دانلود کتاب صوتی عادت های کله خری با صدای نسرین رضائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های کله خری اثر جین سینسرو

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های کله خری

نویسنده:جین سینسرو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عادت های کله خری

کتاب صوتی عادت های کله خری نوشتهٔ جین سینسرو و ترجمهٔ نفیسه تنکابنی و با صدای نسرین رضائی است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عادت های کله خری

افکار ما کلام ما را می‌سازند، کلام ما باورهای ما را شکل می‌دهند، باورهای ما کم‌کم به عادت تبدیل می‌شوند و عادت‌ها ماهیت واقعی ما را به نمایش می‌گذارند.

همهٔ انسان‌ها براساس آنچه به ذهنشان می‌رسد رفتار می‌کنند (و این شامل دستورالعمل‌های غلطی هم می‌شود که در گذشته به ذهنمان القا کرده‌ایم)، همچنین باید بدانیم که همهٔ ما تمایل داریم خود را دست‌کم بگیریم و به‌جای آنکه به‌خاطر موفقیت‌هایمان جشن و سرور به پا کنیم، شکست‌هایمان را فریاد بزنیم. حتی افراد موفق به‌طور باورنکردنی‌ای اعتراف می‌کنند که گاه و بی‌گاه اجازه می‌دهند حالات منفی و احساس بی‌کفایتی آن‌ها را از میدان به در کنند. 

پرورش طرز فکر مثبت و قدرتمند که نیازمند شناخت عادت‌های فردی است، در صورتی تحقق می‌یابد که همواره آگاه و هوشیار باشیم و وقتی در گرداب «افسوس، وای بر من!» گرفتار می‌شویم، فوراً تغییر موضع بدهیم و آگاهانه دربارهٔ چیزهایی فکر کنیم که با جایگاهی که می‌خواهیم به آنجا برسیم و فردی که می‌خواهیم به آن تبدیل شویم، همسو باشند. هنگامی‌که وقت آن برسد تا عادت‌های خوب را در درونمان پرورش دهیم و از شر عادت‌های ناپسند خلاص شویم، باید متعهد شویم که تنها برآنچه می‌خواهیم تمرکز کنیم بدون توجه به اینکه اکنون چه کسی هستیم و چه جایگاهی داریم. مطمئن باشیم که این تعهد قدرت زیادی به ما می‌دهد.

برخلاف باور عمومی، عادت‌ها بیشتر نشانهٔ این‌اند که ما کیستیم نه اینکه چگونه رفتار می‌کنیم.

 این کتاب صوتی دریچه‌ای نو از فرایند پرورش عادت‌های نیکو را پیش چشمان ما می‌گشاید و کمک می‌کند تا موانعی را که اجازه داده‌ایم تاکنون بر ما حکمرانی کنند، از سر راه برداریم. با شنیدن این کتاب، پرورش عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد برایمان مثل آب خوردن می‌شود.

این کتاب صوتی توضیح می‌دهد عادت‌ها چه هستند و چه کار می‌کنند تا همهٔ عادت‌هایمان را شناسایی کنیم (عادت خوب، بد یا حتی زشت) و خودمان تشخیص دهیم که از شر کدامشان باید خلاص شویم، چه عادت‌های جدیدی را جایگزین آن‌ها کنیم و چگونه فردی باشیم که بتوانیم این کارها را انجام دهیم. به‌علاوه راه‌و‌چاه را نشانمان می‌دهد تا بتوانیم در تنظیم و مدیریت حدو‌مرزهای نادرستی که دورمان ساخته‌ایم، استاد شویم تا به جایی برسیم که به خودمان و خانواده‌مان هشدار دهیم که نیازهای ما اکنون در اولویت قرار دارند. کنترل این حدو‌مرزها سرانجام به عادتی تبدیل می‌شود که دوست داریم برای همیشه آن را حفظ کنیم (برخلاف عادت‌هایی که دوست داریم در وهلهٔ اول آن‌ها را با اردنگی بیرون کنیم).

شنیدن کتاب صوتی عادت های کله خری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کسانی که عادت‌های کله خری دارند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۹,۲۸۰
تومان