دانلود و خرید کتاب شادی به زبان آدمیزاد ویلیام دویل جنتری ترجمه گلنوش فرهمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شادی به زبان آدمیزاد اثر ویلیام دویل جنتری

کتاب شادی به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب شادی به زبان آدمیزاد

کتاب الکترونیکی شادی به زبان آدمیزاد نوشتۀ ویلیام دویل جنتری و ترجمۀ گلنوش فرهمندی است و نشر هیرمند آن را منتشر کرده است. کتاب شادی به زبان آدمیزاد در تلاش است تا راهکارهایی برای شاد زیستن به خواننده ارائه دهد.

درباره کتاب شادی به زبان آدمیزاد

شادی‌بخش مهمی از زندگی است، همچون خشم، غم و ترس که با زندگی آغاز می‌شود. کدام مادری است که نتواند شادی را در چهرۀ نوزادش تشخیص دهد؟ همۀ انسان‌ها از یک استعداد عصبی غریزی بالقوه برای شادی برخوردارند، اما اینکه آیا این پتانسیل سرانجام به واقعیت بدل می‌شود یا نه بستگی به انتخاب ما برای روش زندگی دارد. به‌عبارت‌دیگر، شادی تصادفی و یا هدیه‎‌ای از جانب خداوند نیست، بلکه هدیه‌ای است که خود شما به خودتان می‌دهید. این کتاب راهنمای دوستانه و خوش‌بینانه راهکارهای اثبات‌شده‌ای را برای داشتن یک زندگی هدفمندتر، سالم‌تر و مؤثرتر و تبدیل‌شدن به فردی شادتر در اختیارتان می‌گذارد. مهم نیست شرایط فعلی زندگی‌تان چگونه است. در کتاب شادی به زبان آدمیزاد مفاهیم و راهکارهای مثبتی خواهید یافت که برای تغییر رفتارهای کلیدی کمکتان می‌کنند و عادت‌های خوبی را در شما تقویت می‌کنند که شادی‌ای را که به دنبال آن هستید به زندگی‌تان می‌آورند. بر موانع رایج دستیابی به شادی فایق آیید. توانایی‌ها و محسنات خودتان را شناسایی کنید. زندگی عاطفی و معنوی خود را ارتقا دهید. در روابطتان به شادی دست پیدا کنید. همیشه روزنۀ امیدی بیابید. شادی به زبان آدمیزاد در ۶ بخش و ۲۴ فصل تنظیم شده و مطالب بخش‌های مختلف آن به شرح زیر است: بخش اول: تعریف شادی. بخش دوم: خصوصیات شخصیتی‌ای که باعث شادی می‌شوند. بخش سوم: گام برداشتن به‌سوی شادی. بخش چهارم: رسیدن به تعادل. بخش پنجم: دستیابی به شادی در روابط کلیدی. بخش ششم: ده‌تایی‌ها.

خواندن کتاب شادی به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به موضوعات روان‌شناسی مخصوصاً روان‌شناسی فردی مناسب است.

بخشی از کتاب شادی به زبان آدمیزاد

«به نظر می‌رسد که به طور کلی سن، احتمال شاد بودن فرد را افزایش می‌دهد. اگر فکر می‌کنید که در این میان جوان‌ترها برتری دارند، سخت در اشتباهید. بدون شک اکثر جوان‌ها شاد هستند، اما تحقیق نشان می‌دهد که با افزایش سن، میل به تجربۀ شادی در افراد بسیار بیشتر است. در یک برآورد، ۳۸ درصد از پاسخ‌دهنده‌ها از ۶۸ تا ۷۷ سال، احساسات خود را «خیلی خوشحال» گزارش کردند، که این مقدار در مقایسه یا پاسخ‌دهنده‌های محدودۀ سنی بین ۱۸ تا ۲۷ تنها ۲۸ درصد بوده است.

همین برآورد نشان داد که افزایش سریع امتیازهای شادی، از ۴۵ سالگی شروع می‌شود و تا اواسط دهه‌ی هفتاد عمر ادامه دارد. (به همین نسبت احساسات منفی با بالا رفتن سن کاهش پیدا می‌کند.) ...» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان