دانلود و خرید کتاب تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی سوزان ناش ترجمه کیارش عباس زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی اثر سوزان ناش

کتاب تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی

معرفی کتاب تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی

کتاب «تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی» نوشتۀ سوزان ناش و ترجمۀ کیارش عباس زاده، سیدعلی اصغر طباطبایی و محبت رضوانی است و انتشارات ویان آن را منتشر کرده است. این کتاب به بررسی انواع تیم‌ها و استفاده از خلق‌وخوی و MBTI برای کسب بهترین نتایج می‌پردازد.

درباره کتاب تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی

بهره‌گیری از بهترین و متخصص‌ترین افراد همیشه بهترین نتیجه را به دنبال ندارد. کتاب تیم‌سازی و ارتقا عملکرد تیمی، موضوع ساخت تیم و انجام کارگروهی را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد چه چیزهایی مانع از بهره‌وری بالا و نتایج حداکثری می‌شود. این کتاب همچنین به معرفی نظریۀ خلق‌وخوی و تیپولوژی شخصیتی MBTI برای کسب بهترین نتایج می‌پردازد و به خوانندگان این فرصت را می‌دهد تا از این زاویه به ترجیحات شخصی و تمایلات انسان‌ها نگاه کنند و برای تیم سازی و راهبری افراد بتوانند هم به تخصص آن‌ها و هم به خصوصیات درونی و شخصیتی‌‌شان توجه کنند و براین‌اساس تصمیم بگیرند.

کتاب تیم‌سازی و ارتقا عملکرد تیمی با استفاده از خلق‌وخوی 4گانه؛ بینشی، تجربه‌گرا، ایده‌آلیست و وظیفه‌گرا به سازماندهی و هدایت تیم‌ها می‌پردازد. این کتاب بر اساس سال‌ها مطالعه، تحقیق و کار با تیم هایی که تلاش کرده‌اند تا در دنیای کسب‌وکار باقی بمانند و موفق شوند، نوشته شده است و راهنمایی‌ها، ‌ تکنیک‌ها، مفاهیم و استراتژی‌های موجود برای کار با تیم و کسب نتایج خوب و رضایت‌بخش را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

کتاب تیم‌سازی و ارتقا عملکرد تیمی در ۱۰ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: شناخت خلق‌وخوی»، «فصل دوم: شناخت وظایف»، «فصل سوم: شناخت تیپ‌های شخصیتی»، «فصل چهارم: شناخت ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری اعضای تیمتان»، «فصل پنجم: راهبردها»، «فصل ششم: وظایف و مسئولیت‌های شفاف»، «فصل هفتم: ارتباطات آزاد»، «فصل هشتم: پاسخ سریع»، «فصل نهم: رهبری مؤثر» و «فصل دهم: گام بعدی است؟»

خواندن کتاب تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران، علاقه‌مندان و فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تیم سازی و ارتقا عملکرد تیمی

«همۀ ما جهان را از دیدگاه مختلفی نگاه می‌کنیم و واقعیت را تحریف می‌کنیم تا آن را با تصویر ذهنی خود تطبیق دهیم. همۀ ما افرادی منحصربه‌فرد با پیچیدگی‌ها و طرز فکرهای خاص خودمان هستیم؛ اما چهار الگوی اساسی در شخصیت انسان به‌صورت بین فرهنگی و پیوسته شناخته شده است که نظریۀ خلق‌وخوی بر اساس این چهار الگوی اساسی پایه‌گذاری شده است. ازآنجایی‌که شخصیت انسان پیچیده و متغیر است خلق‌وخوی همان پایه و اساس ذاتی و درونی که شخصیت انسان در آن شکل‌گرفته است را آشکار می‌کند. در نظریۀ خلق‌وخوی، بعد از درک موضوع اصلی، نیازها و ارزش‌های اصلی خود می‌توانیم استعدادهای برگزیده، رویکردهای مشترک و جهان‌بینی‌های مرسوم را بررسی کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

قیمت:
۱۹۵,۰۰۰
۹۷,۵۰۰
۵۰%
تومان