دانلود و خرید کتاب سپاسگزاری جی. پی. واسوانی ترجمه فریبا طیب‌نما
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سپاسگزاری اثر جی. پی. واسوانی

کتاب سپاسگزاری

معرفی کتاب سپاسگزاری

«سپاسگزاری: توانمندی خلاق» نوشته جی. بی. واسووانی(-۱۹۱۸)، عارف و اندیشمند هندی است و در این کتاب شما را یاری می‌کند تا بر طرز تفکر منفی خود چیره شوید و قدر نعمت‌های زندگی را بدانید.

در روزگاری که جهان ما آماج یورش بی‌امان خشونت و بی‌عدالتی است، در هنگامه‌ای که فقر مادی و معنوی به‌تمام معنی در گوشه و کنار این کره خاکی بیداد می‌کند و گویا کشمکش و ناسازگاری، قانون روزگار ماست، شگفت‌انگیز نیست اگر گاه، خود را در اقیانوس بی‌کران تردید، تشویش و بلاتکلیفی سرگردان بیابیم.

کدامین راه نجات پیش روی ماست؟ هیچ چیز جز شکرگزاری به‌پیشگاه خداوند چاره‌ساز نیست. اگر در گستره این کره خاکی چیزی بتواند الهام‌بخش رابطه تعالی‌بخش ما با خداوند ـ یعنی آفریننده ما ـ باشد، این همان سپاس‌گزاری، سپاس‌گزاری خالصانه ما از راهنمای درونی خویش است. شکرگزاری معجزه می‌کند. قدرشناسی، پرتو نور الهی را بر ما می‌گستراند. سپاس‌گزاری، توان جسمی‌مان را می‌افزاید، نیروی زندگی را در ما بارور می‌سازد، بینش معنوی‌مان را گسترش می‌دهد و شادمانی درونی‌مان را دوچندان می‌سازد.

چگونه بذر شکرگزاری را در اعماق قلب‌های‌مان بکاریم؟ «واسووانی»، این حکیم خردمند با قلب مهربان و ضمیر درخشان خویش، نیروی سازنده سپاس‌گزاری را مطرح نموده و از این طریق ما را به‌راهی مطمئن، سرچشمه هنر شکرگزاری، رهنمون می‌سازد.

در برگ برگ این کتاب، استعداد خدادادی و بی‌نظیر «داداجی» در انتقال پیام جلوه‌گر می‌شود. به‌کارگیری استادانه‌ی داستان‌های شیرین و حکایت‌های تفکرانگیز با ایده‌هایی بی‌نظیر و روش‌هایی عملی، با بیان دلنشین آموزه‌ها و نکته‌ها خوانندگان را مسحور خویش می‌کند و طعم به‌یادماندنی شکرگزاری را به‌ما می‌چشاند، ما را از بند افسردگی، دلسردی و ناامیدی می‌رهاند تا بتوانیم به‌سوی هدف موعود به‌پیش رویم.

نظرات کاربران

hosein ans
۱۳۹۵/۰۹/۲۷

با سلام من چند تا نمونه کتاب رو خوندم باورم‌نمیشه که اینقدر کتاب الکترونیکی درست شده باشه . واقعا جای تشکر و خدا قوت داره امیدوارم بتونم حداقل چندتا

- بیشتر
vahid
۱۳۹۸/۰۱/۲۷

کتاب خوب و لطیفی است و زیبا به موضوع سپاسگزاری از خدا و دیگران و پرداخته است. این موضوعی است که خیلی از ماها یادمان می‌رود که قدردان دیگران و داشته هایمان باشیم

arezuuu
۱۳۹۸/۱۰/۰۴

بی نظیر .ممنون طاقچه جان 🥰🥰

Ali
۱۴۰۱/۰۸/۱۲

درود و سپاس از طاقچه بابت قرار دادن این کتاب در بی نهایت. دوستان و عزیزانم کتاب های داداجی رو با جون و دل بخونید. این استاد گرانقدر یکی از بهترین اساتید معنویه که چشم انداز تازه و جدیدی از

- بیشتر
Aram
۱۴۰۱/۰۶/۳۱

عالی

م س
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

خیلی عالی

رضا
۱۳۹۸/۱۰/۰۴

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان