دانلود و خرید کتاب شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس دبی فورد ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس اثر دبی فورد

کتاب شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس

نویسنده:دبی فورد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس

«شجاعت» نوشته‌ی دبی فرود(۲۰۱۳-۱۹۵۵) نویسنده و سخنران انگیزشی پرآوازه‌ی آمریکایی است. این کتاب در خصوص بیان نحوه چیره‌شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس است.

با خواندن این کتاب درمی‌یابیم که برای به پا خاستن مبارز شجاع درونمان، لازم است از نو با نیرویی سترگ که ما را به اطمینان و شجاعت وجودمان پیوند می‌دهد، ارتباط برقرار کنیم. دبی فورد در دیباچه‌ای بر آغاز این نوشته، دل به دریا می‌زند و از مراحل دشوار رویارویی با بیماری سرطان و پذیرش این وضعیت دشوار پرده برمی‌دارد. اکنون که نویسنده دلاورانه از فراز این خیزابه‌های بلاخیز گذر کرده و دیگر در میان ما نیست، خواندن شرح دلاوری‌های او و چگونگی چیره شدن بر ترس‌هایش آشکارا ما را فرامی‌خواند تا از نقش قربانی رها شویم و اسب راهوار دلیری را در میدان زندگی بتازانیم.

در این کتاب دبی فورد به روشنی در بارۀ دگرگونی شخصی‌اش می‌نویسد؛ از آن هنگام که در رویارویی با زندگی، نگرشی «ترس‌بنیاد» داشت تا هنگامی که زنی نیرومند و شجاع شد. او هیچ ملاحظه‌ای نمی‌کند و هیچ چیزی را پنهان نگه نمی‌دارد. او طرح زیستن یک زندگی شجاعانه را ادقت شرح می‌دهد. با مطالعه و درک پیشنهادهای پرمحتوای نویسنده، بی‌تردید هر چه بیش‌تر آمادۀ رویارویی با چالش‌های زندگی خود می‌شوید و این بار از موقعیتی نیرومندتر و با اعتماد به نفس بیش‌تر و همچنین با شجاعتی بیش‌تر، گام برمی‌دارید. نویسنده در این صفحات به راستی همه چیز را میان دایره ریخته است. او شجاعتی را نشان می‌دهد که نویسندگان انگشت‌شماری حاضر به نمایش آن هستند؛ به ویژه آنهایی که دارای شهرت دبی‌فورد باشند.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

P.H
۱۳۹۶/۰۵/۲۳

یک کتاب عالی دیگر از دبی فورد. با تمریناتی بسیار کاربردی ، اثربخش و انرژی دهنده

Zohreh
۱۳۹۶/۰۳/۱۷

کتاب شجاعت دبی فورد، یک کتاب بی‌نظیر، آگاهی‌بخش و برانگیزاننده است. خوندن این کتاب رو به همهٔ کسانی که می‌خوان اعتماد به نفس و عزت نفس خودشون رو افزایش بدن تا بتونن جایگاه منحصر به فرد خودشون رو توی

- بیشتر
farshad96
۱۳۹۸/۰۶/۲۲

خیلی کتاب خوب و تاثیر گذاریه به کسانی که در پی کسب اعتماد به نفس و رهایی و از کمال گرایی هستن این کتاب و کتاب جرات داشته باش از فردریک فانژه رو پیشنهاد میکنم.

fateme
۱۳۹۶/۰۳/۲۴

کتاب های دبی فورد بی نظیره ،ممنون

mahnaz
۱۳۹۸/۰۱/۰۶

دو تا کتاب شجاعت از دبی فورد در اینجا هست، اینها تفاوتشون چیه؟ یکی ۱۲ تومنه، یکی هم ۸ و خورده ای... البته یه ۱۸ تومنیش هم وجود داره... 🤔🤔🤔

Nebula
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

سلام این کتاب رو میشه هدیه به کاربر دیگری هم داد؟

mahsa tt
۱۴۰۰/۰۵/۲۰

من این کتاب رو خریدم، الان قسمت دیباچه هستم، متاسفانه تا اینجاش که ترجمه اش خوب نبوده

Mohamad Mahdavi
۱۴۰۰/۰۵/۲۱

کتاب خوبیه اما گاها حوصله سر بر میشه چنتا تمرین خوب درکتاب هست که انجام دادنش مفیده. کتاب حس خوب و روشنی به آدم هدیه میده و کمک می‌کنه بیشتر خودمون رو دوست داشته باشیم.

sara
۱۳۹۷/۰۱/۲۷

این کتاب صوتی نیس ؟

فرامرز
۱۴۰۰/۰۷/۰۲

بنظرم کتابای موفقیت بدرد افرادی میخوره که امکانات زندگی دارن ولی دید مثبتی به زندگی ندارن (یا شجاعتشو ندارن)، اما توی ایران آخه چه چیزی هست که بخوایم با شجاعت یا انرژی مثبت به دستش بیاریم؟ بعدشم قصد تمسخر نویسنده

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۰)
«خدا می‌تواند آن کاری را برایتو انجام دهد که خودت نمی‌توانی.»
Forest ♂️
«باید آن کاری را انجام دهی که فکر می‌کنی نمی‌توانی!»
Forest ♂️
ترس‌های خود را دوست بدارید
Forest ♂️
یک مبارز شجاع، کسی‌ست که شجاعانه با دشمن همگانی، یعنی بی‌خبری از خود می‌جنگد.
Forest ♂️
«دیوانگی این است که کاری را بارها تکرار کنیم و هر بار امیدوار باشیم به نتیجۀ متفاوتی برسیم.»
Mohamad Mahdavi
اگر می‌خواهید دوست داشتنِ همۀ وجودتان را بیاموزید که به باور من یکی از دشوارترین درس‌ها برای هر کسی‌ست، آن را در این فضای پاک و صمیمانه می‌یابید که کل وجودتان را با همۀ بزرگی‌ها و کاستی‌ها در آغوش بگیرید.
Forest ♂️
«خدای عزیزم! خواهش می‌کنم مادرم را از رنج نجات بده. خواهش می‌کنم به او کمک کن تا احساس آرامش قلبی داشته باشد. خواهش می‌کنم از رنج نجاتش بده و بگذار قلبش در آغوش پرمهر تو روز به روز التیام یابد.»
Forest ♂️
شاید متوجه شده باشید که سعی در نادیده گرفتن ترس‌هایتان معمولاً فایده‌ای ندارد. هر قدر سعی کنید، باز هم در مواقع فشار یا دلشکستگی دوباره آشکار می‌شوند
Forest ♂️
ترس می‌تواند بی‌خبر، زمام امور را به دست گیرد.
Forest ♂️
تنها مانعی که نمی‌گذارد شما کل وجود اصیلتان باشید، ترس است.
Forest ♂️

حجم

۱۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان