نظرات درباره کتاب آب ناب و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آب ناب اثر مزدافر مؤمنی

نظرات کاربران درباره کتاب آب ناب

انتشارات:مزدافر مؤمنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۴۲ رأی
۴٫۶
(۴۲)
sattar darvishi
من سمینارهای استاد مومنی رو میدیدم که با این کتاب آشنا شدم واقعا بینظیر بود توصیه میکنم به همه که این کتاب رو برای سلامتی خود و خانواده حتما بخونید.
حسن نیکدهقان
کتاب بسیار مفیدیه و در عین حال کاربردی جالبتر اینکه نگارنده تجربیات شخصی خودش رو هم در انتهای کتاب اورده.کتاب دیگه ای که این نگارنده نوشته رو هم پیشنهاد میدم بخونید که بسیار بسیار جالبه(زمین، زمان، انسان)
Mahdi m.f
سالم ترین آب ، آبی است که از تقطیر بدست می آید و بس ... بخوانید تا بدانید ...
Kamisema
فوق العاده است این کتاب
lili
تحقیق بسیار دقیق و کاربردی بود و مهمترین دلیل ذکر دقیق منبع و مواخذه. خواندن کتاب فقط چند ساعت طول میکشه ولی محرز است که حاصل سالها تحقیق و بررسی دقیق هست و از این حیث ارزش مطالب عنوان شده معادل عمریست که آقای مزدافر صرف جمع آوری و تدوین این کتاب نموده ، بسیار زیاد پیشنهاد میکنم .
yeganeh
مطالب موجود در این کتاب و هیچ جای دیگه ای پیدا نمی کنید. این کتاب درباره آب خالص و معجزه های اون در زندگی انسان حرف میزنه. توصیه می کنم اگر می خواین فقط یک کتاب بخونید، همین کتاب باشه.
پژوهشگر
کتابی مفید و عالی و قابل فهم و روان برای عام و خاص است.
ali aria
بسیار عالی بود
Shekarlian
سپاسگزار شما هستیم از آگاهی که به اشتراک گذاشتید مزدافر مومنی عزیز
محمد
خوندنش برای همه الزامیه
Hamed Tabasi
نویسنده از زوایای مختلف اهمیت نوشیدن آب ناب را توضیح می دهد و منابع علمی معتبری را مرجع می کند. بعد از خواندن این کتاب نگاه دیگری به آب خواهید داشت و گامی در جهت اصلاح آب آشامیدنی خواهید برداشت. فرمت کتاب طاقچه هم خواندن کتاب را سهل‌تر و روان‌تر کرده است. سپاس.
mehdiam
عالی بود توصیه میکنم حتما بخونید
M.P.Sobhani
پیام اصلی کتاب این هست که آب مقطر بهترین آب برای آشامیدنه. متاسفانه مطالب کتاب تکرار مکررات هست و کل پیام کتاب به طور جامع میتونست در یک مقاله مطرح بشه. در گفتارهای پایانی کتاب توصیه‌هایی بدون توجیه علمی و عقلی مطرح شدند: ۱- قرار دادنِ طلا و نقره در آب فقط به این دلیل که عرفان‌های شرقی و مکاتب دیگه طلا و نقره رو مظهر دو امر متفاوت و متضاد میدونن که روی آب تاثیرگذاره و منجربه تعادل در جسم و ذهن میشه. افرادی هم هستند که طلا و نقره رو نماد آز و دنیاپرستی میدونن؛ اون چطور تاثیری روی ذرات آب داره؟ این معانی و تعابیر از فرد به فرد دیگه متفاوته و هیچ شواهد عینی و قطعی به منظور اثبات تاثیرگذاریشون وجود نداره. ۲- توصیه مکرر به استفاده از نمک دریا بدون اشاره به اینکه در بازار ایران اکثر محصولاتی که با نام نمک دریا به فروش میرسند تصفیه نشده و حاوی فلزات سنگین هستند.
mohammad shadab
واقعا نکات خوبی میگه این کتاب ولی میخوام نظرتونو به یه زاویه جدیدی باز کنم ،فکر کنید هر چیزی که این کتاب میگه باعث افزایش طول عمر میشه،اگه اول کتاب یادتون باشه نویسنده دقدقه ی افزایش جمعیت کره زمینو داره پس طفلکیا حق دارن نخوان ما زیاد عمر کنیم دیگه ،بخاطر همین شک دارم که اینو به همه توصیه کنم
reza
🌹💚
mehrad
بی نظیر این کتاب
کاربر 7314503
نمیتونم نسخه چاپی رو از اینجا تهیه کنم؟

حجم

۵۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۵۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۲۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد