دانلود و خرید کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات ساموئل گرینبرگ ترجمه مسعود گلپایگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات اثر ساموئل گرینبرگ

کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات

انتشارات:انتشارات نرسی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات

کتاب الکترونیکی برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات نوشتهٔ ساموئل گرینبرگ با ترجمهٔ مسعود گلپایگانی از انتشارات نرسی است. این کتاب دربارهٔ ناهنجاری‌های ستون فقرات، ورزش‌درمانی و تمرین برای رهایی از درد و بهبود بدن است.

درباره کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات

کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات، بیماری‌های مربوط به وضعیت ساختار استخوانی، کندرسیت، سردرد، بی‌حسی بازوها و پاها، درد مفاصل و مجموعه بیماری‌های مرتبط با ستون فقرات را مورد بررسی قرار می‌دهد. ستون فقرات به‌دلیل جایگاه و نقش ویژه‌ای که در ساختار بدن آدمی بر عهده دارد، پایه و اساس سلامت انسان است. این ناحیه از بدن در معرض آسیب‌های جدی و آسیب‌های شغلی قرار دارد. مشکلاتی که به‌دلایل ضعف عضلانی ناشی از بی‌حرکتی، تغییر درازمدت و فرسایشی ساختار استخوانی و بروز بیماری‌ها و ناتوانی‌های متفاوت استخوانی - عضلانی - عصبی است، می‌تواند قابلیت‌های حرکتی و کیفیت زندگی افراد را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار دهد و نوعی مرگ تدریجی را برای فرد فراهم کند. این کتاب شامل تمرین‌هایی برای پیشگیری و درمان ناهنجاری‌ها و بیماری‌های مجموعهٔ ستون فقرات است. تمرین‌های پیشنهادی کتاب حاضر، ساده است و به مکان و امکانات خاص نیاز ندارد. «تمرینات گرم‌کردن»، «مجموعه تمرینات برای اصلاح وضعیت بدن»، «تمرینات درمانی برای ستون فقرات فوقانی»، «تمرینات درمانی برای ستون فقرات میانی»، «تمرینات درمانی قسمت پایین ستون فقرات» و «تمرینات برای تمام قسمت‌های ستون فقرات» از فصل‌های این اثر هستند.

خواندن کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همه به‌ویژه سالمندان، زنان و کسانی که به اختلالات ستون فقرات مبتلا هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برنامه توانبخشی و ترمیم سلامت ستون فقرات

«اخیرا بیش از قبل می‌توان این عبارت را شنید که: ستون فقرات شفا می‌یابد. شما از بسیاری بیماری‌ها رها خواهید شد که در این مورد حقیقت زیادی وجود دارد. ستون فقرات چندین عملکرد دارد: حفاظت از نخاع که از ایجاد خسارت به اعصاب و عضلات و اندام‌های داخلی جلوگیری کند. یک پشتیبان برای بدن می‌باشد و از دستگاه عصبی عضلانی حمایت می‌کند. حرکات سر و گردن و اندام فوقانی و تحتانی را امکان پذیر می‌کند. بنابراین کوچکترین نقص در ستون فقرات می‌تواند بر همه ساختار بدن آدمی تأثیر گذار باشد و در ایجاد اختلال در عملکرد و ناهماهنگی فیزیکی و روانی همه ارگان‌های بدن تأثیر مستقیم بر جای بگذارد متأسفانه حقیقت دارد که با توجه به مطالعات انجام شده، تغییرات ناخواسته‌ای در ستون فقرات در نوجوانی رخ می‌دهد و در سن ۴۰- ۵۰ سالگی نیز تجدید می‌شود. ستون فقرات انسان از ۳۳ مهره تشکیل شده است که عبارتند از ۷ مهره گردنی، ۱۲ مهره پشتی، ۵ مهره کمری، ۵ مهره خاجی و یک استخوان خاجی و کوکسیس که اغلب از اتصال ۳ - ۴ مهره تشکیل می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان