دانلود و خرید کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا گری نورتفیلد ترجمه پژمان واسعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا اثر گری نورتفیلد

کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا

معرفی کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا

کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا را گری نورتفیلد نوشته و تصویرگری کرده و با ترجمۀ پژمان واسعی در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب، جلد دوم از مجموعۀ جولیوس گورخر است که در دسته‌بندی داستان‌های کودک و نوجوان قرار دارد. مجموعۀ جولیوس گورخر، با زبان طنز و تصاویر بامزه دربارۀ ماجراجویی‌های یک گورخر است.

درباره کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا

 در کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا قرار است با ماجراهای جدید گورخر داستان همراه شویم؛ اما پیش از آن شاید بد نباشد آنچه را گذشت مرور کنیم؛ مخصوصاً اگر هنوز نمی‌دانید جولیوس کیست. قهرمان این مجموعه داستان، یک گورخر است. البته او شبیه گورخرهای دیگر نیست. اگر جلد اول این مجموعه با عنوان جولیوس گورخر؛ درگیری با رومی‌ها را خوانده باشید حتماً با این گورخر قهرمان آشنایی دارید، اگرنه همین‌قدر بدانید که او از دریاچۀ بوگندو بدش می‌آید. آب دریاچه‌ای که محل زندگی‌شان بود پر از پشکل بود و حال او را به هم می‌زد. یک برادر به اسم بروتوس دارد که بی‌بخار و بی‌عرضه است. رابطۀ مخصوصی هم با شیرها دارد!

جولیوس حالا به روم آمده است و در دورۀ رومی‌ها زندگی می‌کند. او قهرمان محبوب مردم است و جوری در خیابان‌های شلوغ و بدبوی روم قدم می‌زند گویی که جولیوس سزار است. اگرچه خیابان‌های روم هم بوگندو هستند؛ اما یک فرق با دریاچه وجود دارد. در روم همه جولیوس را دوست دارند. او در آمفی‌تئاتر بزرگ روم توانسته بود بر همۀ گلادیاتورها پیروز شود و حالا شده است گلادیاتور سوپراستار. تمام روم از ماجرای جنگاوری او اطلاع دارد. جولیوس یک دوست ریزه‌میزه و رفیق شفیق به اسم کرنلیوس دارد که همیشه با هم هستند.

در داستان جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا، او قرار است در یک مسابقۀ سرنوشت‌ساز شرکت کند. امپراتور روم قول داده است اگر مسابقه را ببرد او و دوستانش را آزاد می‌کند. جولیوس این مسابقه را هم می‌برد. امپراتور باز هم برای آزادی یک شرط نهایی می‌گذارد. او باید با دوستانش به آخرین مأموریت بروند. این مأموریت در سرزمینی دور به نام بریتانیا است. آن‌ها باید قدرت امپراتور روم را به مردم آنجا یادآوری کنند. سفری که قرار است دردسرساز باشد؛ چون از آن‌ها چندان استقبال نمی‌شود، آب و هوای سرد و مرطوب بریتانیا هم مزید بر علت می‌شود. مهم‌تر اینکه مشخص می‌شود بریتانیایی‌ها نه‌تنها با رومی‌ها خوب نیستند بلکه از آن‌ها متنفر هستند. این حیوانات برای اینکه بتوانند از این حریفان وحشی و سرکش جان سالم به در ببرند نیاز به هوش و قدرت زیادی دارند. باید دید این گورخر بامزه و پرادعا موفق می‌شود یا نه.

 گری نورتفیلد، به‌خوبی تاریخ را با داستان ترکیب کرده و از آن، کتابی خنده‌دار و بامزه برای کودکان و نوجوانان درآورده است. تصاویر سیاه و سفید متعددی در سراسر کتاب وجود دارد که تصویرگری خود او هستند. این تصاویر به لذت داستان و بامزگی آن می‌افزایند و کمک می‌کنند تا آنچه در حال رخ دادن است مجسم شود.

خواندن کتاب جولیوس گورخر؛ پیش به سوی بریتانیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان