دانلود و خرید کتاب مهارت های پایه کوچینگ غلامحسین رادمردقدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های پایه کوچینگ اثر غلامحسین رادمردقدیری

کتاب مهارت های پایه کوچینگ

معرفی کتاب مهارت های پایه کوچینگ

کتاب مهارت های پایه کوچینگ نوشتهٔ غلامحسین رادمردقدیری، مصطفی جهانگیر و فاطمه پاک است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، توضیحات خود دربارهٔ موضوع یادشده را بر مبنای مدل ARNA ارائه می‌کند. این کتاب به‌وسیلهٔ پژوهشگران «شرکت دانش‌بنیان رشد فرد و کسب‌وکار» نوشته شده است. کوچینگ فرایندی است که می‌تواند به شما برای دستیابی به موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای کمک کند. این روش، روشی تعاملی و دوسویه است.

درباره کتاب مهارت های پایه کوچینگ

کتاب مهارت های پایه کوچینگ ابتدا کوچینگ را برای خوانندهٔ خود تعریف می‌کند و شباهت‌ها و تفاوت‌های آن با روش‌های هم‌خانواده‌اش را شرح می‌دهد.

کوچینگ نام یک فرایند تعاملی است که در آن مکالماتی میان فرد کوچ‌کننده (تحت عنوان «کوچ») و فرد کوچ‌شونده (تحت عنوان «کوچی») انجام می‌گیرد. هدف از این مکالمات، یاریِ کوچی برای دست‌یافتن به موفقیت فردی و حرفه‌ای است.

در فصل دوم، کوچینگ بر مبنای مدل ARNA شرح داده شده و در فصل سوم به چگونگی فرایند جلسات کوچینگ پرداخته شده است. پس از این دربارهٔ ابزارهای کوچینگ و دستاوردهای آن مطالبی به خوانندهٔ کتاب ارائه می‌شود.

فصل هفتم در مورد انواع کوچینگ تخصصی است و فصل هفتم نیز به موردکاوی‌های کوچینگ پرداخته است.

خواندن کتاب مهارت های پایه کوچینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریتِ کسب‌وکارها به‌وسیله‌ٔ ابزارهایی تازه و کارآمد پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مهارت های پایه کوچینگ

«ریشه کلمه کوچینگ به روستایی به نام کاکس در مجارستان برمی‌گردد. روستایی که به‌خاطر اختراع کالسکه مشهور شد. اهالی این روستا در قرن ۱۵ میلادی از طریق این اختراع با حمل کالا بین دو شهر وین و بوداپست، کسب درآمد می‌کردند. در همان زمانی یکی از اهالی این روستا، کالسکه‌ای ساخت که نسبت به سایر کالسکه‌های آن زمان، هم بزرگ‌تر بود و هم راحت‌تر. این کالسکه‌ها، با نام کالسکه‌های کاکس شناخته شدند و این کلمه بعدها به کلمه کوچ در زبان انگلیسی تغییر شکل داد. در قرن شانزدهم این کالسکه‌ها کاملا شناخته شده بودند و در سراسر اروپا مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در ادامه تعاریفی از کوچینگ ارائه می‌دهیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۷۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۴۸,۱۰۰
تومان