بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

بریده‌هایی از کتاب مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب)

۳٫۶
(۴۲)
عادت نکرده‌ایم مردم را در حال مطالعه در بخش‌های مختلف شهر ببینیم.
ح. دوست حافظ
دوستی می‌گفت مهم نیست به چه بهانه‌ای سراغ کتاب می‌روید، همین که سراغ آن را می‌گیرید و مطالعه می‌کنید آگاهیتان افزایش پیدا می‌کند و تجربه را بدون تجربه کردن یاد می‌گیرید.
زیـنـب🍃🌸
گاهی نصفه خواندن کتاب احساس عذاب وجدانی به همراه خودش دارد که ما را از خرید کتاب بیشتر هم منع می‌کند
مستاجر
کتاب کاغذی هیچ جایگزینی ندارد و حسی که بو و لمس کاغذ به انسان می‌دهد بخشی از محتوای کتاب است که اگر حذف شود گویی بخشی از متن اصلی حذف شده است.
"Shfar"
مهم نیست به چه بهانه‌ای سراغ کتاب می‌روید، همین که سراغ آن را می‌گیرید و مطالعه می‌کنید آگاهیتان افزایش پیدا می‌کند و تجربه را بدون تجربه کردن یاد می‌گیرید.
fateme
کتاب ارزانترین راه برای دریافت آگاهی و تجربیات است
مندوستدارکتابم
چرا باید کتاب بخوانیم؟
Variable
چه طور می‌توان این فرهنگ را بین مردم جا انداخت و عادت به کتابخوانی را به خانواده‌ها برد؟ هر کدام از ما می‌توانیم یک سفیر کتاب باشیم. با معرفی کتاب‌های خوب به دوستانمان یا قرض دادن کتاب‌های خودمان به آنها، قدمی در راه علاقه‌مند کردن افراد به کتاب و کتابخوانی برداریم.
S
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افراد دیگر تمایلی برای خواندن متن‌های طولانی ندارند و متن‌های کوتاه را ترجیح می‌دهند. شاید همین موضوع یکی از دلایل به وجود آمدن پدیده‌ی جدیدی به نام میکروکتاب بوده است.
S
پسر من در آمریکا به دنیا آمده است. از دبستان به آنها یاد داده‌اند که باید کتاب بخوانند. پسرم معمولا تکلیفی در خانه برای انجام دادن به جز هفته‌ای دوبار و آن هم فقط درس ریاضی نداشت و در عوض با روش‌های مختلف سعی می‌کنند تا عادت کتاب خواندن را در آنها نهادینه کنند
Ali Moghadasjafari

حجم

۱۰۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۱۰۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد