نظرات درباره کتاب کار عمیق و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
۳٫۶
(۸۰۴)
امیرحسین
نثر داغون ترجمه داغون تر ۸۰ درصد کتاب با ذکر مثال می‌خواد به شما تفهیم کنه که چقد تمرکز کردن خوبه ( انگار خودمون نمیدونستیم) کلا ۵ درصد کتاب شاید مفید بود. بقیه اش زیاده گویی بود و بس! تنها کمک خوبی که به من کرد یادآوری ایی بود برا اینکه تمرینات تمرکزی که قبلا یاد گرفته بودم رو انجام بدم. الان هم به جاهای خوبی تو تمرکز رسیدم 😊
Saeed A. H.
نسخه اصلی کتاب نثرش بد نیست هرچند کمی زیادی کش داده بعضی جاها رو. ولی ترجمه روان نیست. خیلی جاها حتی اشتباه ترجمه شده
کاربر ۱۱۴۵۹۱۶
چرا نثر و ترجمه داغون؟! من که مشکل جدی در متن ندیدم. کتاب برای افرادی که اولین بار در زمینه تمرکز و کار عمیق مطالعه میکنند بیشتر از 70 درصد مطلب اموزنده دارد.
محمد شریعتی
آها ممنون
Elaheh Sajedi
این کتاب را پیشنهاد میکنم اگر: فکر می‌کنید که در دام رسانه‌های اجتماعی افتاده‌اید و ایده‌ای برای خلاص‌شدن از آنها ندارید به دنبال آرامش و بازدهی بیشتری از زندگی هستید.
fateme
متاسفانه بد ترجمه شده، جملات پیوسته نیستند، و بعضا طولانی و سخت ترجمه شدن . مفهوم رو درست منتقل نمیکنه
Hossein
کتاب ، کتاب بسیار خوبیست نویسنده آن هم روش های موجود در کتاب رو روی خودش آزموده ولی متاسفانه از وسط کتاب به بعد ترجمه یک کمی گنگ میشه. دوستان ترجمه ی بهتری می شناسید معرفی کنید.
Fateme Parastoo
مطلبی رو که میشد توی یه مقاله ی ۲۰ صفحه یا ۵۰ صفحه ای گفت رو این کتاب خیلی خیلی توضیح داده بود من نتونستم کامل کتاب و بخونم نمی دونم ترجمه مشکل داشت یا متن اصلی سنگین بوده چون حوصله ی آدم و به نظر سر میبرد
negar
دقیقا منم همین مشکلو داشتم از بس تعریفش شنیده بودم هی سعی میکردم ادامه بدم ولی واقعا زیادی روده درازی کرده بود و راجبه مسائلی که هیچ لزومی نداره توضیح داده بود
Prometheus
بد نباش! این یه کتاب فوق العاده است شاید جاهایی زیاده گویی داشته باشه یعنی توضیح زیادی داده باشه اما محتوای کتاب در کل به شدت عمیق و آموزنده است.
s khalili
کتاب در مورد اینه که چطوری در طول روز فقط کارهای مهم رو انجام بدیم ،طوری که شب ها و آخر هفته ها نیازی به کار نداشته باشیم. و البته خیلی هم تاکید داره که کارهای کم اولویت رو چطوری انجام بدیم یا از اونها صرفنظر کنیم و البته تاکید داره که استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی رو به حداقل برسونیم. من از این نکته اش که سر رفتن حوصله رو تحمل کنیم ولی به شبکه های اجتماعی وارد نشیم ،چون در نهایت به مغزمون آسیب میزنه رو خیلی خوشم اومد. در کل کتاب برای دانشجو ها محققین اساتید و کارهایی که نیاز به کار عمیق فکر داره،خیلی بهتره. گرچه برای من که کار هنری میکنم هم خیلی خوب بود. پیشنهاد میکنم در کنارش بهترین سال زندگی تو از هاردی رو بخونید،یه جورایی مکمل هم هستن.از نظر من. چون اون برنامه ریزی کلی رو میگه و این برنامه ریزی روزانه و بهینه سازی رو میگه
Nayer
ممنونم مهربون🌷
کاربر ۱۳۱۶۴۴۲
👍👍👍👍👍
مهتاب
این کتاب دو بخش داره. بخش اول درباره کار عمیق توضیح داده و سعی کرده مخاطب رو قانع کنه که چرا تو زندگی امروز این قدر مهمه؟ گفته که کار عمیق به دو دلیل اهمیت زیادی داره. اول این که ما تو دنیایی زندگی میکنیم که به سرعت در حال تغییره و پس ما هم مجبوریم برای ارزشمند موندن، مهارت هامون رو تو زمان کم و سرعت بالا افزایش بدیم. و دلیل دوم این که برای موفق بودن باید بهترین چیزهایی که میشه رو خلق کنیم و این با کار عمیق ممکنه. تو بخش دوم کتاب هم تکنیک هایی رو یاد داده که چجوری زندگی عمیقی داشته باشیم. کتاب واقعا خوبیه. اگر کتاب "خرده عادت‌ها" رو نخوندید بهتره بعد این کتاب مطالعه‌اش کنید. ایجاد عادت‌های مثبت تو کار عمیق موثره.
AliReza
به لحاظ محتوی و سبک نوشتن به نظرم کتاب‌ اصلی ایرادی نداره ولی ترجمه خیلی قوی ای نیست.ضعف داره.ولی در کل کتاب خفن و درجه یکیه و من دوسش دارم👌🏻
Zohreh KH
یه ترجمه هم جدیدل منتشر شده از نشر میلکان، احسان قراخانی، اون نسخه به نظرم بهتر از این یکیه.
Zohreh KH
کلا فقط دو تا ترجمه از این کتاب هست که تازه این یکی ترجمه ی بهترشه. که اون هم زیاد جالب نیست.
سارا.
چه ترجمه ای رو پیشنهاد میکنین شما برای این کتاب؟
علی گودرزی
یعنی مترجم نمی‌دونسته اسکرام چیه، یکی هم نخونده و بهش بگه؟ نوشته اسکروم
م
یا مثلا اسم گلِگر رو نوشته:گالافر
محمد علی
من در کتاب‌ دیگری هم دیده بودم. به نظرم یک انتخاب سلیقه‌ای است.
علی گودرزی
چون با یو نوشته می‌شه اونجوری می‌شه اشتباه خوندش، واسه همین فکر کردم اشتباه تایپی نباشه
Atheo
این کتاب رو بعد از شنیدن پادکست بی پلاس خوندم. به نظر من پادکست تمام آنچه قرار است از این کتاب به کارتون بیاد رو گفته. خوندن کتاب فقط جزئیات بیشتری برای درک مطلب به شما میده.
کاربر ۱۶۴۹۷۰۰
من فکر میکنم به شنیدن پادکست نیاز دارم ترجمه‌ی غیر روانی داری و واقعا گیج کننده هست
Ali Soltani Roshnavand
Bplus توی تمام آپ های پادکست هست ولی جزئیات خیلی مهم هستند و توی پادکست هم تاکید میکنه که هیچ وقت جایگزین کتاب نمیشه و من خوندن خود کتاب خیلی بهم کمک میکنه
سارا
میشه اسم پادکست رو بگی؟ شمارشو
shahab
کتاب درباره دانش ورزها و عمیق شدن اونا تو کاراشون توضیح میده وسعی میکنه با استدلالات خاصش به شما ثابت کنه که زندگی عمیق یعنی زندگی،روش های دانش ورزها برای عمیق شدن تو کاراشون ورسیدن به یک نتیجه منحصر بفرد رو با زبانی دلچسب توضیح میده،متن کتاب به دلیل استدلالاتش مناسب همه نیس(ممکنه برا بعضیا کسل کننده باشه)، کلا برا کسانی توصیه میکنم که علاقه به یادگیری کارهای پیچیده دارن مثل برنامه نویس ها
M.S.Rostami
کتاب سودمند و با ارزش برای کسانی که دنبال کار با معنا در زندگی هستن. ۳ فصل تئوری ۴ فصل عملی
saba
یعنی یه نفر بخواد هم نمیتونه انننقدر بد ترجمه کنه ای کاش خانم ناهید ملکی کمی بیشتر انرژی میذاشتن و یا حتی بهتراز اون اصلا انرژی نمیذاشتن.
کاربر ۸۶۷۸۵۰
کد تخفیف 30 درصدی: SB98VMTTYWAGZS
کاربر ۸۶۷۸۵۰
20 درصد: SB98SP37ZPU7D6
Dr harepan
بیست درصد SB98V4V9ZH8V62
سوفیا🦋
اسرین
Mohammad Yavari
نویسنده نویسنده خیلی خوبیه و کتاب میتیمالیسم دیجیتالش هم واقعا قابل تامله ولی توی هردو و به ویژه این کتاب خیلی پرگویی کرده. به گونه ای که آدم از موضوع اصلی منحرف میشه و نمیتونه درست هدف رو درک کنه!
فئودور میخائیلوویچ داستایفسکی
کتاب خوبی بود. اما ترجمه اصلا روان نبود و خیلی اذیت میکرد. جملات طولانی که وقتی به فعل جمله میرسیدی کلا یادت رفته بود داره درباره چی حرف میزنه. تاکیداتی که نویسنده روی ایمیل داشت رو میشه به پیام‌رسان ها لینک کرد. چون فکر میکنم خیلی هامون درگیری بیشتری با پیام‌رسان ها داریم تا ایمیل و این وسواس چک کردن پیام هامونه که وقت زیادی میگیره و البته کارفرماها که اصرار دارن سریع به پیامشون جواب بدیم.
کاربر ۱۶۴۹۷۰۰
ترجمه‌ی بهتری پیدا نکردید؟
Fateme Saber
این کتاب مورد نیاز هر فردی ست که قصد دارد به موفقیت (در هر زمینه‌ای) دست پیدا کند اما اشکال این کتاب ترجمه غیر روان و سخت آن است که نشان از آن دارد که یا مترجم، ترجمه خوبی انجام نداده و یا متن خود کتاب سخت بوده است.
زهره ر
امروز این کتاب تمام کردم،جالب بود برام،توصیه میکنم همه افراد بخوننش و در آخر به این نتیجه رسیدم هرکاری رو که شروع میکنم به نحو احسن انجامش بدم و تمرکز مو روش بذارم.
محمد حسن
تنها نکته مثبتی که میتونم بگم عنوان قشنگ کتاب و طراحی جلد خوب اونه. برای من که دیگر چیزی نداشت. ترجمه ضعیف و انتقال مفاهیم بسیار ضعیفتر. متن حوصله سربر و خسته کننده
reyhane
کتاب کار عمیق، نکته های بسیار خوبی برای افزایش بهره‌وری و بهتر و بیشتر کار کردن در یک بازه زمانی محدود داشت. اگر صبح تا شب کار میکنین اما بهره‌وری لازم رو ندارین حتما این کتاب رو بخونین.

حجم

۲۶۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۶۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان