نظرات درباره کتاب لیز خوردن روی شادی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب لیز خوردن روی شادی اثر دانیل گیلبرت

نظرات کاربران درباره کتاب لیز خوردن روی شادی

امتیاز:
۳.۲از ۱۳ رأی
۳٫۲
(۱۳)
بهزاد اشرف گنجوی
این کتاب در پی سه دهه پژوهش‌های آقای گیلبرت در سال ۲۰۰۶ منتشر شده و بسیاری از کتاب‌های مشهوری که الان در مورد شادکامی و خطاهای شناختی و باورهای غلط در مورد سعادت و شادکامی نوشته شدن، از این کتاب الهام و سرچشمه گرفتن. یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌ها در شکل‌دهی پارادایم امروز در دانش و مطالعات مربوط به شادکامی هست. با اینکه در دسته کتب خودیاری قرار می‌گیره، اما به هیچ عنوان کتاب زردی نیست. دنیل گیلبرت در ایران زیاد شناخته شده نیست، اما چه ه آکادمیک و پژوهشگر بسیار معتبری هست که مطالعاتش طی چند دهه گذشته ذهن و باورهای ما رو تغییر داده. حتماً مطالعه کنید.
RAMPAGE
ممنون از توضیحات خوبتون
سمانه انصاف جو
کتاب رو با یک سوال در ذهنت شروع می کنی و با دهها سوال تمام می کنی😊😎 ولی ذهنت رو باز می کنه
نیلوفر
متأسفانه ترجمه‌ش به حدی بده که حتی نمیتونم تشخیص بدم محتوای خود کتاب تا چه حد مفیده! حتی گوگل ترنسلیت هم نمیتونه اینقدر غیرحرفه‌ای باشه!
kimia
الان که اینو مینویسم تا 138 صفحه خوندم شاید آخر کتاب نظرم عوض بشه و ویرایش کنم ولی فصل اول خیلی جالب بود فصل دوم زیاده گویی بود اون حجم از مثال ها شاید در حجم کلی کتاب کم باشه ولی برای من جدید نبود انگار داشت دختر کشیش جورج اورول رو علمی ثابت می کرد و فلسفی نگاه می کرد ابدا ربطی به اون رمان نداره جفتشون به یک موضوع پرداختن در کلیت و اصلیت. باید بقیه اش رو دید.
farzaneh barani..
کاش من می توانستم امروز خودم و چند لحظه ای که نمی دانم چگونه خواهد گذشت را پیش بینی کنم گاهی آدم ها در جمع حرفی ویا رنگ لباسی ویا جمله ای را به کار می برند فرد مقابل احساس نگرانی می کند چرا مشابه من فکر کرد نه گاهی تشابه گفتاری است برای مثال ما در گوگل رنگ لباسی خواهیم دید روز بعد حالا یکی مشابه همان رنگی که ما دیده ایم پوشیده است شاید یک طرح لباس برای میلیون ها کاربر فرستاده شده فقط چند نفر خریداری کردن و یا پیش بینی سایت های پیش بینی که فرد حالا یک دفعه دقیق یک موضوعی را پیش بینی می کند اتفاقی و قرار نیست تمام لحظه ها را پیش بینی کند یا یک کاربر میاد زندگی مردم را با چند عکس پیش بینی کند برای هر کسی قرار است چه اتفاقی خواهد افتاد چون واقعا اعتقاد به خرافات ندارم من انسان باید اگر قرار است فردا را برنامه ریزی کنم باید ابتدا خلاقیت هایم و علایق شخصی ام را برنامه ریزی کنم گاهی یک انسان استعداد چند خلاقیت هم زمان را دارد دقیقا زمانی ما انسان ها ناخواسته در مسیری قرار خواهیم گرفت که نمی دانیم در چه سطحی از برنامه های روزمره که برای خودمان چیدمان کردیم لیز شادی خواهیم خورد مغز قدرت عملکرد های بسیاری را دارد یا تشابه ماه تولد و یا تشابه چهره انسان ها تشابه زمان کامل خواهد بود حالا به اصطلاح خانم ویا آقا چه اشتراک ناخواسته با یک کاربر مجازی دارند گاهی بعضی ها در حد تشابه یک رنگ و برعکس موضوع تشابه فرار تر از آنچه تصور خواهیم کرد از نظر من زیاد به تشابه مشابه هنگ نباشیم هر انسانی خیلی خلاقیت منحصر به فرد برای شادی در دنیای واقعیت ها دارند واقعیت نگر بودن خیلی خوب است ...
کاربر 7081816
اصلاکتاب خوبی نیست به خوندنش نمی ارزه
آرش
فوق العادست . دنیل گیلبرت رو از کتابهای دوبلی شناختم و به محض دیدن کتابش باشتاب خریدمش . براستی تا این کتاب رو نخوندید متوجه نمیشید نفس چی هست و کارکردش چطوره .
sinsad
کتاب خوبیه ولی اسمش هتک حرمت به شادی خانومه که
crazy
عجب

حجم

۵۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۵۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد