نظرات درباره کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ اثر جولی اسمیت

نظرات کاربران درباره کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟

نویسنده:جولی اسمیت
امتیاز:
۳.۵از ۴۴۵ رأی
۳٫۵
(۴۴۵)
مردی که کتاب میخواند
پیشنهاد میشه
یکتا
به شدت پیشنهاد میشه. جزو معدود کتاب های روانشناسی که مطالب و تمرین های کاربردی داره، حتی میتونین فقط اون موضوعی که ذهنتون رو درگیر کرده بخونین‌. واقعا باید چندبار خوند و ازش نوت برداری کرد.
melika
واقعا کتابی کاربردی با راهکار هایی واقع بینانه هست
خانم پورجعفری
حتما کتاب را بخوانید. بخصوص اگر نسبت به آن، احساس بی نیازی دارید! باتشکر فراوان از خانم آرزو شنطیایی بابت ترجمه دقیق، روان و کامل.
کاربر 8535028
کتاب خیلی خوبیه من که لذت بردم نظرم واقعیه عالی بود
کاربر 4460641
کتاب ظاهرا در زمینه ی روانشناسی هست ولی من همچین برداشتی نداشتم. برخلاف نطر اکثریت در زمینه ی خودشناسی اصلا پیشنهاد نمیکنم و به گرد پای کتابهایی مثل زندگی خود را دوباره بیافرینید و یا انسان در جستجوی خویشتن و... نمیرسه. بسیار سطحی و پیش افتاده به مسایل پرداخده و راه حل داده. و در اخر اینکهبرای افرادی که خواهان مسایل خودشناسی و روانشناسی و تمایل به حل مسایل به صورت ریشه ای و عمیق هستند پیشنهاد نمیکنم.
.
راستش فکر نمیکردم اینقدر کتاب جالب و خوبی باشه ولی از نظر من واقعا کتاب خیلی خوب بود👌🏻🦋
سجاد رحیمی مدیسه
متن کتاب کاربردی نیست و من توصیه نمی‌کنم مطالعه‌ی این کتاب رو. برخلاف تبلیغ و توصیه‌های فراوان، کتاب رو کتابی قوی به شخصه مشاهده نکردم.
s.y
کتاب کاملا جالبی بود. حرف ها و گفته هایی داخلش هست که شاید خیلی از ما ها ندانیم.
Mahdis
قبل از این کتاب، کتاب های دیگری در زمینه توسعه فردی مطالعه کردم و به نظرم این کتاب خیلی مطلب جدیدی برای گفتن نداشت. این کتاب را به کسانی توصیه میکنم که تازه شروع به خواندن کتاب خودیاری کرده‌اند و مطالعه قبلی در این زمینه نداشتند. متاسفانه مطالب کتاب بیش از حد تکراری هستند، و اگر از حجم مطالب تکراری کم بشه تعداد صفحات پایین تر میاد و خلاصه و مفیدتر خواهد بود. و به نظر من کتاب هایی نظیر این کتاب که در انتشارات پر فروش مثل میلکان چاپ میشه، فقط از طریق تبلیغات تبدیل به یک کتاب شاخص میشن درحالیکه از نظر محتوایی کتاب های بهتری در بازار وجود دارند که متاسفانه تنها به خاطر نداشتن تبلیغات، خیلی سرشناس نشده‌اند.
مریم
به نظر کتاب خوبی میاد ولی من خیلی تمایلی به خوندن کتاب خود درمانگری ندارم . نصفه رهاش کردم
faezeh
اصلا اون چیزی که میخاستم نبود ینی مفهوم کتاب برام رسا نبود و به سختی متوجه شدم چی میگه و خیلی ساده تر و راحت تر میتونست بگه به حالات خودتون موقع ناراحتی یا خوشحالی دقت کنید به جای اینکه این همه دربارش بنویسه
Mahsima
این کتاب عصاره تجارب بسیار نویسنده آن، در اتاق درمان و به عنوان درمانگر است. در این کتاب به زبان ساده و البته با ترجمه‌ای شفاف و روان، با تفاوت میان استرس و اضطراب آشنا می‌شویم. تعریفی خوب از روابط دریافت می‌کنیم و از سبک دلبستگی‌ خود آگاه می‌شویم. و مهم‌تر از همه آنکه یاد میگیریم چطور با شفقت با خود رفتار کنیم!
مارلیک
واقعا چرا اینها کسی به دیگری نمیگه این ظرائف دانستنی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی فکری را ندانیم مط‌مئنا به بیراهه می‌رویم و در بیابان سرگردانی گم می‌شویم بگویید بگویید هر چند کم تا ز اندک تو جهان شود پر
کاربر 6708862
بنظرم ترجمه روان و خوبی داره در مورد سلامت روان بسیار خوب حرف زده و راهکارهای بسیار خوبی ارائه داده... کسانیکه نشانه های پرخاشگری، افسردگی و هر مشکلی در مورد سلامت روان داره خوندن این کتاب رو بهش توصیه میکنم... انگیزه مانند کبریت است، میسوزد و تمام می شود... انگیزه هیچ وقت پایدار نیست...
کاربر 7457825
خیلی عالی هست
کاربر ۶۳۷۲۰۶۴
کتاب خوبیه به شرط بکارگیری
mohammad alimohamadi
می‌تونه به توسعه فردی کمک بکنه حاوی راهکار های مناسب
کاربر ۳۵۵۴۳۶۸
جزو الزامات هست مطالعه این کتاب، به دلیل اینکه هیچوقت آموزشی در این خصوص در ساختار آموزشی وجود نداشته یک خلاُ‌ای وجود داره که با مطالعه این کتاب جبران میشه
ناصر زمانی
تشکر ازتمام کارکنان طاقچه واقعا محیط زیباولذت بخشی فراهم نمودید من الله توفیق

حجم

۴۴۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۴۴۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان