دانلود و خرید کتاب یادگیری و ترس اجتماعی در کودکان فهیمه درویشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری و ترس اجتماعی در کودکان اثر فهیمه درویشی

کتاب یادگیری و ترس اجتماعی در کودکان

معرفی کتاب یادگیری و ترس اجتماعی در کودکان

یادگیری و ترس اجتماعی در کودکان نوشته فهیمه درویشی کتابی در حوزه روان‌شناسی کودکان است که درباره تاثیر ترس اجتماعی بر یادگیری کودک سخن می‌گوید.

 درباره کتاب یادگیری و ترس اجتماعی در کودکان

این کتاب به بررسی و شکل گیری و تحول مفاهیم در کودکان در واقع به معنای کامل تر شدن شناخت آنها و گذر از یک مرحله به مرحله دیگر می‌پردازد. تحول، توانایی ایجاد رابطه و پیوند معنی و مفاهیم است. این پیوند به سرعت و ناگهانی ایجاد نمی شود. در واقع فرایند پیچیده ای است که در طول زندگی انسان جریان دارد. این مفاهیم که در موقعیت‌ها و زمان‌های مختلف کسب شده، پایان ناپذیرند و پیوسته با کسب تجارب جدید دچار تغییر و دگرگونی می‌شوند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که تحول و تکامل مفاهیم در کودکان فرایند منظمی را طی می‌کنند صرف نظر از تأثیر هوش و فرصت های یادگیری، مفاهیم مختلف در کودکان با افزایش سن و افزایش توانایی‌های شناختی تغییر می‌یابند. هرقدر توانایی کودک در شناخت روابط گذشته و حال افزایش یابد، بر شماره و گوناگونی مفاهیم او نیز افزوده می‌شود. دستیابی به توانایی تعامل با افراد دیگر برای رشد و تکامل کودک ضروری است. افرادی که دچار نقص در شناخت اجتماعی هستند، اغلب در مبادلات اجتماعی دچار اشتباه می‌شوند. دچار ترس‌های اجتماعی شده و در نتیجه می‌تواند پیامدهایی همچون دروغ را بدنبال داشته باشد. اگر چنین نقصی در کودکی وجود داشته باشد از ایجاد مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی و شغلی ممانعت می‌کند.

کتاب حاضر پنج فصل دارد. فصل اول درباره یادگیری اجتماعی و تشریح این نظریه است، فصل دوم درباره رویکرد نظریه ذهن سخن می‌گوید. فصل سوم نظریه‌های تحولی نظریه ذهن را بررسی می‌کند. فصل چهارم به حالت‌های مختلف ذهنی همچون میل، قصد، دانش و ... می‌پردازد و در فصل پنجم تفاوت اضطراب و ترس، ویژگی‌های این دو در کودکان و دلایل ابتلای انها به فوبیای اجتماعی بیان شده است.

 خواندن کتاب یادگیری و ترس اجتماعی در کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دانشجویان و متخصصان روان‌شناسی کودک مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان