نظرات درباره کتاب میلیونر شدن در جوانی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب میلیونر شدن در جوانی اثر مت  موریس

نظرات کاربران درباره کتاب میلیونر شدن در جوانی

۳٫۲
(۲۲)
میلاد
بعد از مطالعه تا صفحه ۴۰ فکر کردم با زندگی نامه یک انسان باهوش و موفق و پر تلاش روبرو هستم.کتاب را خریدم.اما از صفحه ۷۰ به بعد با افکار عجیب و غریب و عوام فریبانه و غیر واقعی نویسنده روبرو شدم. اینکه چطور هر کجا که دوست دارید، به هر مقدار و در هر زمان که دوست دارید کار کنید؟! فقط به دنبال خوشگذرانی و تفریح باشید !!!و همچنان میلیونر باشید! و شرکت شما بدون شما به کار خود ادامه دهد!! مطالب کتاب برای فروش به متقاضیان ساده لوح این افکار رویا پردازانه و تو خالی نوشته شده اند. بعد از صفحه ۱۰۵ کتاب را کنار گذاشتم.
MAHDI
اتفاقا به نظر من خیلی مفید و کاربردی بود. یکم زود قضاوت کردید.
کاربر ۲۱۴۸۲۷۸
اینکه کسب و کار بدون خود ادم به راه خود ادامه دهد یعنی سیستم سازی نه خیال پردازی!
beautiful girl
این بستگی به دیدگاه و باور توانایی های فردیتون داره گه آیا در خودتون می بینید به همچین جایگاهی برسید یا نه ! نگفته شرکت بدون شما به کارش ادامه بده، گفته بدون حضور فیریکی شما ! با نظارت شما !! حتی از راه دور .. به شیوه ای که مجبور نباشید هر روز از صبح تا شب در ازای حقوق کارمندی معین وقت بگذارید ! لطفا تا کتاب رو کامل نخوندین اصلا نظر ندین.
نعمان غلامی
سلام اینجور کتاب ها با نویسندگان غربی الگوهایی رو مطرح می کنن که مطابق با وضع اقتصادی و بازار خودشون هست نه واسه بازار متورم ما مثلا برایان تریسی تو بیشتر کتاب هاش میگه پس انداز کنید حتی کم این حرفش واسه آمریکا و اروپا خوبه که پولش ارزشش رو حفظ میکنه نه تومن و ریال که ارزشش تقریبا در هر ۷یا۸سال صد درصد فرق می کنه
neda
من فقط سه یا چهار صفحه از کتاب را خوندم، نگارش کتاب خوب بود و جذبم کرد. اما نوشته بود بدبخت بودم و بیچاره و مقروض، دانشگاه را ول کردم با ته حسابم رفتم بانک وام گرفتم و دفتر کار اجاره کردم. شاید این داستان آموزنده باشه ولی نه برای من که تو ایرانم و ۴۰ ملیون پول لازم دارم برای راه اندازی کاری که میخواهم شروع کنم و هیچ بانکی بی ضامن و بدون فیش حقوقی و ... بهم وام نمیده. یعنی تا پولدار نباشم نمیتونم وام بگیرم.
کاربر 1220635
سرمایه گذار پیدا کنید، کم نیستن که بخوان این پولو در اختیارتون قدار بدن
Bookworm
بله به درد ایرانیها نمیخوره
Real Estate
کتاب خیلی خوبی هست و ارزش خوندن رو حتما داره.قسمتی از اون در باره بازاریابی شبکه ای هست که شاید در ایران خیلی کاربردی نباشد.اما ایده های بازاریابی اون به خصوص راهنمایی هایی که راجع به روش های بازاریابی اینترنتی داره برای کسب و کارهای نوپا خیلی کمک کننده هست.تا آخر باید خونده بشه بعد در موردش قضاوت بشه...
Hadi Ziaee
اگرچه در این کتاب نویسنده از سختیهای خودش گفته ولی از نظر فرهنگ کاری که توصیفش میکنه در مردم ایران صدق نمیکنه
فروغ
به نظر من خیلی کاربردی بود، یه جاهاییش برای من تکراری و خسته کننده بود چون اطلاعات قبلی در موردشون داشتم ولی در کل خیلی خوب بود .. مخصوصا این که گفته بود افکار ناخودآگاهمون باعث می شه ما به چیزی که میخوایم برسیم یا نه، نه لزوما در موارد مالی در همه ی موارد .. غیر از اون استراتژی های بازاریابی بخش های پایانی هم عالی بودن
Mohammad Tayyeb
من از نیمه دوم کتاب خیلی لذت بردم. خوندنش رو پیشنهاد میکنم.
A S
کتاب خوبی بود و ارزش خوندن رو داره.البته برای من مقداری تکراری بود ولی همین تکرار هم برام خیلی خوب بود.دوستانی که علاقه به کسب و کار های اینترنتی دارند می توانند از این کتاب استفاده کنند.در کل برای نظر دادن و فهمیدن یک کتاب بهتره کاملا خوندن بشه(بعضی از دوستان نخونده نظر دادن که ممکن کسانی که می خوان از این کتاب استفاده کنند به شک بیفتن).
KĂTĔRE
خیلی خوبه🌹🌹🌹🌹
MAHDI
کتاب از چیزی که فکر می‌کردم خیلی جذاب‌تر و کاربردی‌تر بود. طبق امتیاز کتاب فکر می‌کردم زیاد جذاب نباشه ولی واقعا توقع من از خودش رو برآورده کرد. حق این کتاب ۳ ستاره نیست!! لطفا اگه خوندید و دیدید خوبه ازش حمایت کنید که امتیازش بالاتر بره و افراد بیشتری از مطالبش بهره‌مند بشن.
فرشید
کتاب خوبیه؟؟
F.Molaee
سلام کسی هست که این کتاب رو کامل مطالعه کرده باشه؟؟ چطور کتابیه؟؟

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۸۴۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد