نظرات درباره کتاب صوتی بچه‌ای محبوس در زیرزمین و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی بچه‌ای محبوس در زیرزمین اثر دیوید بروکس

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی بچه‌ای محبوس در زیرزمین

نویسنده:دیوید بروکس
انتشارات:رادیو ری‌را
امتیاز:
۴.۴از ۴۶ رأی
۴٫۴
(۴۶)
عادل تنها
کوتاه و جالب آیا می‌پذیرید که در ازای بدبختی گروهی، شما خوشبخت باشید؟ آیا شما اون فردی هستید که دیگران رو نردبان خوشبختی خودش میکنه؟
کاربر ۲۲۹۰۲۵۳
عالی بخشی از جامعه ایی که در ان زندگی می‌کنیم رو برامون توصیف کرد
mahnam
افسوس که کودکان کز کرده در زیرزمین وطنم بیشمار ست. کتاب جالب گویندگی عالی
Mono⁷
تأمل‌برانگیزه. فکر می‌کنم همه‌ی دیدگاه‌هایی که درباره‌شون صحبت شده، بسته به زاویه‌ی دیدمون می‌تونن درست باشن. احتمالا خیلی‌ها خواسته یا ناخواسته، دانسته یا ندانسته، مستقیم یا غیرمستقیم برای پیش بردن زندگی‌شون در استثمار کودکان زیادی دست دارن و ای‌کاش کسی دانسته در این معامله شریک نشه. گویندگی هم که آقای سلطان‌زاده است دیگه! جای حرفی باقی نمی‌ذاره.
مهدی
عالی
mojtaba Khorshidy
واسه شنیدن عالیه
زندگی
تفکر بر انگیز
مهسا
خیلی عالی و قابل تأمل بود. من را به فکر فرو برد و برای همه بچه‌های محبوس در زیر زمین عمیقا غمگین شدم.🤔
MANSOUR 1239
باید گفت بچه‌ محبوس در زیرزمین فردی که نماد بردگی توسط قدرتمندان را نشان می‌دهد و انسان هایی که در واقع هر کاری را می‌کنند تا زندگی باب میل خودشان باشد حتا لازم باشد خون هزاران آدم را می‌ریزند تا قدرت و درست بودن کار خود را نشان دهند، مردمی در آن شهر زندگی میکنن در مورد این قضیه بی تفاوتند و ظلم را نمی‌بینند و افرادی که آن شهر را ترک می‌کنند چون شادی آنها باعث زجر یک فرد دیگریست. آنها نسبت به این قضیه انسانیت دارند و این عذاب وجدان انها می‌شود. حاکمان و قدرتمندانی که هزاران برده را مجبور می‌کنند تا کاخی عظیم برای آنها بسازند و سخاوتمندی و بخشندگی خود را در اعدام نکردن آنها می‌داند و در مرگ و زندگی ، و ضعیفان زندگی از تحقیر و برده شدن را انتخاب می‌کنند . و کسانی که می‌آیند در ظلم هایی که میکنند برای خفه کردن دیگران به آنها پول می‌بخشند تا در مقابل ظلم ساکت بمانند. جنگ هایی که چه از روی درستی و نادرستی رخ می‌دهد و تقاص این جنگ را مردمان بی گناهی که کشته می‌شوند می‌دهند. لازم باشد کل مردم جهان را می‌کشد تا حرف و قدرت خود را اثبات کند. حیواناتی که تهدیدی برای انسان نیستند اما انسان آن ها را اسیر می‌کند و حق زیستن را از آنها می‌گیرد تا غذا و سرگرمی خود را بدست آورد محل زندگی‌شان را نابود می‌سازد و باغ وحش را می‌کنند تفریح توجیح می‌کنند که انسان بالاتر از حیوانات است و خودشان هستند که باید باشند. کسانی که حرف از انسانیت می‌زنند و کسی که دستش آلوده به خون است را اعدام می‌کنند ولی او فرقی با آن گناهکار ندارد چرا که می‌خواهد خون آن را به هر نحوی بریزد. اما حقیقت این است که دیگر فراموش شده و انسان جان دیگری را به راحتی می‌گیرد و دیگر امروزه جان و ارزش انسان اهمیتی ندارد و منفعت را از این ها هم بیشتر می‌بینند.
کاربر 7808792
توصیه نمیکنم طرز بیانش جالب نبود و وسوسه انگیز
حنانه سلی
واقعیتی تلخ
شهاب
من که لذت بردم .محل زندگی ما را به درستی توصیف میکنه
Asra Salmani
عالی
کاربر ۴۰۷۳۲۲۰
پدر من همان کودک در حبس است
کتاب خوان
سپاس از گروه طاقچه که این دست مقالات را رایگان در اختیار علاقمندان می گذارید .برایتان بهترین ها را آرزومندم.
aran✧༺♥༻✧.・゜゜・
خوبه بدک نیست به نضر من بخونین
AS4438
بایک مقاله ۷ دقیقه ای اگرنگوئیم تمام وجمله جهان بلکه اغلب بااین گرفتاری دست به گریبانند، چقدر زیبا وگویا بود، چقدرتلخ ولی دلنشین، دربعضی جوامع یک کودک تنها نیست بلکه بخش عظیمی ازمردم برای آسایش وشادی دیگران مجبورند درزیرزمین بمانند،بسیارعالی وگویا بود.
کاربر 5597736
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ و حق بود! .
سارا اردستانی
یکی از بهترین کتاب های صوتیه 😁 حتما گوشش بدید
Ali
پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد