دانلود و خرید کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی مهرزاد حمیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی اثر مهرزاد حمیدی

کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی

معرفی کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی

کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی اثری از مهرزاد حمیدی، وجیهه جوانی و همیلا تکلی است که در انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منتشر شده است.

تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان یک حوزه علمی دانشگاهی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روند رو به رشدی را در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داشته است. یکی از مسائل مهم مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان، شناسایی، فراهم سازی و تقویت زمینه‌های لازم برای تولید علوم ورزشی و به کارگیری آن در عرصه‌های ورزش قهرمانی و میادین بین‌المللی است.

پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و تلاش کرد تا فعالیت‌های پژوهشی‌اش را با هدف تولید روش و انتقال یافته‌های نوین علمی به جامعه ورزش و علاقمندان به نشر آثار علوم ورزشی همسو کند. پژوهشکده با همکاری ناشران دانشگاهی از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه چاپ و نشر کتب علمی حوزه تربیت بدنی و ورزش شد و در سال ۱۳۹۰ مجوز انتشار کتاب را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با عنایت به مجوز انتشارات تخصصی و دولتی خود، اقدام به دریافت، داوری و چاپ کتاب علمی فاخر اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در حوزه تربیت بدنی نمود که با توجه به نیاز مخاطبین از رشد فزاینده‌ای در این چند سال برخوردار بوده و باعث شده تا پژوهشگاه به عنوان قطب علمی کشور مطرح گردد.

درباره کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی

برند شدن یکی از راه‌هایی است که می‌تواند سیر موفقیت یک کالا یا خدمت را تضمین کند. این البته در صورتی است که برند بتواند زمینه‌های رضایت مشتری را فراهم آورد و در این صورت مشتری هم به یک مشتری وفادار تبدیل می‌شود و هم حاضر است تا بهای متفاوتی را بپردازد. اما این موضوع در زمینه ورزشی چگونه است؟

مهرزاد حمیدی، وجیهه جوانی و همیلا تکلی در کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزش به بررسی ابعاد گوناگون این موضوع در این زمینه پرداخته‌اند و اهمیت و جایگاه برند را در بازاریابی ورزشی بررسی کرده‌اند. آن‌ها همچنین روش‌های مختلف مدیریت برند و بلیط فروشی را هم بررسی کرده‌اند و راهکارهایی مفید و موثر ارائه داده‌اند. 

کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی را به تمام فعالان حوزه ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی

در طول دو دهه گذشته، توجه بسیاری از پژوهشگران حوزه رفتار مصرف کننده به این موضوع جلب شده است که افراد چگونه برای توصیف ایده آلهای شخصیتی خود به انتخاب از بین برندهای گوناگون میپردازند. شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیکترین متغیر در تصمیم گیری مشتری به هنگام انتخاب میدانند. در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژهای برای یک محصول می‌آفریند و آنها را به گروههای خاصی از جامعه پیوند میدهد . ازاین رو مشتری آماده است بهای متفاوتی برای آن بپردازد و سازمانها در صورت شناسایی مشتریان وفادار و ایجاد رابطه مستحکم و پایدار با آنها خواهند توانست سودآوری و بقای خود را در جهان رقابتی امروزی تضمین کنند. البته ذکر این نکته ضروری مینماید که اگرچه مشتریان وفادار عموماً راضی هستند، اما دامنه رضایت، ضرورتاً به رفتارهای وفاداری منجر نمی‌شود. 

امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای بنگاه اقتصادی جهت کسب مزیت رقابتی و بخشبندی بازار ضروری است. از آن جایی که مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی سازمان قلمداد میشود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژیها و منابع حول محور جذب و نگهداری مشتری میباشد، حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای سازمانهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی میشود. در همین راستا یکی از مفاهیم معتبر و معروف در زمینه بازاریابی "مدیریت برند" است که نقش مهمی را در ایجاد منافع بلند مدت برای سازمان ایفا میکند . هدف از ایجاد یک برند، چیزی فراتر از فروش کالایا ارائه خدمات هدف است. برند علاوه بر اینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه میدارد، برای رشد کسب و کار هم راه‌هایی را مطرح میکند و کارکنان ماهر و مستعد را جذب و حفظ می کند و ارزش خود را نزد سهامداران مجموعه هم ارتقا می برند. این گونه است که جان میلیر و دیویدمور این تعریف را برای برند ارائه می‌دهند که: «برند نام یا نمادی است که سازمان آن را با هدف ارزش آفرینی برای محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد.»

در دنیای کنونی، سازمانها به منظور رقابت موثر، نه تنها به دنبال پایداری در دنیای رقابت هستند بلکه میخواهند از طریق ساختن خاطرات و تداعیهای مثبت در ذهن مصرف کننده، ترجیح مصرف کننده را به سمت خود بکشاند . در سال‌های اخیر توجه محققان بازارشناسی به توانمندی‌ها و صفات منحصر به فرد برندها و اهمیت تاثیر محیط‌ها و خاطرات مثبت و منفی از برند، معطوف است و با برخورداری از امکانات و تکنولوژیهای پیشرفته، مهارت‌ها و تجربه‌های شغلی و تعاملات اجتماعی به تنهایی نمیتوانند موفقیت سازمانها و بنگاها را تضمین کرد، بلکه صفات مثبت برند و تداعی آن در ذهن مصرف کننده موضوع حائز اهمیت‌تری است.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۵۴,۹۹۹
۳۸,۴۹۹
۳۰%
تومان