دانلود و خرید کتاب فراشناخت‌ درمانی پیا کالسن ترجمه بهلول علائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراشناخت‌ درمانی اثر پیا کالسن

کتاب فراشناخت‌ درمانی

نویسنده:پیا کالسن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فراشناخت‌ درمانی

کتاب فراشناخت‌ درمانی نوشتهٔ پیا کالسن و ترجمهٔ بهلول علائی و مونا اعتمادی کیا است و نشر بوی کاغذ (بوکا) آن را منتشر کرده است. روشی نوین برای غلبه بر اندوه و افسردگی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب فراشناخت‌ درمانی

فراشناخت‌درمانی توسط آدریان ولز، روان‌شناس بریتانیایی و استاد دانشگاه منچستر، ابداع شد. این روش درمانی بر بیست و پنج سال تحقیق حول این پرسش متکی است که چرا برخی از افراد به بیماری‌های روانی، از جمله افسردگی، مبتلا می‌شوند اما برخی دیگر نه. زمانی که ولز دستورالعمل‌های درمانی خود را معرفی می‌کرد با ارائه مستندهایی نشان داد که غصه‌ها، حوادث غم‌بار، احساسات حزن‌آلود یا افکار منفی ما را افسرده نمی‌سازند بلکه چگونگی برخورد ما با افکارمان است که باعث افسردگی ماست. زمانی که ما به نشخوار فکری می‌پردازیم، و به عبارتی، در بحر افکار خود فرو می‌رویم و اجازه می‌دهیم که افکار هر روز ساعت‌ها در ذهنمان گردش کنند، بیشتر از زمان‌هایی که با بی‌اعتنایی به افکارمان نظاره می‌کنیم و آنها را رها می‌سازیم در معرض ابتلا به افسردگی قرار می‌گیریم.

به بیان ساده، فراشناخت‌درمانی به چگونگی تنظیم تفکر توسط فرد می‌پردازد. در اینجا، دشواری یا دلپذیر بودن زندگی دخیل نیست، بلکه، نکتۀ اصلی آن است که شخص یاد بگیرد از آن دسته الگوهای تفکر که موجب افسردگی می‌شوند دوری کند.

خواندن کتاب فراشناخت‌ درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۴۲,۵۰۰
تومان