دانلود کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی اثر محسن زمانی

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی

معرفی کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی

کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی؛ آیا برای بیمه کردن در زندگی آگاهی دارید؟ اثری از محسن زمانی و شهرزاد هوشمندی‌نیا است. این اثر با استفاده از فنون بازاریابی تجاری، اهداف و مقاصد اجتماعی و انسانی را تحقق می‌بخشد.

نسخه صوتی کتاب اصول بازاریابی اجتماعی را با صدای حدیثه حیدری در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی، روشی سیستماتیک برای مداخله در مشکلات و مسایل اجتماعی و فردی است که مخاطبان خود را به تغییر رفتار دعوت می‌کند. در حقیقت هدف بازاریابی اجتماعی، دعوت به تغییر در باورها، نگرش‌ها و رفتارهای انسانی است. اما چرا ایجاد تغییرات؟ مشکلات و مسائلی که انسان‌ها در اجتماع با آن‌ها دست به گریبان بوده‌اند، همیشه و همیشه وجود داشتند. روشی که برای حل کردن این مشکلات به کمک مردم آمد، روش تغییر رفتار بود. اما حقیقت این است که تغییر رفتار به این سادگی نیست. چرا که بسیاری از رفتارهای ما، در ذهن ما ریشه دوانده‌اند یا آنچنان در فرهنگ جای دارند که تغییر آن‌ها هزینه‌های زیادی برجا می‌گذارد. کتاب اصول بازاریابی اجتماعی، در تلاش است تا به کمک فنون بازاریابی، در مسیر شکل گرفتن تغییرات در کنار انسان‌ها و جامعه باشد. هدف فقط دعوت به تغییر نیست. بلکه علاوه بر قابل قبول کردن تغییرات در طول مسیر، به انسان‌های کمک می‌کند تا در مسیر تغییر قرار بگیرند و در مراحل مختلف تغییر رفتار در کنارشان است.

کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی یک کتاب عالی برای تمام افرادی است که در مسیر ایجاد تغییرات و تحولات اجتماعی گام برمی‌دارند. 

بخشی از کتاب صوتی اصول بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی با تحقیقات بازار و استفاده از روش‌های آماری مانند انتخاب نمونه برای گردآوری، طبقه‌بندی، تحلیل اطلاعات و استفاده از آن در تصمیم‌گیری سروکار دارد. به همین دلیل، بازاریابان اجتماعی ناگزیرند به مطالعه و بررسی آمار بپردازند. آن‌ها برای این که بتوانند فنون نمونه‌گیری در تحقیقات بازار را با نیازهای خود منطبق و هماهنگ سازند، مجبورند ماهیت و خصوصیات اطلاعات جمع‌آوری شده را مورد توجه و تأمل قرار دهند.

ماهیت اطلاعات مورد نیاز یک رشته‌ی علمی ممکن است با ماهیت اطلاعات مورد نیاز رشته‌های دیگر متفاوت باشد. بازاریابی اجتماعی باید در کنار بهره‌مند شدن از مفروضات و مفاهیم علوم دیگر، مفروضات و مفاهیم خود را به وجود آورد. این مفروضات و مفاهیم ایجاد شده باید با ماهیت و ذات بازاریابی اجتماعی هماهنگ باشد. برای مثال اصل تأمین نیازهای اساسی یا اصل حمایت از منافع مصرف‌کننده می‌تواند به عنوان یک اصل خاص و منحصر به فرد بازاریابی اجتماعی تلقی شود و آن را به عنوان یک رشته‌ی مستقل و یکپارچه معرفی کند. می‌توان چنین نتیجه گرفت که تطبیق و سازگاری مفروضات، مفاهیم و روش‌های به دست آمده از علوم دیگر در کنار ایجاد مفروضات و مفاهیم خاص بازاریابی اجتماعی می‌تواند آن را صاحب یک موقعیت ممتاز و برتر کند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان