دانلود و خرید کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک پتی هنری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک اثر پتی هنری

کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک

معرفی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک

کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک نوشتهٔ پتی هنری و ترجمهٔ فرخنده سادات مرعشی است و انتشارات کتاب خوانا آن را منتشر کرده است. راهکارها و مثال‌هایی برای مردان و زنان در این کتاب آمده است.

درباره کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک

کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک در حوزهٔ خانواده قرار می‌گیرد. موضوع اصلی که نویسنده به آن پرداخته است مردانی هستند که در زندگی مشترک حضور عاطفی ندارند. پتی هنری درمانگر است و تمام مثال‌هایی که می‌زند تا موضوع را برایمان روشن کند برگرفته از مراجعانش در طول سال‌هاست. هنری کتاب را در دو بخش نوشته است. در بخش اصلی مردان و در بخش دیگر زنان را مخاطب قرار داده است؛ زیرا باور دارد زنان بسیاری اوقات ناآگاهانه نقش مهمی در این عدم حضور عاطفی مردان در زندگی دارند. نویسنده به مردان آموزش می‌دهد که این مشکل خود را بشناسند و بپذیرند. سپس گام به گام آن‌ها را در جهت ریشه‌یابی این مشکل و برطرف‌ساختن آن یاری می‌کنند از زنان نیز می‌خواهد با تشخیص و درک این معضل در شریک زندگی خود او را در مسیر درمان همراهی کنند که این مسیر برای خود او نیز التیام‌بخش خواهد بود.

خواندن کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مردانی که فکر می‌کنند حضور عاطفی ندارند و همسرشان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک

«کارهای احساسی مانند یک دوی ماراتون است. کسی نمی‌تواند آن را به جای شما انجام دهد. می‌توانید یک مربی استخدام کنید، همراه با دیگری بدوید، با دوستانی بدوید که شما را سر ذوق می‌آورند یا حتی در هر ایستگاه بایستید و آب بنوشید ولی در هر حال باید بدوید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان