دانلود و خرید کتاب بابا من به تو افتخار می کنم ثریا فلاحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابا من به تو افتخار می کنم اثر ثریا فلاحی

کتاب بابا من به تو افتخار می کنم

نویسنده:ثریا فلاحی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بابا من به تو افتخار می کنم

کتاب بابا من به تو افتخار می کنم نوشتهٔ ثریا فلاحی است. انتشارات نظری این داستان را برای کودکان و نوجوانان روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بابا من به تو افتخار می کنم

کتاب بابا من به تو افتخار می کنم، داستانی برای کودکان و نوجوانان است که یکی از مهم‌ترین مشکلات بچه‌های ایران را روایت می‌کند؛ احساس حقارت کودکان و نوجوانان نسبت به شغل پدرشان. نویسنده کوشیده است با این داستان، بچه‌ها را متوجه این مهم کند که هر شغلی محترم و برای جامعه لازم است. نویسنده می‌خواهد بچه‌ها را وادارد تا آگاهانه دررابطه‌با شغل پدرشان فکر کنند.

خواندن کتاب بابا من به تو افتخار می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بابا من به تو افتخار می کنم

«صبح شده بود مردم برای تشیع جنازه آمده بودند. بعد از مراسم به خانه برگشتند در راه همه رجب را یاد می‌کردند مرتضی می‌شنید که مردم می‌گفتند: «خدا امواتت را بیامرزه رجب، ببین یه روز رجب رفته چه غوغایی شده. خدا سایه‌اش را از ده ما کم نکنه. الهی که این بار به خانه خدا مشرف بشی، واقعاً مش رجب نعمتی برای ده ماست اگه مش رجب بود که جنازه روی زمین نمی‌ماند. دیشب واقعاً به خانواده‌اش سخت گذشت خدا بهشون صبر بده یکی دیگه می‌گفت: خوبه هنوز هوا سرد بود والاّ جنازه بو می‌گرفت خدا به رجب عمری طولانی بده و بچه‌هاشو برایش نگه داره واقعاً نعمتی برای ده ماست باید قدرش را بیشتر بدانیم.»

بعد از ناهار مرتضی رفت تا کمی به درس‌هایش برسد. موقع درس خواندن به فکر فرو رفت. به ماجراهای دیروز و حرف‌های خانم معلم فکر کرد. او حالا می‌توانست معنی حرف‌های خانم معلم را بهتر بفهمد. دیروز با چشم خودش دید که مردم چگونه درمانده شده بودند. آن‌ها هم الآن قدر رجب را بیشتر می‌دانند این ماجرا نه تنها به او بلکه به مردم نیز وجود چنین شغلی را یادآوری کرد. او با خودش گفت: «پدر من مرد درون اندیشی است او اصلاً نیازی به این کار نداشت ولی او با این فکر که گره‌ای از مشکل اصلی مردم را باز کند به این کار تن داد. او دیروز در ده نبود حالا مردم بیشتر قدر پدرم را دانستند. این را از حرف‌های امروزشان فهمیدم. از این به بعد من هم به او کمک می‌کنم تا او هم دیگر نگران ناراحتی من نباشد و بداند این من بودم که اشتباه می‌کردم. مردم هر چه می‌خواهند بگویند ما کار خودمان را می‌کنیم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۷۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان