دانلود و خرید کتاب آن سوی زندگی زینت ساربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن سوی زندگی اثر زینت ساربانی

کتاب آن سوی زندگی

معرفی کتاب آن سوی زندگی

کتاب آن سوی زندگی نوشتهٔ زینت ساربانی و فروغ طافی است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از درمان طلاق عاطفی با رویکرد شادکامی سخن گفته است.

درباره کتاب آن سوی زندگی

کتاب آن سوی زندگی با بیانی جامع، قواعد کلی یک زندگی زناشویی موفق را از منظر «رویکرد درمانی شادکامی فوردایس» بررسی کرده است و به‌موازات آن، با بررسی علل و عوامل طلاق عاطفی، به زوج‌ها در داشتن یک زندگی هدفمند و شاد و گذر از الگوهای نادرست رفتاری کمک می‌کند. کتاب حاضر ما را به‌سوی یک زندگی سرشار از شادی و خوشبختی راهنمایی می‌کند. این اثر در ابتدا تعریف کاملی از رویکرد درمانی شادکامی فوردایس به مخاطب ارائه کرده و پس از بررسی اهمیت و عوامل مؤثر بر شادکامی، موضوع را به‌سمت چالش‌های رابطه سوق داده است. در فصل‌های بعدی کتاب حاضر به ‌موضوعات مهمی از جمله مراحل طلاق عاطفی، ریشه‌ و عوامل مؤثر در آن، روابط جنسی زناشویی، افسردگی ناشی از طلاق عاطفی و و تأثیر شادکامی بر افسردگی ناشی از طلاق پرداخته شده است؛ سپس کتاب بحث خود را سمت «سازگاری و شادکامی» در رابطهٔ زناشویی برده و مخاطب را با موضوعات مختلفی مانند علت ناسازگاری زن و شوهرها، ویژگی‌های افراد رضایتمند از زندگی، شادکامی و روابط جنسی زناشویی، اختلالات و در نهایت تأثیر شادکامی بر روابط جنسی زناشویی آشنا می‌کند. این‌ها، تنها بخشی از فصل‌های متنوع کتاب آن‌ سوی زندگی هستند. نویسندگان در این صفحات و در کنار ده‌ها موضوع دیگر، گام‌به‌گام با مخاطب همراه می‌شوند تا به نسخه‌ای شفاف برای کمک به حل طلاق عاطفی دست یابند.

خواندن کتاب آن سوی زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آن سوی زندگی

«نظریه‌های شناختی اساساً بر افسردگی تمرکزیافته‌اند. در این نظریه‌ها، افسرده شدن ناشی از تفسیر منفی و مأیوس از رویدادهای زندگی شناخته می‌شود. یکی از پرنفوذ‌ترین این نظریه‌پردازان به نام، آرون بک افکار منفی مردمان افسرده را در سه‌طبقه قرار می‌دهد و آن‌ها را مثلث سه‌گانه‌ی شناخت می‌نامد: منفی اندیشی درباره خویش، درباره‌ی تجارب کنونی و درباره آینده، منفی اندیشی درباره‌ی خویش به‌صورت بی‌ارزشی و ناشایست دانستن خویشتن است. منفی اندیشی درباره‌ی آینده به‌صورت یأس و ناامیدی است: به خاطر ناشایستگی‌ها و نارساهایی که شخص در خود شناسایی می‌کند، تغییر و بهبود را نامیسر می‌داند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۸۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان