بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهای ازدواج بدون شکست | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رازهای ازدواج بدون شکست اثر ویلیام گلاسر

بریده‌هایی از کتاب رازهای ازدواج بدون شکست

امتیاز:
۳.۴از ۹۸ رأی
۳٫۴
(۹۸)
شما بیشتر از موفقیت‌هایتان درس می‌گیرید تا از ناکامی‌ها و شکست‌ها
دختر کتابخون
موفقیت در ازدواج با میزان یادگیری نحوهٔ گفتگو توسط زوجین نسبت مستقیم دارد.
سمانه
با همسرتان همان گونه رفتار کنید که با بهترین دوست خود رفتار می‌کنید.
سمانه
وقتی کاملاً عاشق مردی هستم، هیچ گرایشی به مردهای دیگر ندارم؛ اما همچنان احساس می‌کنم آزادم، چون به انتخاب خودم می‌خواهم فقط به او وفادار بمانم. این پایبندی چیزی نیست که من از خودم توقع داشته باشم و دوست ندارم طرف مقابلم چنین چیزی را از من طلب کند؛ بلکه این پایبندی به خودیِ خود اتفاق خواهد افتاد. اگر بتوانم همه نیازهایم را در کنار مرد زندگی‌ام برآورده کنم، چرا باید دنبال فرد دیگری باشم؟ شاید به دلیل شور و هیجان خاطرخواهی؟ با وجود آن‌که این تعهد به من آزادی بیشتری نمی‌دهد؛ اما قدرت بیشتری به من می‌بخشد.
mohiii ftt
به‌محض آن که حرفی از دهان‌تان خارج می‌شود یا حالت چهره‌تان تغییر می‌کند، دیگر نمی‌توانید آن را پس بگیرید. هرچند این رفتارها واقعاً همسرتان را از شما جدا نمی‌کند، احتمالاً تصمیم می‌گیرد از این به بعد از شما فاصله بگیرد.
کاربر ۸۰۹۸۷۹۴
تقریباً همه ما بارها و بارها این رفتارها را در رابطه با دیگران تکرار می‌کنیم، غافل از این که چه‌قدر باعث بدبختی و رنجش خودمان و دیگران می‌گردد. این رفتارها عبارتند از: ۱) انتقاد کردن ۲) سرزنش کردن ۳) گله و شکایت کردن ۴) غُر زدن ۵) تهدید کردن ۶) تنبیه کردن ۷) باج و انعام دادن برای کنترل دیگران
دختر کتابخون
ازدواج باعث می‌شود، درآمد بیشتری به دست بیاوریم، صاحب فرزند بشویم و کسی را در زندگی داشته باشیم که بتوانیم در سختی‌ها به او تکیه کنیم و خیلی چیزهای دیگر که اگر مجرد بودیم از آن‌ها محروم می‌شدیم.
کاربر ۲۸۶۳۶۰۷
برای موفقیت در هر نوع مشارکت و رابطه‌ای، از جمله ازدواج، هر دو طرف باید با هم دوست باشند تا از همراهی هم لذت ببرند. دوستی بیش از آن که مبتنی بر عشق و رابطهٔ جنسی باشد، بر پایه قدرتِ برابر طرفین یا جدال نکردن بر سر قدرت استوار است؛ و این قدرتِ برابر از طریق خوب گوش دادن و توجه واقعی به همدیگر حاصل می‌شود. هیچ راه دیگری وجود ندارد.
فرسا
طوری با دیگران رفتار کن که دوست داری دیگران با تو رفتار کنند.
کاربر ۸۵۷۷۲۷۲
ماهیت ازدواج، از دست دادن آزادی فردی است.
neda

حجم

۲۰۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲۰۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان