نظرات درباره کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی اثر ویلیام اروین

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی

۳٫۲
(۱۹)
EL
گوینده نه صدای مناسبی برای خواندن داشتند نه سواد لازم برای درک مطلب آنچه خواندند و تلفظ اشتباه دو کلمه رواقی و والدین به دفعات متاسفم که ناشر کتاب صوتی مخاطبین را بی سلیقه و بیسواد فرض کردند .
sina
صدای گوینده اصلا خوب نیست
کاربر ۲۱۴۲۸۲۸
شنیدن این کتاب رو به کسانی که زیاد به سراغ فلسفه نمی‌روند و یا از اسم آن واهمه دارند توصیه می‌کنم. روان است و آدم را با خود همراه می‌کند.
Mohsen
من خریدمش و به این موضوع هم واقعن علاقه مندم ولی نتونستم گوش بدم. واقعا راوی خوانش نامطلوب و تصنعی داره. دیگه نتونستم تحمل کنم رفتم یه پادکست پیدا کردم که همین کتاب رو با صدای نرمال و خوب میخونه.
محمد جمالی
نظر بنده هست این مطالب و شاید اشتباه باشد از ۳۵ سالگی مطالعات خودم رو بیشتر کردم، الان ۳۸ سالمه و اما حرفم: فلسفه رو دور بزنین میرسین به حرف هایی که بدرد زندگی امروز میخورن، خلاصه مطالب فلسفه هم همین کتابه، راهکارهای عملی میده کتاب نه اینکه شما رو در گرداب استدلال و مغالطات و سفسته ها گیر بندازه، جبر تاریخ در اعصار بشر تکرار میشه ولی روح تاریخ یکسانه، این کتاب روح و قوانین زندگی رو میگه و معادل سازی امروزی میکنه، یاد پادکست "رواق" افتادم، بعد این کتاب برین اونو گوش بدین، رواق همون مکتب اگزیستانسیالیسم هست، کتاب های سارتر رو هم‌پیشنهاد میکنم. ممنونم از طاقچه، مترجم، نویسنده، گوینده و شنوندگان اهل تعمق نه تملک کتاب
matador
خواهش میکنم رواق رو به کسی توصیه نکنید و گمراهشون نکنید اجازه بدید آب رو از سر چشمه بنوشند نه از پادکست تماما کپی درجه چندم با هزاران کامنت و لایک فیک
شهاب
بسیار کتاب خوبی بود. پیشنهاد می کنم حتما بخونید. برای ارامش بیشتر در زندگی لازمه اینگونه کتاب‌ها
کاربر 6707723
بسییاررر کتاب اموزنده‌ای بود.اطلاعات زیادی درباره فلسفه رواقی ؛و نقل قول هایی از فیلسوفان(سنکا،اپیکتتوس،مارکوس)در رابطه با احساسات منفی و طریقه رواقی زیستن میده.ارزش چند بار خوندن رو داره.

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۹۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۹۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
۸۳,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد