نظرات درباره کتاب صوتی نفرت بازی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی نفرت بازی اثر سالی تورن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی نفرت بازی

نویسنده:سالی تورن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۱از ۴۶ رأی
۴٫۱
(۴۶)
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
راوی داستان، دختری جوان به نام لوسی هاتن است که در یک شرکت انتشارات کتاب کار می‌کند. میز کار او، درست روبه‌روی مرد جوانی با نام جاشوا تمپلمن است و این دو نفر، با تمام وجود از هم متنفرند و در هر فرصتی، بازی‌های گوناگونی را پیش می‌کشند تا نفرتشان را به هم ابراز کنند و این‌طور است که می‌توانند در ساعت‌های طولانی کار مشترک، یکدیگر را تحمل کنند. اما این نفرت‌بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که رقابتی برای یک ترفیع شغلی میان این دو نفر شکل می‌گیرد و هر دو امیدوارند تا با پیروزی در این رقابت، برنده‌ی بازی میان خودشان نیز شوند. یک کمدی- رمانتیک جذاب داستان نفرت‌بازی، روی مرز باریک میان عشق و نفرت پیش می‌رود. راوی، این دو احساس را موازی و دو روی یک سکه می‌داند و برای اثبات نظریه‌اش، قصه‌ای پر فراز و نشیب را روایت می‌کند که در خلال آن، از بیان خصوصیات فردی و پیشینه‌های خانوادگی خود و رقیبش جاشوا نیز بهره می‌گیرد تا تضادها و تفاوت‌های این دو شخصیت را بهتر نشان دهد. نفرت‌بازی داستان مفرحی است که با چالش‌های بسیار همراه بوده و نویسنده، در کنار توصیف‌های خود از مقوله‌ی عشق و نفرت، موقعیت‌های طنزگونه‌ی خوبی را نیز خلق کرده است که شنیدن داستان را به تجربه‌ای خوش‌آیند و جذاب بدل می‌کند.
Hanika
کم سن و سال‌تر که بودم کتاب هایی میخوندم از یک سری نویسنده‌های تازه کار که کتاب هاشون رو توی سایت‌هایی مثل نودوهشتیا و ... منتشر میکردن... کتاب هایی که هیچ خبری از دنیای واقعی توی اون ها نبود و صرفا عشق‌های فانتزی، قابل پیش بینی و غیر قابل باوری رو روایت میکردن... عشق هایی که بیشتر از اون‌ها تحت عنوان عشق های نوجوان پسند یا تینیجری یاد میشه در حالی که من حتی به نوجوان ها هم توصیه‌شون نمیکنم!!! . من با شنیدن ده فصل این کتاب، دقیقا به اون زمان برگشتم و از شدت سطحی بودن داستان واقعا نتونستم به شنیدن ادامه بدم... این کتاب راجع به درگیری‌ها و تنفر دو تا همکار هست که شخصیت اصلی کتاب فکر میکنه این نفرت تا ابد ادامه داره و هنوز کمی از این داستان نگذشته که این نفرت تبدیل به یه عشق عمیق میشه! اگه خودتون داستانش رو بخونید متوجه میشید که این تغییر احساس به خاطر یه حرکت ناگهانیه که شخصیت اصلی هی اون رو برای خودش بزرگ و بزرگ تر میکنه و با اینکه از اون اتفاق گذشته مدام اون رو برای خودش تکرار میکنه! . من چنین روایت بیمار گونه‌ای از عشق رو نمی‌پسندم و به نظرم داستان و رمان های زیباتری برای خوندن وجود دارن... و در آخر هم درمورد گوینده‌ی کتاب بگم...خانم پاک ذات توانایی و مهارت زیادی دارند و کارشون عالیه👌🏼
Hanieh
کاربر ۱۲۰۴۸۸۴ خواهش میکنم، دقیقا هدفم از نوشتن چنین نظراتی اینه که به بقیه برای انتخاب و خرید کتاب ها کمک کنم‌. خوشحالم که براتون مفید بوده⚘
کاربر 1204884
چقدر قشنگ توضیح دادید. ممنونم میخواستم بخرم اما با این توضیحات کامل منصرف شدم
sf.javadii
دقیقا منم یاد رمان زرد ایرانی افتادم
Samin🦋
امکان خرید pdf این کتاب نیست؟؟ من خودم دوست دارم بخونم
ز. مظاهری
با خانواده و در جمع گوش نکنید 😅
niloonikoo
خیلی خیلی لذت بردم . راوی بسیار خوب داستان رو روایت کرد، و سخصیت ها بسیار جالب بودند
Moti
یک: چیزی که این کتاب صوتی رو دلنشین کرده صدای گوینده‌ هست که به خوبی روی داستان نشسته و آدم از گوش کردن بهش خسته نمیشه. دو: رمان در مورد دو همکار هست که ظاهراً از یکدیگر متنفر هستند ولی با گذشت زمان و با ورود به زندگی شخصی یکدیگر علاقشون به هم رو اعتراف میکنن. سه: توجه داشته باشید که این کتاب یک اثر ادبیاتی فاخر نیست، صرفا کتابی هست که برای سرگرم شدن ارزش مطالعه داره. چهار: از روی این رمان فیلمی به همین نام ساخته شده که البته در فیلمنامه و متن کتاب تفاوت‌هایی دیده میشه؛ به هر حال بعد از مطالعه رمان می‌تونید فیلم رو ببینید و لذت ببرید.
نازیلا
یک عاشقانه زیبا و شیرین ❤️
کاربر 5492618
بنظرم اگه همینطوری خواستید کتاب بخونید این کتاب مناسبی هست هرچند کتاب های بهتری هم وجود داره. کتاب سطحی هست و زیاد مورد علاقم نبود. تخیلی هست و انگار سریع میخواست داستانو به طرف دیگری بکشونه درواقع یک دفعه عاشق کسی شدن بنظرم زیاد واقعی نیست. کلا هرکسی خواست یک کتاب اساسی و پیچیده حتی اگه ژانر عاشقانه دا‌شته باشه بخونه و کتاب سطحی رو دوست نداره این کتاب مناسب نیست!!
مینا تاج‌وری
داستان کتاب نوجوانانه است و یک جاهایی احساس می‌کردمنویسنده برای یک انیمه فیلمنامه نوشته. اما داستان، روایت و اجرا کاملا جذاب و سرگرم‌کننده است.
khadij
کتاب آرامش بخش و دل انگیزی بود، ممنون از گوینده خوبش
ضحی مختارزاده
در این که کتاب داستان جذابی دارد، شکی نیست، ولی نکته مهمتر به نظرم، گویندگی عالی و روان است. خیلی لذت بردم خانم پاک ذات . سپاسگزارم، در ضمن موسیقی های انتخاب شده هم خیلی جالب بود. با وجود امتیاز بالا نوشته ام از توصیه این کتاب مطمئن نیستم چون به نظرم افراد متاهل باید این کتاب را بخوانند، برای مجردها یک مقدار شاید
Sh
سلام میشه لطفا رمان های مشابه نفرت بازی رو معرفی کنید.🙏
maryam_7457
کتاب جذابی نبود برای من. بنظرم بیشتر مناسب نوجوانان و افرادی که شبیه اونا عوالم رومانتیک دارن بودش. قابل پیش بینی بود داستان. دو نفر که یک ماجراهایی تو کار و زندگی دارن و ته دلشون می خوان بهم برسن. توصیفاتش که استایل و ظاهر افراد در کتاب هم خیلی اغراق شده بود.خیلی اغراق شده و آبکی. بنظر من ارزش گوش کردن نداشت.... البته خوانش خانم پاک ذات خیلی خوب بود و تنها چیزی بود که باعث شد من تا آخر کتاب رو گوش بدم.
کاربر 7570449
اگه از عشقای که از نفرت به وجود میاد خوشتون میاد این کتاب برای شماست و عاشق کلکل هاشون میشید
bahar
رمان قشنگی بود
Nazanin20
کتاب جالبی بود و بسیار هم خوانش خوبی داشت
Erfan
کتاب صوتی چاپی با هم گوش دادم خوندم و صدای خانم پاک ذات داستان چند برابر جذاب تر کرده بود و آهنگ های زمینه به خوبی انتخاب شده بودن و باعث شده بود کتاب جذاب تر شده باشه روابط شخصیت کتاب (لوسی هاتن و جاشوا تمپلمن) خیلی خوب بود و کل کلاشونو خیلی دوست داشتم لوسی جاش بهم آموختن تو زندگی کسیو انتخاب کنین که همه جوره پشتتون باشه و هواتونو داشته باشه حتی اگه یه روزی ازتون متنفر باشه. داستان عاشقانه خوبی بود یه داستان متوسط رو به بالا همون‌طور که اولش گفت صدای خانم پاک ذات داستان و برام چند برابر جذاب کرد وگرنه شاید امتیاز کمتری بهش میدادم در کل خواندنش حس خوبی بهم داد تجربه متفاوتی بود
آرمان
در کل کتاب خوبی بود بیشتر برای حال و هوا عوض کردن و لبخند زدن مثل فیلم های طنز و عاشقانه.گوینده عالی بود
zzzz1239
یه داستان عاشقانه ی قشنگ و خیلی تکراری. صدا و لحن خانم گوینده رو خیلی دوست داشتم.
اسما
کتاب رمانتیک و جذاب است. راوی بسیار زیبا آن را روایت می‌کند. کشش داستانی زیاد است. اما در کل با داستان عمیقی با لایه های پنهان و مفاهیم پیچیده روبرو نیستیم.

زمان

۱۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۷۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۷۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
۶۷,۲۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد