نظرات درباره کتاب روزی روزگاری القاعده و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب روزی روزگاری القاعده اثر وحید خضاب

نظرات کاربران درباره کتاب روزی روزگاری القاعده

انتشارات:نشر نارگل
امتیاز:
۴.۱از ۲۲ رأی
۴٫۱
(۲۲)
مهدی
قبل از این کتاب ، کتاب از افغانستان تا لندنستان با ترجمه آقای خضاب رو خونده بودم. با خوندن اون کتاب خیلی از افرادی که در این کتاب از اونها نامبرده شد رو می شناختم. اما اگه کسی بدون خوندن اون کتاب، این کتاب رو بخونه خیلی گیج میشه. کتاب پر است از اسامی افراد مختلف که خواننده رو گیج میکنه. خیلی هم خلاصه هست. کتاب از افغانستان تا لندنستان در این زمینه خیلی جامع تر و بهتر هست. در کل این کتاب، کتاب متوسطی هست.
MSadra
کتاب بسیار عالیه و دید شما رو نسبت به تروریست ها اصلاح می کنه آقای خضاب به عنوان مترجم چه تو مقدمه و چه تو پاورقی و متن عالی کار کردن
ف_حسنپوردکان
این کتاب عالی بود. کل کتاب مصاحبه با مردی است که برای جهاد تا دل گروه های تروریستی می‌رود!
محمدجواد
به نظرم کتاب کاملی نبود. نکات خوبی داشت اما نسبت به کتاب از افغانستان تا لندنستان، ضعف داشت. بررسی افراد و وقایع در طول داستان خیلی بهتر از بررسی فهرست وار آن است. این کتاب را یک مکمل میدانم برای کتابی که گفتم، تا یک کتاب جامع و قابل اتکا.
جون خادم المهدی
در این کتاب به شخصیت اصلی وباطن بن لادن اشاره شده . به شما پیشنهاد می دهم این کتاب رو بخونید.
امیر رضا
کتاب خوبیه اطلاعات خوبی داره .
F.Rahimi
کتاب یه فضای فکری از القاعده و تشکیل و مجاهد ها و اهدافشون بهتون میده بخش هایی از اون قابل سرچ و صحت سنجی هست ولی چون از زبان یک مامور سازمان جاسوسی غربی هست ایا همه حرف هاش مطابق واقعیت هست؟ممکنه در بعضی جاها غلو و یا حتی دروغ هم مطرح شده باشه ولی درکل خوبه اکثرا متن قابل استناد هست
kara_mahdiar
مطالبی که این کتاب در مورد القاعده و جنبش های به ظاهر اسلامی در منطقه میدهد، بسیار جالب است تاحدودی متوجه بعضی از ابعاد تفکرات این گروهک ها شدم به نظرم این کتاب، بسیار درخور توجه و مطالعه است
جواد
کتاب خوبی است. می‌شود با کتاب نقبی زد به میان جوانانی که با باوری عمیق خانه و زندگی را رها می‌کنند و اسلحه دست می‌گیرند. فقط کاش کتاب انسجام بهتری داشت و روایت به شکل خطی پیش می‌رفت. با کتاب می‌توان از پنجره‌ای کوچک نگاهی به القاعده و گروه‌هایی مشابه آن انداخت و کمی با جهان آنها آشنا شد.
سارا
اگر مثل من دلایل تشکیل گروههای تکفیری و دلایل انحراف از اسلام متعادل رو دوست دارید . حتما این کتاب رو مطالعه کنید. درضمن این کتاب نشون میده که در پشت پرده دولتها فکر منافع خودشون هستند.
کاربر ۱۵۴۵۷۲۱
بعد از مدتها در موضوعات قدیمی علاقمندی ام کتاب خواندم. خیلی شخصیت ها توهم توهم بودند ولی برای اسامی درجه اهمیت کمتری داشت. برای من فهم ادم های معمولی این گروه تروریستی جذابتر است. حالات؛ ترس ها؛ قوت ها؛ التزامات و شوق ها.... ولی هر کسی باشی بازم شاید نگاه مادرت نجاتت دهد.
مهدی
اطلاعات جالبی به خواننده می دادش...
یا محمد مصطفی
مطمئن نیستم
amir
خوب بود
محسن غلامعلیان دهاقانی
چرا صفحات کتاب کمتر از تعدادی است که در معرفی کتاب آمده

حجم

۱۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد