دانلود و خرید کتاب خلق محتوا، خلق مشتری جو پولیتزی ترجمه سعید زرگریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلق محتوا، خلق مشتری اثر جو پولیتزی

کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

نویسنده:جو پولیتزی
امتیاز:
۴.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

کتاب الکترونیکی «خلق محتوا، خلق مشتری» نوشتهٔ جو پولیتزی و نیوت برت با ترجمهٔ سعید زرگریان و ویراستاری علیرضا خاکساران در انتشارات آموخته چاپ شده است. این کتاب فرایند تدوین و به‌کارگیری یک راهبرد بازاریابی محتوایی نیست. این کتابی دربارهٔ نظریه‌های کاربردی دربارهٔ چگونگی پرداختن به واقعیت‌های جدید مربوط به خریداران است.

درباره کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

 این کتاب راهنمای شـما برای بازاریابی محتوایی اسـت. نویسندگان این کتاب، جو پولیتزی و نیوت برت سال‌ها در زمینهٔ تولید محتوا فعالیت کرده اند و حاصل تجربیاتشان را در این کتاب گرد آورده‌اند. جو پولیتزی نویسنده، سخنران و مبلغ بازاریابی محتوایی، خـودش را وقـف ایـن کرده که به شـرکت‌ها کمک کند با تولید محتوای بهتر سودشـان را افزایش دهند. در ِسال ۲۰۰۸، جو به پاس اقداماتش توسط اَِمریکن بیزینس مدیا به‌عنوان مبتکر رسـانه‌های سفارشـی انتخاب شد. نیوت برت رئیس بخش راهبردهای بازاریابی محتوایی ِوویجر مدیا اسـت. برت با بیش از ۲۵ سال سابقه، نشریه‌هایی را برای شرکت‌های پنتون مدیا و ساوتِوست فلوریدا بیزنِس، سی‌اِم‌پی، زیف‌دیویس تولید کرده اسـت.

موتورهــای جســت‌وجویی ماننــد گــوگل، محتوا را آن‌چنــان مردمی کرده‌اند که هرکســی کمــی محتــوای خــوب و قــدری آگاهی از موتورهای جســت‌وجو داشــته باشــد می‌توانــد محتوایــش را در صفحــهٔ اول قــرار دهــد. خریــداران اطلاعات را ســریع می‌خواهند و موتورهای جســت‌وجو کمکشــان می‌کنند تا به آن دســت یابنــد. معنــای همــهٔ این‌ها آن اســت که فرصت دارید محتــوای باکیفیت خودتان را جایگزیــن رســانه‌هایی کنیــد کــه در گذشــته حیاتــی بودند. شــرکتتان می‌توانــد بــه رهبــر فکری جدید مشــتریان احتمالــی پرتعدادتان تبدیل شــود کــه پذیــرای محتوای عالــی از منابع جدیدند.

کتاب خلق محتوا، خلق مشتری شامل پنج بخشی کلی به ترتیب زیر است:

بخش یک: مواجهه با انقلاب بازاریابی محتوایی 

بخش دو: شیوهٔ اجرای بازاریابی محتوایی

بخش سه: از روش باهوش‌ترین بازاریاب‌ها درس بگیریم.

بخش چهار: درس‌ها را به کار ببندید.

کتاب خلق محتوا، خلق مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به تولید محتوا و دوستداران کتاب‌های مربوط به کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

«در حالی که امکان دسترسـی به خریداران از طریق مجله، روزنامه و تلویزیون روزبه‌روز کمتر می‌شود، تبلیغ‌کنندگانی که از این ابزارها ناامید شده‌اند پایگاه‌های داده‌ی عظیمی از مشتریان فعلی و احتمالی‌شان را شکل دادهاند. شرکت‌های باهوش با اندازه‌های مختلف از فناوری پایگاه داده برای کسب اطلاعات مفصل درباره‌ی مشـتریان فعلی و احتمالی‌شـان، از جمله نشـانی‌های ایمیل بسـیار مهم این مشـتریان، اسـتفاده می‌کنند. در حقیقت، اطلاعاتی که امروزه، بسـیاری از شرکت‌ها خود درباره‌ی خریداران دارند بسیار در سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (سی آراِم) بهتر از اطلاعات نشریاتی است که سعی می‌کنند بابت تبلیغات از آن‌ها پول بگیرند. در واقـع، فـردی کـه در گذشـته سـردبیر یکی از مجلات تجـاری بود این حقیقت را افشـا کرد که تعداد مشـتریان احتمالی واجد شـرایطی که یک تبلیغ‌کننده در پایگاه دادهی مشـتریانش دارد چهار برابر تعداد مشـتریان احتمالی موجود در سـوابق انتشار یک نشـریه اسـت. ایـن برتـری چهار به یک باعث میشـد تبلیغ‌کننـده‌ی احتمالی انگیزه‌ی چندانی برای صرف هزینه و تبلیغ در آن نشـریه نداشـته باشـد. خودتان، در مقایسه با رسانه‌های سنتی شریکتان، ممکن است شما به اطلاعات بهتر و بیشـتری درباره‌ی خریداران دسترسـی داشـته باشید. باید به این فکر باشـید که پایگاه داده‌تان را با اقدامات متمرکز بازاریابی محتوایی هدف بگیرید. این کار روشـی مقرون‌به‌صرفـه را بـرای دسترسـی به بهترین مشـتریان احتمالی‌تـان و تعامل با آن‌هـا بـه وجـود مـی‌آورد. توزیع بی‌هـدف را تمام کنید. کمپین‌هـای بازاریابی محتوایی دقیقی را برای مجموعه‌های مشـخصی از خریداران شـکل دهید.»

نظرات کاربران

محمدمهدی احمدی دستجردی
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

این کتاب را به تمام تولیدکنندگان محتوا، توصیه می کنم. حرف نداشت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰۲,۰۰۰
۵۱,۰۰۰
۵۰%
تومان