دانلود کتاب صوتی عادت‌ های کله‌ شق با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت‌ های کله‌ شق اثر جین سینسرو

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت‌ های کله‌ شق

نویسنده:جین سینسرو
گوینده:محمد نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عادت‌ های کله‌ شق

کتاب صوتی عادت‌ های کله‌ شق؛ ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخه‌ی بهتر خودتان نوشتهٔ جین سینسرو و ترجمهٔ صفورا شریعتی نیا با صدای محمد نظری است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عادت‌ های کله‌ شق

کتاب صوتی «عادت‌های کله‌شق» نوشتهٔ جن سینسرو ما را به سمت ارتقای آگاهی برای تبدیل شدن به نسخهٔ بهتر خودمان راهنمایی می‌کند. نام کتاب به شکلی هوشمندانه ابهامی در دل دارد: عادت‌ها کله‌شق هستند یا عادت‌های یک فرد کله‌شق؟! از هر دو منظر کله‌شق بودن، همان پافشاری ناآگاهانه بر استمرار برخی رفتارهای بی هدف و تکراری است که یا از لزوم تغییر آنها غافلیم و یا ناتوان.

نویسنده در این کتاب با تکیه بر لزوم تغییر بسیاری از عادات در زندگی، ما را ترغیب می‌کند به رفتارهای تکراری روزمره خود بیندیشیم و لیستی از عادت‌هایی که دوستشان نداریم و یا از انجام بی‌اراده آنها خسته‌ایم، تهیه کنیم. آنها را ببینیم که چگونه بی‌اختیار مشغول تکرار مداوم و بی‌ثمر آنها هستیم و بسیاری از آنها نه‌تنها بی‌فایده بلکه آسیب‌رسان نیز هستند.

همچنین نویسنده گام به گام علت‌های احتمالی این رفتارها و همچنین چرایی اینکه نمی‌توانیم آنها را کنار گذاشته و ترک کنیم توضیح می‌دهد.

علاه‌بر بر مطالب گفته‌شده جالب است بدانید در این کتاب تمرینات ۲۱ روزه ارائه شده تا با استفاده از این تمرینات و پیگیری مستمر این روند بتوانیم عادت‌های خوب و جدید را جایگزین عادت‌های بد زندگی‌مان کنیم. البته نویسنده تاکید می‌کند که تمام این روند مستلزم «خودآگاهی» است و اینکه آگاهانه خودمان، نیازهایمان و تغییرمان را ببینیم و خودمان را دوست بداریم و انتظار کمال و بی‌نقص بودن از خودمان نداشته باشیم.

کتاب «عادت‌های کله‌شق» نوشته جن سینسرو با صدای محمد نظری مجری با سابقه تلویزیون و انتخاب موسیقی صابر جعفری تولید و منتشر شده است. ۶ ساعت برای شنیدن این کتاب وقت بگذارید و برای همیشه از شر عادت‌های کله‌شق رها شوید.

شنیدن کتاب صوتی عادت‌ های کله‌ شق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب برای هر فردی که عادت‌های آزاردهنده و خسته‌کننده دارد و تصمیم به ترک این عادت‌های ناخوشایند دارد، روان‌شناسان و درمانگرانی که علاقه‌مند به یادگیری روش‌های کاربردی هستند یا برای افرادی که درگیر مصرف سیگار، مواد مخدر، نوشیدن الکل و.. هستند می‌تواند بسیار مناسب باشد.

برخی سرفصل‌های کتاب صوتی «عادت‌های کله‌شق» عبارت‌اند از:

فصل اول: عادت‌ِ بودن چه‌کسی را دارید

فصل دوم: مرزهای سالم: قهرمانان ستایش‌نشده‌ٔ عادت‌های موفق

فصل سوم: تغییر شکل به شمای جدید

فصل چهارم: بیست‌ویک روز تا عادت‌های موفق

نظرات کاربران

کاربر ۵۶۲۲۴۵۷
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

من کتاب را گوش نداده ام ومیزان اثربخشی آنرا نمی دانم، ولی تحقیقات نشان داده است این باور که 21 روز برای جا افتادن یک عادت لازم است، یک باور ضعیف است و کاملا بی ربط می باشد، و یک

- بیشتر
کاربر ۶۹۳۲۰۸۹
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

گوینده عالی

زمان

۶ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان