دانلود و خرید کتاب متد زندگی سیلوا لورا سیلوا ترجمه سیستانا محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب متد زندگی سیلوا اثر لورا سیلوا

کتاب متد زندگی سیلوا

نویسنده:لورا سیلوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب متد زندگی سیلوا

کتاب متد زندگی سیلوا نوشتهٔ لورا سیلوا و ترجمهٔ سیستانا محمودی است. انتشارات طلایه این کتاب در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را منتشر کرده است.

درباره کتاب متد زندگی سیلوا

کتاب متد زندگی سیلوا روشی را معرفی کرده است که به‌وسیلهٔ آن می‌توانید با اختصاص تنها پنج دقیقه از وقتتان در روز، در حرفه و زندگی شخصیتان به سلامتی تمام‌وکمال و خوشبختی برسید و به همهٔ اهدافتان دست یابید. با «متد زندگی سیلوا» که گفته شده از لحاظ علمی و تجربی ثابت شده، برنامه‌ای کاملاً توانمند را در اختیار دارید تا طناب‌های پیچیده‌شده به دور ذهنتان را باز کنید. در متد سیلوا ما نوعی از مراقبهٔ فعال را که باعث ایجاد تغییر پایدار، عمیق و ملموس خواهد شد، یاد می‌گیریم. لورا سیلوا این کتاب را در هشت درس به رشتهٔ تحریر درآورده است.

خواندن کتاب متد زندگی سیلوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ موفقیت و خودیاری و روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب متد زندگی سیلوا

«اصطلاح ESP به معنای Extra-Sensorg Perception (ادراک یا فهم مافوق حسی) است و به برقراری ارتباط یا درک از طریق عواملی غیر از پنج حس نرمال اشاره می‌کند. یک بار ESP را به عنوان چیزی که جزو خرافات است رد کردند، اما وجود آن بارها و بارها توسط دانشمندان و محققان متعددی در دانشگاههای برتر جهان تایید شده است. ESP که آن را شهود هم می‌نامند، توانایی قابلیت مشترکی است که همهٔ ما آن را داریم. خیلی از افراد به سادگی آن را بهتر از دیگران استفاده کرده و به کار می‌گیرند. دانشمندی به نام دکتر B.Rhine J. در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰، اولین آزمایشات علمی را بر روی ESP در دانشگاه Duke انجام داد. دکتر راین از مردم می‌خواست تا تلاش کنند و حدس بزنند که هر یک از پنج ورق بازی که در فاصله دوری جلوی آنها چیده شده، کدام یک از ورقهای بازی است؟ احتمال حدس زدن صحیح یا ۲۰% است. اما دکتر راین دریافت که میزان خیلی بیشتر از این میزان است. در برخی از آزمایشها، شانس به نفع ESP در حدود ۲۲ بیلیون به ۱ بود. این ثابت می‌کرد که عاملی در این میان بود که به افراد اجازه می‌داد تا کارتهای چیده شده را کاملاً درست حدس بزنند و میزان حدس زدن صحیح افراد بسیار قابل توجه بود. این موضوع قانون احتمالات را نقض می‌کرد. هم چنین آزمایشات او نشان می‌داد که فاصله، فضا و زمان اثر قابل توجهی در میزان موفقیت این پدیده ندارد. یک فرد آموزش دیده چه زمانی که در فرانسه بود و چه زمانی که در اقیانوس اطلس بود خیلی راحت می‌توانست کارتی را که در ایالات متحده کشیده می‌شد را حدس بزند درست مثل زمانی که دقیقاً روبروی فردی که کارت را می‌کشید نشسته بود. علاوه براین فرد می‌توانست با همان میزان دقت، کارتی راکه قرار بود در سال آینده کشیده شود را نیز حدس بزند. آزمایشات دکتر راین مانند امواج شوک آوری به سراسر دانشگاههای دیگر ارسال شد و دانشمندان دیگر هم برای تأثیر آن دست به کار شدند. کتاب «ادراک فراحسی» دکتر راین، بعد از ۶۰ سال به عنوان درس پیش نیاز برای کلاس مقدماتی روانشناسی در دانشگاه هاروارد تدریس می‌شد. آزمایشات او در گوشه و کنار جهان حدود ۳۰۹ بار توسط ۵۰ هزار نفر در طی ۲ میلیون جلسه تکرار شد که بدون شک ثابت می‌کرد که واقعاً ESP وجود دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان