دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت مارک جی. بایی ترجمه بابک جوادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت اثر مارک جی. بایی

کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت

کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت نوشتهٔ مارک جی. بایی و ترجمهٔ بابک جوادی است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت

کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت معرفی جامعی از مشاوره‌ٔ مدیریت در چهار سطح مختلف شامل پدیده مشاوره‌ٔ مدیریت، صنعت مشاوره‌ٔ مدیریت، شرکت مشاوره‌ٔ مدیریت و پروژه مشاوره‌ٔ مدیریت ارائه می‌دهد تا دیگران به درک بهتری از مشاوره‌ٔ مدیریت دست یابند. 

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب مقدمه ای بر مشاوره مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نخست، دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که به دنبال مسیر شغلی‌ای به‌عنوان مشاور داخلی یا خارجی مدیریت هستند، از مخاطبین این کتاب هستند. دوم، این کتاب، برای افرادی که در سایر کسب‌وکارها فعالیت می‌کنند، اما خواهان تغییر شغل به مشاوره‌ٔ مدیریت هستند، مناسب است. سوم، این کتاب برای مدیران و کارکنان ارباب‌رجوعی که با مشاوران کار می‌کنند و بنابراین به درکی بهتر از مشاوره‌ٔ مدیریت نیاز دارند، جذاب است. چهارم، این کتاب می‌تواند برای تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مشاوره مدیریت و کسانی که به مشاوره‌ٔ مدیریت علاقه‌مند هستند و می‌خواهند به درک عمیق‌تری از مشاوره‌ٔ مدیریت برسند، مناسب باشد. درنهایت، رویکرد ساختاریافته برای حل مشکل که در این کتاب ارائه‌شده، برای افراد در خارج از صنعت مشاوره‌ٔ مدیریت نیز، ارزشمند است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲۰ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
تومان