نظرات درباره کتاب نفر هفتم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نفر هفتم اثر هاروکی موراکامی

نظرات کاربران درباره کتاب نفر هفتم

۴٫۳
(۱۵)
Mohammad
(۸-۲۷-[۲۰۴]) کتاب شامل هشت داستان کوتاهه و در بیشتر اونها به مسائل روزمره پرداخته شده؛ به نظرم داستان "نفر هفتم" از بقیه ی داستان هاش به مراتب بهتر و قوی تر بود.
رابرت
اگر از سبک هاروکی موراکی کتاب خوانذین یا نخواندین کتاب خوبی برای شروع اثار این نویسنده است من که خودم به شخصه نسخه چاپیش رو خریدم تا همیشه داشته باشم.
احسان
واقعا این کتاب عالیه من صوتیشو گوش دادم اما واقعا خریدنش واجبه بر دوستداران موراکی
(:Ne´gar:)
قلم نویسنده رو دوست دارم . متن فوق العاده روان و گیرا بود . با اینکه بعضی داستان ها بلند بودند از خواندنشون خسته نشدم . فضا سازی های ساده و عمیق رو دوست دارم .گاهی ممکن بود از احساسات شخصی اصلی سر در نیارم اما پیرنگ اون داستان منو جلو برد . در کل ارزشش رو داشت .
شراره
سبک داستان پردازی موراکامی متفاوته .. بهمین دلیل ممکنه همه خوششون نیاد..اگر طرفدار قلم موراکامی هستید خواندن این کتاب را هم از دست ندید..
Mary gholami
خوب بود
Nasr90
کتاب بسیار بسیار روان بود چندین سری داستان کوتاه از موراکامی خوندم اما این از همه بیشتر بهم چسبید ترجمه بسیار خوب بود و قلم موراکامی رو حیف و میل نکرده بود اگر از این کتاب خوشتون اومد پیشنهاد میکنم تسوکورو تازاکی بی رنگ و سالهایی زیارتش رو هم از موراکامی بخونید قلمش در این کتاب من رو به یاد حس و حال اون کتاب انداخت
shbi
ارزش یک بار خوندنو داره!
marie
اگر نوشته موراکامی را دوست دارید بخوانید به اندازه بقیه کتابهاش جذاب نبود برام،ولی خب به یکبار خواندنش می ارزه

حجم

۱۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۷۱,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد