نظرات درباره کتاب پرنده ها و آسمان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پرنده ها و آسمان اثر فریده فرجام

نظرات کاربران درباره کتاب پرنده ها و آسمان

۳٫۵
(۲۴)
_MahdiGhafuri_
#۷۹ نسبت به داستان تعریف شده، کتاب خیلی طولانی و خسته‌کننده‌ای بود. در تمام این چهل صفحه، منتظر اتفاق جالب و هیجان‌انگیزی بودم که با اشتیاق بخوانمش، اما داستان بدون هیچ نقطه اوجی با پند اخلاقی تمام شد و گفتگوها هم سراسر کلیشه بود. انتظار می‌رفت پرنده‌ها با ابتکار خودشان دسته‌ی دیگر را متوجه اشتباهشان کنند، نه اینکه بعد از سی صفحه دسته دیگری از آسمان بیایند و مشکل را حل کنند. ضمن اینکه به شخصه تصویرگری کتاب‌های کانون را -که در این کتاب طراحی با خودکار بود- نمی‌پسندم و به نظرم برای کودک جذاب نیست.
تیام
با تشکر از نویسنده محترم. و توجه ایی که به مشکل قلدری در جامعه بچه ها داشته اند. نظر درباره کتاب بستگی دارد به سن مخاطب. اگر گروه ب و ج باشد، به نظر من میزان گفتگو ها زیاد و جملات طولانی بود. تعداد شخصیت ها هم برای داستان کودک زیاد بود. برخی جملات کلیشه ایی بودند. شاید اگر یک پرنده انتخاب می شد که تعدادی دیگر او را آزار می دهند برخی از مسائل حل می شد.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
بنظرم محتوای مفیدی نداشت ومنم خوشم نیومد👎
نفیسه
کتاب مفهوم داری بود داستانش هم قشنگ بود.
mahan
والا چی بگم من وقتی میخواستم این کتاب رو بگیرم وقتی نظر هارو خوندم همه درمورد کتاب نظزر منفی دادن ولی جدی نگرفتم کتاب رو خریدم و واقعا کتاب خیلی بی محتوایی بود اصلا جالب نبود داستانش هم جالب نبود صفحه های کتاب هم ۴۰ صفحه بود که من تو ۲۰ دیقه خوندم تموم کردم به نظزرم پولتون رو حروم نکنید !!!
Tannaz
خیلی قشنگ بود.
اسمعیل زاده
همون دوسه سفحه اول حوصلم سر رفت تراحیش مثل تراحی اولیه ی یک نقاشی خیلی بد

حجم

۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد