نظرات درباره کتاب قاتلان ماه گل و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قاتلان ماه گل اثر دیوید گرن

نظرات کاربران درباره کتاب قاتلان ماه گل

نویسنده:دیوید گرن
انتشارات:نشر مون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۱ رأی
۳٫۶
(۲۱)
Afshin Janani
ترجمه‌ی کتاب بد نیست اما می‌تونست خیلی بهتر باشه. خود داستان رو علی بندری تو پادکست چنل‌بی تعریف کرده و فیلم جدید مارتین اسکورسیزی هم بر اساس این کتابه. اما نمی‌تونم به خوندن توصیه کنم مگر اینکه واقعاً در مورد ماجرای کتاب کنجکاو باشید.
کاربر 6974762
اسم اپیزود عصر وحشت در اوکلاهاماست
غَزال_ک
توی کدوم اپیزود چنل بی درموردش صحبت شده؟
شهرام
کتابو نخوندم، اما پادکست و فیلم مکمل همند. فیلمو ببینید و بعد پادکست رو گوش کنید.
ب، قادریان
من نسخه کاغذیش رو خریدم.کتاب بسیار خوندنی ایه، بخاطر محتوا و ترجمه بسیار روان و گیراش نتونستم یک لحظه هم بذارمش زمین. پیشنهاد می کنم تهیه اش کنید، دو نسخه تو بازار هست من قبل از خرید اون نسخه رو هم بررسی کردم، کتابی که نشر مون منتشر کرده ترجمه خیلی خوب و روانی داره، جدیدا فیلمش هم اومده که بهتره کتاب رو خونده باشید بعد فیلم رو ببینید، چون بعضی از دوستان در مورد اسم فیلم نظرات اشتباه دادن. بخشی از کتاب رو می ذارم به اسم فیلم هم اشاره داره:« در ماه مه که کایوت ها زیر قرص پر هیبت ماه زوزه می کشند، گیاهان بلندقدتری چون کوکب و برگ بیدی، یواش یواش روی گل های کوچک تر می خرند و آب و آفتاب را از آنها دریغ می کنند. گردن گل های ظریف تر می شکند و گلبرگ هایشان می ریزد و خیلی زود زیر خاک مدفون می شوند. به همین خاطر، سرخ پوست های قبیله اُسیج، به ماه مه، ماه گل کُشان می گویند.»
سعید دهقان‌پور
دوستان من دیشب جلسهٔ رونمایی فایل صوتی همین کتاب بودم الان اومدم که از اینجا گوش بدم دیدم فایل کتاب هم هست. کتاب و پارسال خوندم امسال که فیلم و دیدم دلم میخواد دوباره مرور کنم مقایسه کنم این دفعه نسخه صوتی رو گوش میکنم. به نظرم اثریه که جای توجه داره. بخونید یا گوش بدید آموزنده است بیدارتون میکنه.
کاربر 7542809
این کتاب اونقدر کشش داره که تمام مدت از خوندنش هیجان داشتم. خیلی خیلی داستان تکان‌ دهنده ای بود. ترجمه هم خوب و روان بود.
amir
کتابی بسیار خوب و جالب بخصوص که بر اساس داستان واقعی نوشته شده. واقعا چقدر آدم میتونه بی رحم باشه و این پول چه کارها که وجدان و انسانیت نمی کنه
araazz
کتاب خوبی هست ، فقط بشدت اشتباه تایپی ؛ بهتره بگم فراموش کردن فاصله گزاری بین کلمات زیاده تو متن

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد