دانلود و خرید کتاب استراتژی های مدیریت دانش میلتیادیس د. لیتراس ترجمه امیرحسین امیرخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استراتژی های مدیریت دانش

کتاب الکترونیکی استراتژی های مدیریت دانش نوشتۀ میلتیادیس د. لیتراس و میر راس و رونالد مایر و امبجورن نائیو و ترجمۀ امیرحسین امیرخانی و برزو نادرلویی و مریم کرد جانباتلو است و انتشارات شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استراتژی های مدیریت دانش 

مدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته‌های علمی (به انگلیسی: Knowledge management - KM) به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز، در اختیار افرادی که نیازمند آن‌ها هستند، قرار گیرند تا آن‌ها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و مؤثرتر انجام دهند. مدیریت دانش، شامل یک سری استراتژی و راهکار برای شناسایی، ایجاد، نمایندگی، پخش و تطبیق بینش‌ها و تجارب در سازمان می‌باشد. مدیریت دانش فرایندی است که طی آن سازمان به تولید ثروت از دانش یا سرمایه فکری خود می‌پردازد. مدیریت دانش یعنی استفاده خلاق، مؤثر و کارآمد از کلیه دانش‌ها و اطلاعات در دسترس سازمان به نفع مشتری و در نتیجه به سود سازمان. مدیریت دانش استفاده از تجربه و دانش فردی و جمعی از طریق فرایند تولید دانش، تسهیم دانش و به‌کارگیری آن به کمک فناوری به منظور دستیابی به اهداف سازمان است. در تعریفی دیگر مدیریت دانش به عنوان جمع‌آوری، توزیع و استفاده کارا از منابع دانش تعریف شده‌است. مدیریت دانش به عنوان مجموعه‌ای از رویه‌ها، زیرساخت‌ها و ابزارها ی فنی و مدیریتی است که در جهت خلق، تسهیم و به‌کارگیری اطلاعات و دانش در درون و بیرون سازمان‌ها طراحی شده‌اند. مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا، مدیریت دانش را فرایند گسترده کسب، سازماندهی، انتقال و استفاده از اطلاعات در سازمان می‌داند. تعاریفی که سایر نظریه پردازان از مدیریت دانش ارائه می‌نمایند ما را در شناخت هر چه بیشتر آن یاری می‌رساند.

این کتاب مدیریت دانش را به‌عنوان یک پدیده فنی اجتماعی پیچیده تشخیص می‌دهد که ساختارهای زیربنایی آن از قبیل شخص، تیم و سازمان نیاز به حمایت و پشتیبانی از کاربردهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) دارد. این نه تنها به‌خاطر پیچیدگی این پدیده می‌باشد بلکه بخاطر ماهیت مفهومی دانش است.

خواندن کتاب استراتژی های مدیریت دانش را به چه کسانی توصیه می‌کنیم

این کتاب به مدیران سازمان‌ها و افراد علاقه‌مند به مدیریت پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب استراتژی های مدیریت دانش

«هنگام درگیری با مدیریت دانش، تلاش برای کمال واقعا بی معنی است. نه تنها به دلیل سرعت زیاد تکنولوژی های مدیریت دانش را پشتیبانی می کنند، بلکه بیشتر به علت جنبه های بسیار مختلف دامنه ها. بعلاوه، زمانی که شما در حال تلاش برای پژوهش درباره دیدگاه های جدید درباره مدیریت دانش هستید، مانند شبکه های اجتماعی و سمنتیک ها، ماموریت از این هم پیچیده تر میشود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۲۲۰,۰۰۰
تومان