خوبه ولی به شدت دارم با خودم مبارزه می‌کنم که کتاب رو تا انتها گوش کنم فقط به خاطر نوع روایت گوینده که به نظرم اصلا با لحن و سبک نوشتار کتاب متناسب نیست! بعضا غلط هایی هم در خوانش هست.
خانم پورجعفری
پیچیده ست

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد