دانلود و خرید کتاب بوی پول حامد غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بوی پول اثر حامد غلامی

کتاب بوی پول

معرفی کتاب بوی پول

کتاب بوی پول نوشتهٔ حامد غلامی و ویراستهٔ امیربهروز قاسمی است. انتشارات خیزران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بوی پول

کتاب بوی پول (تجربهٔ زندگی) برای جلوگیری از یک دور باطل نوشته شده است. در ابتدای این کتاب چند صفحه راجع به مفاهیم ثروت و افراد ثروتمند صحبت شده است و چنانچه از عنوان کتاب پیدا است، وارد موضوع اصلی شده و درمورد افرادی صحبت شده است که با بوی پول زنده‌اند؛ نه با خود پول! ماندن یا نماندن در رفاقت، زندگی مشترک و تعریف اخلاقیات، حرفه و شغل مطلوب، ارتباطات انسانی مؤثر، همه از نگاه آن‌ها به پولداری یا بی‌پولی شما بستگی دارد؛‌ البته اینکه پولدار از نظر آن‌ها کیست و چقدر پول معنای پولدار را در ذهنشان تداعی می‌کند، کاملاً متغیر است، اما ویژگی‌های بیشترشان یکسان است. در این کتاب از آن‌ها با عنوان افتخاری «اهالی پول» نام برده شده است. پیشنهاد شده است که این کتاب را به اهالی پول هدیه دهید تا به خودشناسی برسند و به قربانیان آن‌ها نیز هدیه دهید تا از تکرار یک تجربهٔ تلخ جلوگیری شود.

خواندن کتاب بوی پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد پول پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بوی پول

«روحیه مثبت و تفکر ثروتمند، در مواجه با چالش‌ها و موانعی که در مسیر ما قرار می‌گیرند، می‌توانند به ما کمک کنند تا به طرز قابل توجهی زندگی خود را بهبود بخشیم و به راهی پر از فرصت‌ها و موفقیت برسیم. در مورد تغییر نگرش‌ها و باورهای منفی به نگرش‌ها و باورهای مثبت به تناوب سخن گفته شده است. باورهای منفی می‌توانند موانعی برای رسیدن به ثروت و موفقیت در زندگی باشند، در حالی که باورهای مثبت و تفکر ثروتمند می‌توانند ما را به سمت ایجاد فرصت‌ها، خلاقیت و خوشبختی هدایت کنند. علاوه بر تغییر نگرش و باورها، توسعه مهارت‌های روانشناختی نیز نقشی مهم در تأثیر روحیه و تفکر ثروتمند در زندگی روزمره دارد.

مهارت‌هایی مانند مدیریت استرس، مثبت پنداری، تفکر سازنده، هدف‌گذاری موثر و استفاده از ابزارهای روانشناختی می‌توانند به ما کمک کنند تا با تمرکز بر آینده، برنامه‌ریزی کنیم و راهبردهای موثری برای رسیدن به ثروت و موفقیت در زندگی پیاده سازی کنیم.

ساختن عادت‌های مثبت نیز در تأثیر روحیه و تفکر ثروتمند بر زندگی روزمره مؤثر است. عادت‌هایی مانند پرداختن به خودآگاهی، مدیتیشن، تمرین قدرت تمرکز، مطالعه کتاب‌های مرتبط با توسعه شخصی و مالی و ایجاد یک برنامه روزانه برای پیشرفت در جهت رسیدن به هدف‌های مالی می‌توانند به ما در بهبود روحیه و تفکر ثروتمند کمک شایانی کنند.

زندگی روزانه ما، تا حد زیادی توسط افکار، اعتقادات و نگرش‌هایمان تعیین می‌شود. روحیه و تفکر ثروتمند، به ما کمک می‌کند تا با نگرش مثبت و سازنده به زندگی خود نگاه کنیم، به فرصت‌ها و امکانات در دسترس توجه کنیم و اقداماتی هوشمندانه برای بهبود وضعیت مالی خود انجام دهیم.

یکی از نقش‌های این روحیه، تأثیر مثبت آن بر روابط و ارتباطات اجتماعی ماست. زمانی که روحیه مثبت داشته باشیم و به تفکر ثروتمند متمرکز شویم، می‌توانیم ارتباطاتمان را با افراد دیگر بهبود دهیم و روابط موفقیت‌آمیزی برقرار کنیم.

روحیه ثروتمند، باعث می‌شود تا از فرصت‌های شغلی و تجاری بهره بیشتری ببریم و بهترین افراد را در شبکه ارتباطی خود جذب کرده و همچنین در بهبود وضعیت مالی و ایجاد فرصت‌های جدید نقش بسزایی ایفا می‌کند.

با رویکرد مثبت و خلاقانه به مسائل مالی، می‌توانیم راه‌حل‌های نوآورانه برای بهبود درآمد و کسب و کار خود پیدا کنیم. تفکر ثروتمند به ما امکان می‌دهد تا با هوشمندی و استراتژی، برنامه‌ریزی کنیم و تصمیم‌گیری‌های مناسبی را در راستای رسیدن به هدف‌های مالیمان انجام دهیم.»

نظرات کاربران

sindy mike
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

کتاب بسیار موضوع جذابی داشت، برگرفته از تجربه‌ی زیسته‌ی نگارنده است، واکاوی شخصیتی قشر خاصی را به خوبی انجام داده، نثر روان و دارای کشش کافی است.

کاربر 7341648
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

لذت بردم از خواندنش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان