نظرات درباره کتاب رحمت واسعه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رحمت واسعه اثر آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت

نظرات کاربران درباره کتاب رحمت واسعه

۴٫۵
(۱۴۹)
دلتنگِ ماه
نظر منِ کمترین در مورد کتابی که از کلام عارف و عالمی همچون حضرت آیت الله بهجت نگاشته شده باشد، جایگاهی ندارد. از آنجایی که نگارش کتاب مطابق است با نوارهای سخنرانی ایشان، در حین مطالعه جملات با صدای ایشان برایتان تداعی می شود و این جذابیت مطالعه را بیشتر می کند. نکات معرفتی و قابل تامل بسیاری بیان شده است . حتی اگر برخی از آنها تکراری باشد ولی دوباره خواندن آن لازم است. (پیشنهاد مطالعه ی با دقت و توجه)
Dr.Alireza
ممنون بابت پروفایل خوبتون
Dr.Alireza
موفق باشید
هادی
خیییییییلی عالیه ممنون از شما 🙏💐🍃
msadeq
این معاویه پسر یزید عجب آدمی بوده.توی این کتاب آقای بهجت ازش صحبت کردند.رفتم خطبه معاویه بن یزید که بعد از مرگ یزید تو سن جوانی حاکم میشه و کناره میگیره از حکومت و بعدش هم از دنیا میره رو در آوردم.کاملش اینه،خالی از لطف نیست خوندنش. : پس از حمد و ثنای خداوند، ای مردم، ما بوسیله شما امتحان شدیم و شما بوسیله ما، و از آنکه ما را خوش ندارید و از ما بدگویی میکنید بی‌خبر نیستیم. همانا نیای من معاویة بن ابو سفیان با کسی در امر خلافت بنزاع پرداخت که در خویشاوندی با پیامبر خدا از او سزاوارتر و در اسلام از او شایسته‌ تر بود، کسی که پیشرو مسلمانان بود و اول مؤمنان و پسر عموی پیامبر پروردگار جهانیان و پدر فرزندان خاتم پیمبران، جد من نسبت به شما گناهانی مرتکب شد که میدانید و شما هم با او چنان رفتار کردید که انکار ندارید، تا مرگش فرارسید و در گرو عمل خویش گرفتار آمد. سپس پدرم را عهده‌ دار حکومت ساخت با اینکه از او امید خیر نمیرفت، پس بر مرکب هوس نشست و گناه خود را نیکو شمرد و امیدش بسیار شد. لیکن آرزو به دستش نیامد و اجل دست او را کوتاه ساخت، نیرومندی او به انجام رسید و مدت او سر آمد و در گورش گرو گناه و اسیر بزهکاری خویش گردید. سپس گریه کرد و گفت: ناگوارترین چیزها بر ما آن است که بدمردن و برسوایی بازگشتن او را میدانیم، چه او عترت پیامبر را کشت و حرمت را از میان بردو کعبه را سوزانید و من آن نیم که امر شما را به عهده گیرم و مسئولیت های شما را تحمل کنم، اکنون خود دانید و خلافت خود، به خدا قسم اگر دنیا غنیمت است، ما بهره‌‌ای از آن بردیم، و اگر هم خسارت است آل ابو سفیان را هم‌ انچه از آن بدست آورده‌‌اند، بس است :
مینا سپید
بله خیلی جالبه و البته چیزهای دیگری هم از ایشون ثبت شده و انقدر هم درستکار نبوده ، اما مثل پدر و جدش هم نبوده ، مثل اینکه مادرش و معلمش چیزهای درست یادش دادن ، دو عنصر بسیار تاثیر گذار ☺
msadeq
خواهش
sury
متشکرم
salmas
لطفا در این ایام سوگواری محرم این کتاب را به عنوان نذری بصورت رایگان در اختیار عاشقان اباعبدالله قرار بدهید . با تشکر
KAMA
نور است دیگر. در نثر و عکس و هر چه که از صاحبش بماند متجلیست
مهاجر
کلام بزرگانی مثل آیت الله بهجت ره نورانیتی دارد که مخاطب در درون خود حس می کند... حداقل اگر توفیق زیارت این بزرگان رو نداشتیم بیانشون رو از دست ندیم..
F.Aminzadeh
این کتاب خارق العادست.
بیسیمچی
👌
کاربر ۷۰۲۲
مرحوم ایه الله العظمی بهجت جزو نوادر از علما بودند قطعا ویقینا خواندن این کتاب دیدعالی به شما خواهد داد در مورد دین وبعداز خواندن این کتاب جهان‌بینی شما تغییرات مثبت خواهد داشت بخوانید این کتاب را این کتاب باعث می شود شما تفکر کنید همان تفکری که یک ساعت ان شایداز ۷۰سال عبادت اثرش بیشتر باشد دیدگاه اقای بهجت روحانی الهی و عارفانه عاشقانه است بنده ایشان را از نزدیک دیده بودم شاید باورنکردنی نباشد اما اثر این دیدار ان قدر بود که هنوز فکر می کنم ایشان زنده است و همنشینی با او را به دنیا ترجیح می دهم اوتمام قلعه های قلب مرا تسخیرکرده است
مینا سپید
من که توفیقم نشد ، بچه بودم رحلت کردند 😢
مینا سپید
خوش به حال تون 😢
منمشتعلعشقعلیمچکنم
خدا رحتمشان کنه. زیارتشان عجیب شیرینی داشت...قیمت این کتاب به اندازه یه رفت و برگشت به کتابخانه هم شاید نباشه. دریغ نکنید از خریدش.
Dexter
خیلی عالی بود.... زندگی بزرگانی مثل آیت الله بهجت الگوی خوبی برای مردمه.
maryam
چه کار خوب و فرهنگی انجام دادید با گذاشتن تخفیف ها، خدا خیرتون بده که قدم برمیدارید
علمدار
ببخشید اگر امکانش هست این کتاب را تو این ایام بذارید تو اشتراک بی نهایت
محمدی
به بریده من برای ین کتاب سر بزنید
صادق نوری
رحمت واسعه آیت ا... باید همیشه پایین صفحه باشه کتابهای غربی ها همیشه بالا این یعنی غربزدگی
امیرحسین اسماعیل آبادی
اروپا از منابع اسلامی استفاده کرد و پیشرفت کرد ما از منابع اسلامی استفاده نکردیم و ...
مهدی
سارا خانم خودتو خسته نکن‌کسی که نخواد بفهمه قطعا نمیفهمه حالا شما هی تلنگر بزن .... نمیخواد
مریم
خواندن این کتاب خصوصا حالا که در آستانه ماه محرم هستیم کمک شایانی به درک بهتر حادثه کربلا و پی بردن به ارزش فداکاری بزرگ امام حسین، می کند. شاید در بهره معنوی ای که از این ماه می بریم هم اثرگذار باشد، ان شاء الله...
رعنا
من نسخه چاپی این کتاب رو دارم ولی می خوام مجدد مرور کنم و بریده هاشو بذارم اینستا لطفا امسال توی بی نهایت بذارینش
Mim Alef
خیلی خوبه با دقت بخونیدش
محمدرضا اثناعشری
بخرید و با آقای بهجت آشنا بشید
ali
ده بار هم اگر بخوانم کم است رحمت خدا بر نشانه بزرگ خود بهجت قده
صالحین
کتاب شامل نکات نابیه که از جمله جمله اون آدم لذت میبره. به شدت توصیه میشه! چقدر خوب بود این کتاب.
نون صات
بسمه هر کتابیو باید به اهلش (و از اهلش منظور پتانسیل درک و پذیرفتن فضای کتاب و محتویات اونه) پیشنهاد داد. به اهلش پیشنهاد می‌کنم.
ahmadsalehi
روح آن عارف کم نظیر شاد . در شناساندن حضرتش بسیار مفید است.

حجم

۳۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد