دانلود و خرید کتاب گلی که خوابیده بود سمیه سرداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گلی که خوابیده بود اثر سمیه سرداری

کتاب گلی که خوابیده بود

معرفی کتاب گلی که خوابیده بود

کتاب گلی که خوابیده بود نوشتهٔ سمیه سرداری است. انتشارات نوروزی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. کتاب گلی که خوابیده بود به کمک داستانی کوتاه، ساده و در عین حال آموزنده یکی از خصوصیات برخی از گیاهان را به فراگیران آموزش داده است.

درباره کتاب گلی که خوابیده بود

کتاب گلی که خوابیده بود به موضوعاتی درباره‌ٔ خلقت می‌پردازد و آن را در ضمن داستان‌های کوتاه و جذاب همراه با تکالیف مهارت محور و پاسخ به سؤالات در زمینهٔ آن می‌پردازد. 

درباره انتشارات نوروزی 

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب گلی که خوابیده بود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌ کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گلی که خوابیده بود

«در یک باغ پر از گل و درخت، حشرات زیادي زندگی می‌کردند. در این باغ، دو تا دوست خیلی خوب بودند که هر روز صبح بعد از خوردن صبحانه، از مادرشان اجازه می‌گرفتند و برای گردش در باغ ، به همه جا سر می زدند. از شهد گل ها می خوردند و از طعم و مزه ی گل ها برای هم تعریف می کردند . زنبور و کفشدوزک داستان ، همیشه شاد و سرحال بودند. گردش در باغ و خوردن خوراکی های خوشمزه بهترین تفریح این دو تا دوست بود»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۸۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان