دانلود و خرید کتاب رمزگشایی از عشق استفان داچ ترجمه لیلا خلج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رمزگشایی از عشق اثر استفان داچ

کتاب رمزگشایی از عشق

معرفی کتاب رمزگشایی از عشق

کتاب رمزگشایی از عشق (کدهای دریافت عشقی که سزاوار آن هستید توسط علم رمزگشایی شد) نوشتهٔ استفان داچ و ترجمهٔ لیلا خلج و آمنه جعفری خورشیدی است. انتشارات متخصصان این کتاب در حوزهٔ خانواده و ازدواج را منتشر کرده است.

درباره کتاب رمزگشایی از عشق

استفان داچ در کتاب رمزگشایی از عشق بیان کرده است که همه‌ٔ ما خواهان عشق هستیم و برای رشد و شکوفایی و بقایمان به عشق نیاز داریم، اما بااین‌وجود، انسان‌های بی‌شماری از ناتوانی خود برای برخورداری از عشق مأیوس و مستأصل شده‌اند. استفان داچ، مسیر واضح و روشنی برای ورود عشق بیشتر به زندگی‌ به خواننده نشان داده است. او بر این عقیده است که عشق یک عامل تغذیه‌کننده است و انسان‌ها همان‌قدر به عشق نیاز دارند که به آب‌، هوا و غذا. دلایل متعددی وجود دارد که انسان‌ها یکدیگر را از عشق محروم می‌کنند، اما اکثر آن‌ها می‌خواهند از تجربه‌ٔ درد و رنج دوری کنند. استفان داچ در این کتاب به خواننده می‌آموزد که عشق چیست، چگونه به ورای ترس‌هایش برود و چگونه آگاهانه عشق بلاشرط به دیگران را انتخاب کند. داشتن یک بینش دراین‌باره می‌تواند تابلوی راهنمای مسیر باشد. بسیاری از منتقدان، استفان داچ را به‌عنوان «پدر عشق» می‌شناسند و این اثر را کتابی ضروری برای همه در حیطهٔ ارتباط مبتنی بر عشق می‌دانند. عنوان پیشین این کتاب «می‌دانم که دوستم داری، می‌دانی که دوستت دارم» بوده است.

خواندن کتاب رمزگشایی از عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی دربارهٔ خانواده و ازدواج و علاقه‌مندان به آثار حوزهٔ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رمزگشایی از عشق

«چگونه می‌توانیم بینشی را طراحی کنیم که بتواند تغییرات و نوسانات مداوم در یک رابطه را در برگیرد؟

مبتدیان و کسانی که به‌تازگی وارد این حیطه شده‌اند، باید بر روی پارامترهایی تمرکز کنند که هرگز تغییر نخواهند کرد. چه شما و چه مخاطب ارتباط‌تان «همواره» نیاز خواهید داشت که درقبال فرد مقابلتان صادق بوده و رفتاری مبتنی بر عشق بلاشرط داشته باشید.

ضمن اینکه، هردوی شما «همواره» نیازمند توجه از طرف مخاطب ارتباط‌تان هستید؛ بنابراین بینش شما نیز باید انعکاس دهنده این موارد باشد. در طول زمان، هردوی شما در مسیر پرورش آگاهی، رفتارهای مهرآمیز و سرشار از عشق، مهارت‌های مکالمه و گفتگوی صحیح، پیشرفت و تکامل خواهید بود و به‌این‌ترتیب هردوی شما نقش فعالی در ایجاد شرایطی خواهید داشت که بتوانید همواره به‌درستی با مسائل و مواردی مواجه شویدکه رویشان توافق ندارید و قطعاً هم برایتان پیش خواهد آمد. اگر شما با کسی زندگی می‌کنید که عشق بلاشرط به شما نمی‌دهد و مکالمهٔ صحیح و مناسبی هم باهم ندارید، بدون شک هیچ جای دیگری در دنیا وجود نخواهد داشت که شما خواهان و طالب تجربه و حضور در آن باشید. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید تغییرات بزرگ را بپذیرید و مشکلات اصلی پیش‌آمده را با راه‌حل مناسب، به‌منظور استحکام هرچه بیشتر رابطه‌تان، مدیریت کنید.

در این قسمت سه لیست برای شروع کار شما ارائه شده است. پس از پر کردن آن‌ها، با کمک کلیدهای ارائه‌شده بینش‌تان را نسبت به صفات مخاطب ارتباط و نوع رابطه‌ای که دل‌تان می‌خواهد بنویسید. برای خلق و طراحی بینش‌تان زمان بگذارید و خوب فکر کنید و آن‌ها را مجدداً بازنگری کنید، سپس با مخاطب ارتباط‌تان زمانی را برای طراحی و خلق یک بینش مشترک برای رابطه‌تان تعیین کنید. در طراحی بینش‌تان دقت کنید که هر موردی را که هرکدام‌تان از طرف مقابل انتظار و نیاز دارد وارد کنید، حتی اگر هنوز برایتان در دسترس و موجود نباشد.

بینش‌ها در حکم مدارکی زنده و پویا هستند. همواره دربارهٔ بینش مربوط به رابطهٔ مشترک‌تان صحبت کرده و آن را، به‌ویژه در زمان‌های بحرانی و یا در نقطه‌های عطف رابطه‌تان، مرور و بازنگری کنید. همواره به خاطر داشته باشید که بینش شما بخشی از یک چرخهٔ بازخوردی بزرگ‌تر است. بینش شما باید انعکاس‌دهندهٔ آگاهی‌تان باشد. پس بدون شک بازنگری‌های جزئی تقریباً به‌طور مداوم در آن رخ می‌دهند، اما تلاشی توام با همکاری و همدلی باهم داشته باشید تا بتوانید بازنگری‌های عمیق‌تری در سطح بینش‌های کلیدی و فردی‌تان در جهت تغییرات مثبت بزرگ‌تر داشته باشید. در صورت مواجهه با شرایطی مثل بچه‌دار شدن، خرید خانه، جابه‌جایی، تغییرات شغلی و یا تغییرات مسیر حرفه‌تان، بازنشستگی و... حتماً بینش‌هایتان را به تناسب این تغییرات بزرگ به‌روزرسانی کنید. اجازه ندهید بینش اولیه‌تان در همان سطح مانده و خاک بخورد. مانند هرچیز زنده و پویای دیگری بینش مربوط به رابطهٔ شما هم نیازمند توجه و مراقبت و رسیدگی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۲۴۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان