دانلود کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام با صدای نوتاش نیک‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام اثر ال. جی. اسمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام

معرفی کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام

کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام نوشتهٔ ال. جی. اسمیت و ترجمهٔ محمد حسینی مقدم، مرتضی نادری دره شوری، آرزو احمی و رویا خادم‌ الرضا است. نوتاش نیک‌نژاد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام

کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام مجموعه‌ داستانی فانتزی است که برای نوجوانان و جوانان نگاشته شده است. مجموعهٔ اصلی اولین‌بار در فاصلهٔ سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۲ توسط انتشارات «هارپر کالینز» منتشر شد که شامل چهار جلد «بیداری»، «کشمکش»، «خشم» و «دیدار مجدد سیاهی» بود. اولین جلد از سه‌گانهٔ «بازگشت» با جلدی با عنوان «شب‌هنگام» شروع شده و ماجرای آن از یک هفته بعد از ماجراهای دیدار مجدد سیاهی است. دو کتاب بعدی این سه‌گانه، «اشباح سایه» و «نیمه‌شب» نام دارند. ال. جی. اسمیت در مجموعهٔ خاطرات خون‌آشام از عشق، روابط خونی، رفاقت، آمال و آرزوها، قدرت، انتقام و فداکاری گفته است. شخصیت اصلی این داستان «الینا گیلبرت» نام دارد که ماجراهای سختی را پشت سر گذاشته است. داستان این مجموعه زمانی آغاز می‌شود که «استفان سالواتوره»، پسری عجیب‌غریب با رازهایی اسرار‌‌آمیز وارد مدرسهٔ الینا می‌شود. داستان در شهر کوچک فلس چرچ در ویرجینیا رخ داده است؛ شهری که در اوایل قرن نوزدهم کشف شد و در جریان جنگ داخلی تا مرز نابودی پیش رفت.

ال. جی. اسمیت فیلمنامه‌ٔ سریال «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries) را با اقتباس از مجموعه رمان خود نوشت. «جولی پلک» و «کوین ویلیامسون» تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشتند. این سریال که از شبکه «CW» پخش شد، ۸ فصل و ۱۷۱ قسمت داشت و به‌طور تقریبی نزدیک به ۲ میلیون نفر هر فصل آن را تماشا کردند. از بازیگران این سریال می‌توان به نام‌هایی چون «نینا دوبرو» و «پاول وسلی» اشاره کرد.

شنیدن کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به نوجوانان و جوانانی که به رمان‌های فانتزی و ادبیات وحشت علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ال. جی. اسمیت

ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) با نام کامل «لیزا جین اسمیت» (Lisa Jane Smith) در ۴ سپتامبر سال ۱۹۶۵ در کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او در دبیرستان به‌دلیل تشویق معلم ادبیاتش به نوشتن علاقه‌مند شد و از سنین نوجوانی به نویسندگی پرداخت. ال. جی. اسمیت برای تحصیلات عالی خود رشته‌‌ٔ روانشناسی را برگزید و تحصیل در این رشته را در دانشگاه کالیفرنیا به پایان برد. رمان‌های متعددی از او در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته است. ال. جی. اسمیت با کتاب‌هایش مخاطب را به جهانی هیجان‌انگیز و وهم‌آلود دعوت کرده است. «بیداری»، «کشمکش»، «خشم»، «دیدار مجدد سیاهی»، «شب‌هنگام»، «اشباح سایه» و «نیمه‌شب» نام جلدهای مجموعهٔ هفت‌جلدی «خاطرات خون‌آشام» نوشتهٔ این نویسندهٔ آمریکایی است.

بخشی از کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی خاطرات خون آشام

«استفان قبول نکرده بود با آن ها به قبرستان برود. تمام احساسش در این مورد منفی بود. آخرین باری که آن جا رفته بود قضیه ی پیرمرد پیش آمد. خاطره ی پیرمرد در دلش جای خود را به ترس می داد. استفان می توانست قسم بخورد که آنقدر از خون پیرمرد نخورده که به کما برود. وقتی رهایش کرد به پیرمرد آسیبی نرسیده بود، اما بعد از آن شب همه چیز به هم ریخته بود. استفان گیج بود. آیا واقعا موج دیگری از نیرو در قبرستان بود با این تنها توهم او بود؟ آیا غیر از او کس دیگری هم آن جا بوده یا این که نه، خودش آن همه خون را خورده و پیرمرد را به کما فرو برده بود؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴ گیگابایت, ۸۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴ گیگابایت, ۸۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰۰,۰۰۰
تومان