دانلود و خرید کتاب چه کسی موفق است؟ سوسن حایری یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی موفق است؟ اثر سوسن حایری یزدی

کتاب چه کسی موفق است؟

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چه کسی موفق است؟

کتاب چه کسی موفق است؟ نوشتهٔ سوسن حایری یزدی است. انتشارات آرمان رشد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان نوشته شده و اقتباس از «هفت‌پیکر» نوشتهٔ نظامی است.

درباره کتاب چه کسی موفق است؟

کتاب چه کسی موفق است؟ که با تصویرسازی‌های سوسن حایری یزدی منتشر شده، اقتباسی از «هفت‌پیکرة نظامی گنجوی برای کودکان است. هفت‌پیکر یا بهرام‌نامه یا هفت‌گنبد، چهارمین منظومهٔ نظامی از نظر ترتیب زمانی و یکی از ۲ شاهکار او (با «خسرو و شیرین») از لحاظ کیفیت است. این دفتر را از جهت ساختار کلی و روال داستانی می‌توان به ۲ بخش متمایز تقسیم کرد. این اثر گنجینه‌ای است که مسائل گوناگونی را از اخترشناسی و نجوم گرفته تا اخلاق، فرهنگ و الهیات شامل می‌شود و عناصر مختلف اجتماعی و فرهنگی را از سال‌های پیش از متولدشدن شاعر تا دورهٔ خود او و در قالب داستان و به شکلی لایه‌لایه به تصویر می‌کشد.

این کتاب کهن را آمیزهٔ بی‌نظیری از رنگ و نقش دانسته‌اند که موازین حکمی را در کنار باورها، عقاید و جهان‌بینی به خواننده نشان می‌دهد. نظامی از رازورمزهای مختلفی برای ارائهٔ این مسائل استفاده می‌کند و این رموز شامل مواردی همچون اژدها و گنج، غاز و گنبد، دختر و عروس و بسیاری از دیگر موارد هستند که در عرفان و ادبیات از آن‌ها سخن به میان آمده است. این هنرمند ایرانی نه‌تنها از جهان‌بینی اعصار گذشته بهره می‌برد، خود نیز چیزی به آن می‌افزاید و آن را به‌شکل خلاقانه عرضه می‌کند. اکنون و در کتاب حاضر، کودکان نیز می‌توانند با چنین فضای سودمندی آشنا و همراه شوند.

خواندن کتاب چه کسی موفق است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب چه کسی موفق است؟

«بهرام و بقيه‌ی دوستان از قدرت گل‌بهار تعجب كردند و به فكر فرو رفتند. بهرام از او پرسيد: «چطور توانستی برمايه را بلند كنی؟»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان