دانلود و خرید کتاب مدل های ذهنی بی نظیر شین پریش ترجمه سیدحسام فروزان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدل های ذهنی بی نظیر اثر شین پریش

کتاب مدل های ذهنی بی نظیر

معرفی کتاب مدل های ذهنی بی نظیر

کتاب مدل های ذهنی بی نظیر نوشته شین پریش و ریانون بوبین است و با ترجمه سیدحسام فروزان در انتشارات پندار تابان منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد بفهمید کدام مدل‌های ذهنی به‌ شما کمک می‌کند بهتر فکر کنید.

درباره کتاب مدل های ذهنی بی نظیر

این کتاب اولین جلد از کتاب‌هایی است که با هدف تعریف و تحقیق در مورد «مدل‌های ذهنی بی‌نظیر» _ که گسترده‌ترین کاربرد را در زندگی ما دارند _ نوشته شده‌اند. مدل‌های ذهنی چگونگی امور دنیا را توضیح می‌دهند. طرز تفکرمان، طرز ادراکمان، و طرز ایجاد اعتقاداتمان را پرورش می‌دهند.

زمانی که یاد می‌گیرید دنیا را همان‌طور که هست ببینید، و نه آن‌طور که می‌خواهید باشد، همه‌چیز تغییر می‌کند. هنگامی که بتوانید به مشکلات از زوایای بیشتری بنگرید، راه‌حل هر مشکلی آشکارتر خواهد شد. آن وقت قادر خواهید بود تا فرصت‌هایی را پیدا کنید که قبل از این نمی‌توانستید ببینید، از اشتباهات پرهزینه‌ای که مانع شما می‌شوند پرهیز کنید و در راه پیشرفتی قابل‌توجه در زندگی‌تان گام بردارید. این کتاب قرار است پایمان را روی زمین نگه دارد، چشم‌هایمان را برای دیدن باز کند و ذهنمان را برای درک و تصمیم‌گیری درست پرورش دهد. امیدواریم در انجام رسالت خود سربلند باشد.

خواندن کتاب مدل های ذهنی بی نظیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مدل های ذهنی بی نظیر

«در زندگی و تجارت، کسی برنده است که دارای کمترین نقطه‌ضعف باشد. از میان برداشتن نقاط ضعف به معنی دیدن واقعیت،‌ ارتباط با واقعیت و حرکت به‌سوی درک واقعیت است. این‌گونه، بهتر فکر می‌کنیم و تفکر بهتر یعنی پیداکردن فرایندهای ساده‌ای که در حل مشکلات از ابعاد و دیدگاه‌های مختلف به ما کمک کنند و راه را برای انتخاب راه‌حل بهتر و متناسب با آنچه که برای ما اهمیت دارد باز کنند. مهارت پیداکردن راه‌حل‌های درست برای مشکلات موردنظرْ خود یکی از اشکالِ خرد است.

این کتاب راجع به دستیابی به چنین خِردی است، دستیابی به کشف مسائل، دستیابی به شیوهٔ رفتن به رختخوابْ سرِحال‌تر از زمانی که بیدار شده‌ایم. این کتابی است راجع به خروج از مسیر خودمان، برای اینکه بتوانیم واقعیت دنیا را درک کنیم. تصمیم‌هایی که بر پایهٔ درکِ بهبودیافته باشند بهتر از تصمیم‌هایی خواهند بود که بر پایهٔ غفلت گرفته می‌شوند. درحالی‌که ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه مشکلاتی به ناگزیر سر از زندگی ما درمی‌آورند، می‌توانیم ایده‌های آزمایش‌شده‌ای را یاد بگیریم که به ما کمک می‌کنند خود را برای هر آن‌چیزی آماده کنیم که دنیا برایمان در چنته دارد.

و شاید حتی مهم‌تر از همه، این کتاب راجع به پرهیز از مشکلات است. که معمولاً به درک دقیق از یک مشکل و دانستن عواقب مترتب از هر عملِ پیشنهادی بستگی دارد. نویسنده و محقق مدل‌های ذهنی، پیتر بِوِلین، این موضوع را به بهترین نحو تعریف می‌کند: «من نمی‌خواهم بهترین حلّال مشکلات باشم. من می‌خواهم از مشکلات دوری کنم، از پیش آمدن مشکلات جلوگیری کنم و از ابتدا کارم را درست انجام دهم.» [۲]

چگونه می‌توانیم از ابتدا همه‌چیز را درست انجام دهیم؟

باید چگونگی امور دنیا را درک کنیم و به همان نسبت رفتارمان را تنظیم کنیم. برخلاف آنچه به ما یاد می‌دهند،‌ بهتر فکر کردن ربطی به نابغه بودن ندارد؛ بلکه فرایندهایی است که برای کشف واقعیت به کار می‌گیریم و انتخاب‌هایی که پس از آن انجام می‌دهیم.

این کتاب چه کمکی به شما می‌کند؟

این کتاب اولین جلد از کتاب‌هایی است که با هدف تعریف و تحقیق در مورد «مدل‌های ذهنی بی‌نظیر» _ که گسترده‌ترین کاربرد را در زندگی ما دارند _ نوشته شده‌اند. مدل‌های ذهنی چگونگی امور دنیا را توضیح می‌دهند. طرز تفکرمان، طرز ادراکمان، و طرز ایجاد اعتقاداتمان را پرورش می‌دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان