بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دریاچه‌ی شیشه‌ای | طاقچه
کتاب دریاچه‌ی شیشه‌ای اثر مائیو بنچی

بریده‌هایی از کتاب دریاچه‌ی شیشه‌ای

نویسنده:مائیو بنچی
انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۴.۲از ۶۱ رأی
۴٫۲
(۶۱)
حیوانات از انسان‌ها خیلی ساده‌ترند. نمی‌دانم چرا خداوند ما انسان‌ها را موجودات ویژه و اشرف مخلوقات دانسته. ما از هیچ حیوانی بهتر و دوست‌داشتنی‌تر نیستیم.
یك رهگذر
امیدوارم روزی خودت صاحب یک دختر بشوی. آن روز می فهمی چقدر دوست داری عوض آن که دخترت دنبال نقطه ضعف هایت بگردد، از تو تعریف و تمجید کند.
یك رهگذر
امتحان یعنی نشان دادن دانسته‌ها، نه فرار از ندانسته‌ها.
یك رهگذر
به یاد داشته باشید هرگز کسی نمی‌داند در قلب یک گناهکار چه می‌گذرد ودر لحظات واپسین زندگی، بین انسان و خالقش چه کلماتی ردو بدل می‌شود.
یك رهگذر
زن ها وقتی مرد محبوبشان را از دست می‌دهند جهان و عالم وجود برایشان بی معنی می‌شود
seza68
-پس چرا با این عشق موافق نیستی؟ -فکر می کنم او قلبت را می شکند. -طوری نیست، دوباره التیام پیدا می‌کند. -اگر قلب بدجوری بشکند، دیگر التیام پیدا نمی‌کند.
یك رهگذر
تلاش برای شناختن دیگران کار بسیار خطرناکی است چون مردم حق دارند اسرار پنهانی خود را حفظ کنند.
یك رهگذر
لنا می‌کوشید تا به او بقبولاند که معنی عشق ابدی، تلف کردن عمر نیست. -می‌دانی، آیوی، زن‌ها موجودات شگفت انگیزی هستند. کاش دنیا را زن‌ها می‌چرخاندند.
ترنج
احساس ناامنی می‌کنم. من از تغیر خوشم نمی‌آید، دوست دارم همه چیز همان طور که بود باقی بماند. ریتا گفت: -هیچ چیز مثل اولش باقی نمی‌ماند.
lucifer
گذشته‌ای که گذشته باشد یک چیز است و گذشته‌ای که در زمان حال هم جاری باشد و کسی اعمال ناشایست خود را مکرراً انجام دهد، چیز دیگری است. یک چیز وحشتناک. این جور آدم‌ها معمولاً به گذشتهٔ خود برمی‌گردند و این اصلاً چیز خوبی نیست.
یك رهگذر

حجم

۷۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۹۹۰ صفحه

حجم

۷۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۹۹۰ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد