نظرات درباره کتاب عشق کافی نیست و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب عشق کافی نیست اثر مارک منسون

نظرات کاربران درباره کتاب عشق کافی نیست

۳٫۷
(۹۹)
_mohamd_e_amin
در مورد خود آقای مارک منسن اولا باید بگم که ایشون معمولا افکار و تجربیاتی که خودش شخصا بهش رسیده رو تو کتابهاش مینویسه ، یعنی فارغ از مباحث روانشناسی دقیق و علمی ، خیلی خودمونی و بر اساس درک شهودی خودش ، قلم میزنه . دوماً خیلی پراکنده گویی می‌کنه و نظم و نسق خاصی رو توی نوشته ش. پیگیری نمیکنه که البته میشه با دید مثبت ببه همین قضیه نگاه کرد چون توی این نوع نوشته ها ، با ایده ها و افکار بیشتری آشنا میشیم ولی خب چون خیلی روی اثبات حرفاش ریز نمیشه و فقط سرنخ میده ، خودتم باید بری دنبالش و تحقیق کنی درباره ی ادعاهاش . و این کتاب هم همینطور پراکنده است و در اصل مجموعه ای از مقالات و یادداشت های مختلف و گاه بی ربطه . هرچند به جاهایی به بدیهیات اشاره می‌کنه و اصطلاحا توضیح واضحات میده ، ولی در مجموع خوندن کتاب رو توصیه میکنم چون واقعا می‌تونه بعضی تصوراتتون رو تغییر بده و براتون مفید باشه . برای خود من که اینطوری بود . و مهمتر از همه لطفاً قسمت « عشق کافی نیست » کتاب رو به هیچ وجه از دست ندین چون اکثر افراد جامعه ما در این مورد اشتباه فکر میکنن و باعث خیلی از گرفتاری هاشون میشه
کاربر 4837976
به نظرم بخش بزرگیش برمیگرده به ترجمه و سانسور ، باید کتاب زبان اصلی رو بخونید .
کاربر ۳۱۸۰۴۲۳
وای واقعا درسته وقتی میخونی باید برگردی خودت یه فهرست بنویسی از مطالب
نیما
واقعا موافقم ... نوشته های مارک منسن به شدت پراکنده گویی داره ... و خیلی دقیق به جزئیات نمیپردازه خودت باید تحلیل کنی بفهمی خوبه یا نه ... بعضی جاها هم برخلاف حرف خودش یه حرفایی میزنه ... اما در کل کتابخوبی هست
شادی
قلم مارک منسن بی‌نظیره. مقاله‌ها درجه‌یک و کاربری. جالبه نوشتن که منسن همچین کتابی نداره و ما خودمون چک کردیم و همچین مقاله‌هایی توی سایت منسن هست (با حسی در حد حس نیوتن بعد از کشف جاذبه)، که انگار کتاب‌هاش تو اینترنت نیست! 😀 بالای نود درصد کتابهای ترجمه‌ی توی بازار نسخه‌ی اصلی‌شون تو اینترنت برای دانلود هست. نزدیک 30 مقاله از منسن تو این کتاب هست که اکثراً مقاله‌ی درجه‌یکی هستن. جالبه نسخه‌ی صوتی یکی از مقاله‌های همین کتاب چند هفته است جز پرفروش‌های صوتی سایت فیدبوئه، اونم با قیمت 4800 تومان. فقط یک مقاله از این کتاب. جالب‌ این‌که صدها عنوان کتاب به صورت مجموعه‌مقاله در ایران گردآوری و چاپ شده و چه بسا مقاله‌ها از نویسنده‌های مختلف بوده. و جالب‌تر اینکه کلی کتاب که مجموعه‌داستان کوتاه از نویسنده‌های مختلف (که هیچ ربطی هم به هم نداشتن) در ایران چاپ و منتشر شده، از جمله کتاب خوبی خدا از نشر ماهی با ترجمه امیرمهدی حقیقت که در همین طاقچه هم هست.
MARAzL
مچکر م از تو سبحان تون
Ali Mostafavimehr
مارک منسون کتابی تحت این عنوان بیرون نداده و فکر کنم از مجموعه میکرو کتاب‌هایی که به طور مجانی تو سایت نویسنده هست این کتاب درست شده. ناشر اگه میدونه کمک کنه.
zhale
من کتاب رو کامل خوندم و بنظرم نوشته های مارک منسن به آدم آرامش خاصی هدیه میده.
Emma
کتاب عالی ، ترجمه هم عالی 👍❤️
کاربر 2561369
👍❤
Mohammad Hassan Hajivandi
کتابی است با جملات زیبا و جذاب که راجع به بکار بردن این زیبایی‌ها در این کتاب خیلی خیلی کم توضیح داده‌شده! اساسا با مجموعه شعارهایی مواجهیم به همراه یک شرح کوتاه! البته چون مجموعه‌ی مقالات کوتاهی هست نمیشه از این بابت بهش خرده گرفت اما اگر دنبال ی کتاب کاربردی هستین این کتاب گزینه خوبی نیست!
Mohammad Hassan Hajivandi
ممنون بابت معرفی رفیق.
محمد ذوالفقاری
سلام دوست عزیز در این مورد کتاب ها کتاب بازسازی زندگی بعد از طلاق و جدایی که در همین طاقچه هم موجود هست رو پیشنهاد میکنم که به صورت تخصصی تر و مرحله به مرحله به مسئله بازسازی خود پرداخته و میتونه مفید باشه
Velvet
این کتاب در نگاه اول کتابیه که فکرشو نمیکنید. توقع شما اینه که توضیحی درباره خودشناسی و روابط باشه. در نگاه اول ممکنه یکم گیج بشید چون زیاد عنوان کتاب با محتواش همخونی نداره. ولی از یجایی ب بعد دستتون میاد که منظور نویسنده از این نوع نوشتن، که بصورت مقاله های جدا جدا هست، چیه و چی میخواد به شما بگه. اگه نوشته های قبلی مارک منسن رو خونده باشین میفهمین موضوعات رو پیچیده نمیکنه و سعی میکنه چیز هایی کاربردی بهتون یاد بده. درک اینکه این کتاب از اوناس که باعث میشه به خودتون بگید "جالبه، اینجوری بهش فکر نکرده بودم". مطالب هم کاربردی هستند و هم بعضی میخوان به شما دیدگاهی متفاوت از دید خودتونو بدن. این کتاب خیلی نسبیه و علاقه مند شدن بهش بسته به نگاه شماست. فقط اینکه، دنبال فلسفه و جملات خیلی عمیق توش نگردین. ارزش یبار خوندن و داره و اینکه ترجمه اش عالیه.
shamim
خب باید بگم گرچه خودم این کتاب رو تموم کردم ولی اگه این کتاب رو نخونید اصلا هیچ چیزی رو از دست نمیدید. بهتون پیشنهاد میکنم کتاب "هنر ظریف رهایی از دغدغه ها" و "اوضاع خیلی خراب است" رو از این نویسنده مطالعه بفرمایید ؛)
کاج مسافر
خیلی از مطالب کتاب رو همه میدونیم ، اما نه شست و رفت .... متن جذاب و راحتی همراه با فکاهی هایی ، در کل مطالعه اش برای من خالی از لطف نبود ... آموزنده بود بیشتر تا سرگرمی
سارا
کتاب خوبیه ... بعضی قسمت هاش رو خیلی دوست داشتم اما جاهایی هم منظورش رو نمی فهمیدم
fatemeh
من حس خوبی از خوندنش گرفتم و به خاطر بخش بندی های کوتاهش میشد در تایم های کوتاه کوتاه خوند متنش هم روونه و ترجمه‌ی خوبی داره و با نویسنده میشه ارتباط برقرار کرد
farnaz3000
کتاب خوب و جذابیه
rozhin
این کتاب چون مجموعه ای از مقالات هستش خیلی ساختار قوی ای توی متنش دیده نمیشه و فقط به موضوعات پراکنده پرداخته شده داخل هر فصل. به نظرم اگر نخونید هم چیزی از دست ندادید!
غریو دیو توفان
این‌طور کتاب‌ها سر نخ رو به آدم می‌دن و آدم توی ذهنش می‌تونه اون نخ رو بگیره و با تفکر به مقصد برسه. فضای صمیمانه و گرمی داشت و به نظرم ارزش خوندن داره.
moon
کتاب خیلی خوبیه ولی ترجمه خوب نیست ، مخصوصا اگه قبلش مقاله های اصلی مارک منسن رو بخونید متوجه میشید
Armin Rezvani
طاقچه چان یا بذارش تو کتابخانه یا تخفیف بده بهش کتابو بخونیم با تشکر از توجه ات
sadaf.jorjani
۵۰‎٪ تخفیف خورده الان
شــیــــ❤مــا
به پیشتیبانی اطلاع بدید
cheshm
مطالبِ خووب برا فکر کردن زیاد داره... ولی در بعضی موضوع ها،مفهوم خوب منتقل نمیشه.
Ali Hashemian
مارک منسن توی وبلاگش دو دسته مقالات رایگان و غیر رایگان داره. این مقالاتی که ترجمه شده از بین مقالات رایگان انتخاب شده یا مقالات پولی؟
marita
سلام، میشه بگین چرا اول کتاب توضیح نمیدین که منسن همچین کتابی نداره و اینها رو از مقالات وبلاگش جمع بندی و ترجمه کردین؟ 🤔
فاطمه
کتاب عشق هرگز کافی نیست نوشته ارون تی بگ هست این همون کتابه؟؟؟؟نویسنده ها متفاوتند که ؟ کسی خونده این کتابو؟
Mr.Sep
اون کتاب فوق العادست اما این کتاب بیشتر حالت مقاله داره به نظرم اون کتاب تجربه بهتریه
Martha'e Dark
احساس میکنم خوندن این کتاب مثل حضور عزیزی از سفر برگشته‌است، مثل خوردن غذاییه که خیلی وقته منتظرشی، مثل اولین روزای بهاره‌. نمیخوای تموم شه، دلت میخواد بیشتر بخونی و بیشتر بفهمی از طرفی میگی این تموم شه چه کتابی هست اینقدر به دلم بشینه :)؟

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد