دانلود کتاب صوتی سه شنبه ها با موری با صدای بابک قهرمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سه شنبه ها با موری اثر میچ آلبوم

دانلود و خرید کتاب صوتی سه شنبه ها با موری

نویسنده:میچ آلبوم
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سه شنبه ها با موری

کتاب صوتی سه شنبه ها با موری نوشتهٔ میچ آلبوم و ترجمهٔ لیلی نوربخش است. بابک قهرمانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و استودیو نوار آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی حاوی درون‌مایه‌هایی روان‌شناسانه و دربارهٔ زندگی‌کردن و لذت‌بردن از آن است.

درباره کتاب صوتی سه شنبه ها با موری

کتاب صوتی سه شنبه ها با موری درباره‌ٔ رابطه‌ٔ میچ آلبوم با استادی مطرح و بزرگ در حوزه‌ٔ جامعه‌شناسی‌ است. دوستی این ۲ از ایام دانشجویی او و با شرکت در کلاس‌های روان‌شناسی و جامعه‌شناسی «موری شوارتز» شروع شد. این کتاب به‌حدی محبوب شد که در سراسر دنیا در گروه پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفت و «اپرا وینفری» نیز بر اساس آن فیلمی تلویزیونی ساخت. شخصیت اصلی داستان به بیماری سختی دچار شده است. این بیماری به‌تدریج اعضای بدن موری را از کار می‌اندازد و مرگ او را در پی دارد. موری مرگ خود را پذیرفته، اما او شیفته‌ٔ تدریس است و تا پایان عمرش برای میچ آلبوم هر سه‌شنبه کلاس برگزار می‌کند تا به او درس زندگی بدهد. آن‌ها در این کلاس‌ها درباره‌ٔ مسائلی مانند دنیا، مرگ، خانواده، بخشش، ازدواج و... صحبت می‌کنند. این کتاب دربارهٔ زندگی حرف می‌زند و بینشی عمیق را دربارهٔ چگونگی زندگی‌کردن و لذت‌بردن از آن به مخاطب منتقل می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی سه شنبه ها با موری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر امریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره میچ آلبوم

میچ دیوید آلبوم ۲۳ می ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده‌ای آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ آلبوم را البته به‌خاطر داستان‌های الهام‌بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند»، «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید»، «سه‌شنبه‌ها با موری» و «به اولین تماس تلفنی از بهشت» اشاره کرد.

نظرات کاربران

کاربر 4684783
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

در چند کلمه، بی نظیر خوندن و شنیدن این کتاب باعث می‌شه زیبایی های زندگی پررنگ تر دیده شن. با صدای بی‌نظیر گوینده کار.

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰
۳۰%
تومان