نظرات درباره کتاب خادم ارباب کیست؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خادم ارباب کیست؟ اثر سیدعلی‌اصغر علوی

نظرات کاربران درباره کتاب خادم ارباب کیست؟

انتشارات:انتشارات سدید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۱۴ رأی
۴٫۲
(۱۱۴)
مُتِرَصِد
به حشر هم که برانی مرا ز خویش هنوز از این که نام تو بردم، به تو بدهکارم خیلی قشنگ بود.
farad98
"قالو ربنا" گفتن راحت است،اما"ثم استقاموا"است که کار را سخت می کند...
میـمْ.سَتّـ'ارے
"بی امتحان مرا به غلامی قبول کن من خود قبول دارم از این امتحان ردم" قرار هست با این کتاب راه و رسم خادمی کردن رو یاد بگیریم و برای این یادگیری چه الگویی بهتر از "جون" قالب روایی کتاب،گسسته است و به شدت پراکنده نویسی، شده اما اگر قطعات پازل رو کنار هم بچینی تا حدودی به یک جواب واضح می رسی. البته دوست داشتم نویسنده یک مقدار بیشتر به زندگی جون می پرداخت. و خوشا به حال کسانی که مهر نوکری امام حسین بر پیشانی شون خورده... پ ن: کتاب صفحه آرایی بسیار زیبا و چشم نوازی داشت.
کتابدار
شهیدمحسن حججی به خواندنش توصیه کردند..شادی روح شهداصلوات
ام‌البنین
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
کاربر ۱۵۰۱۵۸۵
نکات مهمی توش پیدا میشه که توصیه میکنم بخونین
hassan fatemi
امیدوارم کتاب هایی با این محتواهای دلنشین، نسخه غیر PDF شون هم منتشر بشه تا بشه بریده هایی از اون ها رو به اشتراک گذاشت ... لذت بردم.
جلال
خیلی کمک میکنه مصداقی بفهمیم زندگی با خادمی ارباب رو. تمثیل ها بسیار دقیق اند
کاربر ۱۵۳۱۵۰۸
بسیار عالیه... مخصوصا برای خادمین هیات
Z.haji
کسی میخواد یاد بگیره راه و رسم خادمی امام حسین(ع) رو بخونه
ندارم
چه زیباچه جالب چه باحال
کاربر ۲۳۲۴۰۳۷
سلام و خسته نباشید لطفا دیگر کتب هم رایگان کنید
Fatemeh Ghorbani
این کتابِ بی نظیر، به ما میگه کربلا فقط جای اسطوره هایی مثل قمر بنی هاشم (ع)، عالمانی مثل حبیب بن مظاهر، یا بزرگان و نزدیکان اصحاب و خویشان نیست... جون، غلام سیاه امام حسین (ع) که با مصاحبت امام، رشد کرده در کربلا به جایی میرسه که در کنار اصحاب بزرگ امام، جانش رو فدا میکنه و خونش با خون اونها مخلوط میشه و در موقع شهادت، امام سرش رو به دامن میگیرن...
ما ملت شهادتیم
باسلام خدمت همه کسانی که این نوشته رو میخوانند، فقط خواستم یک چیزی ک از خواندن این کتاب تو ذهنم جرقه زد رو یاد آوری کنم برا خودم و برادران و خواهران عزیزم؛ اونم اینکه یاد مجاهد واقعا حقیقی و خالص و شگفت آوری به نام شیخ زکزاکی افتادم واینکه چطور یک انسان از دل آفریقا و فرسنگها دوری از اسلام ناب و..با تلاش و ایمان و اخلاص، خداوند راه را به او نشان میدهد و از کجا تا کجا میرسونت وخلاصه اینکه انسانی ب این شریفی و مظلومی و ایمان راسخ تو این دوره خودش یک نشونه از اصحاب الحسین (ع) ایشان میباشد باید درباره سیر و سلوک و زندگی شون تحقیق کرد تا فهمید چقدر با اخلاص و شرف و استوار در راه حق پایداری کرده این مرد بزرگ ببخشید ک طولانی حرف زدم.و خداوند فرمود: *والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا *
Mahdi
بخوان قنوت غزل را که نور مادر شد به بوی سیب حرم سینه ها معطر شد نهاد پا به زمین و هوای عشق آورد هوای شهر نبی از همیشه بهتر شد میلاد فرزند رسول خدا، حسین بن علی (ع) مبارک باد.
payam Abdollahi
محتوا در مقام تالیف نیست صرفا اشاره مختصر به روایات و احادیث بدون باز کردن موضوع و در بعضی جاها حتی ازترجمه روان نیز دوری جسته است. صرف عربی بودن وجاهت به متن نمیدهد .انتطار میرود کتاب برای خادمان پشتوانه استنادی باشد و مسایل را روشن کند .این متن در همان ده صفحه اول اشتیاق را برای ادامه لز بین میبرد ولی تشکر میکنم که با رایگان کردن امکان دسترسی دادید .
shazdeh
بسیار عالی
yousef.k
کسی که سر سوزن از محبت امام حسین تو دلش هست...حتما بخونه...معرکه اس
parisa
لطفا نسخه ی epub کتاب را قرار بدهید.
مجید
"سیاهی لشکر دشمن شدن آن قدر عقوبت دارد،چرا که دل دشمن را قرص می کند و دل خودی ها را خالی. کاش لااقل ما را جزء سیاهی لشکر امام حسین (ع) حساب کنند."
soroosh7561
سلام. کتاب خوب و تاثیرگذاری بود. نکات جالب و کلیدی خوبی در خصوص نوکری امام حسین و دستگاه اهل بیت ع بیان شده بود که اهل دل میتوانند از آن نکات هزاران راز از دستگاه بی نهایت حسینی بر خود بگشایند. فقط تنها ضعف کمرنگ کتاب تکرار واژه گان خاص و اصرار بر یک مطلب بود. مطلبی یا واژه ای در کتاب اگر بیش از اندازه تکرار شود به نظیر حقیر باعث کسالت خواننده می شود. ان شاالله که نویسنده کتاب اجر و مزد خود را از دستان باکفایت حضرت ارباب امام حسین دریافت کنند.

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد