دانلود و خرید کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی کریس دلانی ترجمه محمدرضا ترابیان اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی اثر کریس دلانی

کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی

معرفی کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی

کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی نوشتهٔ کریس دلانی و حاصل گردآوری و ترجمهٔ محمدرضا ترابیان اصفهانی است. انتشارات امید آینده این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ کوچینگ به‌عنوان روشی برای تبدیل کلاس درس، خانواده و شرکت به یک تیم قدرتمند سخن گفته است.

درباره کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی

کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی عنوان‌هایی مانند «چرخ زندگی»، «درک احساسات»، «خاطرات روزانه»، «تغییر باورهایتان»، «تکنیک دایرهٔ عالی»، «حذف خودگویه‌های منفی» و «فهرست آرزوها» را در بر گرفته است. این کتاب درمورد کوچینگ است. کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است که منجربه سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. به زبان ساده می‌توان گفت کوچینگ فرایندی است که عملکرد و کارآیی فرد را بهبود می‌بخشد و بیشتر بر روی حال تمرکز دارد؛ تا اینکه بخواهد به گذشته یا آیندهٔ دور بپردازد.

آموزش کوچینگ مطابق استاندارد فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) از ۱۱ صلاحیت تشکیل شده است که در ۳ سطح کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری تعریف شده‌اند. این صلاحیت‌ها برای افراد گوناگون (از دانشجویان تا افراد حرفه‌ای و بازنشستگان) در مراحل مختلف زندگی کارآمد هستند؛ زیرا این صلاحیت‌ها منجربه افزایش آگاهی از خود، به‌دست‌آوردن اطلاعاتی درمورد ایجاد ارتباطی پایدار و داشتن گفت‌وگویی اثرگذار جهت کمک به دیگران و مسئولیت‌پذیری در امور مهم خواهند شد.

خواندن کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون کوچینگ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ابزارها و تکنیک های کوچینگ فردی و سازمانی

«ابتدا باید بر سر هدف و نتیجه آن به توافق برسید. هدف شما چیست؟ هدف را به شکل مشخص، سنجش‌پذیر و واقع‌بینانه تعیین کنید. باید به هدفتان ایمان داشته باشید، در راه رسیدن به آن ثابت‌قدم باشید و هدفی را انتخاب نکنید که با هدفی دیگر در تضاد باشد؛ وگرنه به آنی انگیزه خود را از دست خواهید داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۲۸,۵۰۰
۵۰%
تومان