دانلود و خرید کتاب خانواده بزیک محمدمهدی میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانواده بزیک اثر محمدمهدی میرزایی

کتاب خانواده بزیک

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خانواده بزیک

کتاب خانواده بزیک به‌قلم محمدمهدی میرزایی را انتشارات مهراب منتشر کرده است. این کتاب داستان ماجراجویی چند پسر نوجوان و کنجکاوی آن‌ها در مورد خانه‌ای متروکه و رازآلود را روایت می‌کند. 

درباره کتاب خانواده بزیک

کارن، شخصیت اصلی داستان، پسری نوجوان است که مدرسه برایش محیط کسل‌کننده‌ای است. اما به لطف دوستانی که دارد، راحت‌تر با محیط مدرسه کنار می‌آید. روزی یکی از دوستانش، اشکان، او را از وجود خانه‌ای رازآلود که متعلق به خانوادهٔ بزیک بوده است، مطلع می‌کند و کنجکاوی او را برمی‌انگیزد. واقعاً در آن خانه چه خبر است؟ آیا اشکان و کارن از راز سربه‌مهر آن خانه آگاه می‌شوند؟ داستان خانواده بزیک به‌قلم محمدمهدی میرزایی را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب خانواده بزیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و ماجراجویانه از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب خانواده بزیک

«ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه بود. خدایا بیست دقیقه دیر راه افتادم. تا برم خونه دیر میشه. البته مدرسه دو تا کوچه بالاتر از خون‌مونه. این خیلی خوبه نه مثل اشکان از اون طرف شهر بیام مدرسه و بابام رو زابه‌راه و به دردسر بندازم. در خونه رو زدم رفتم تو. حرفای روزمره مامانا بعد دیر اومدن بچه هاشون چی شده دیر اومدی؟ بهونه آوردم که معلم درس می‌داد مامان دیگه چیزی نگفت. حرفای اشکان ذهنم رو مشغول کرده بود. بعد از ناهار، اونم چه ناهاری باب میل خودم دلمهٔ برگ انگور و خیلی هم عالیه مامانم یه آشپز حرفه‌ایه. رفتم توی اتاقم وا‌ فای رو روشن کردم توی اینترنت در مورد خونواده بزیک و خونه‌شون که اشکان گفته بود تحقیق کردم. در اولین مطلبی که خوندم موردای بسیار عجیبی دیدم. این خونواده از شهری به نام گیومری ارمنستان به ایران اومده بودن. خونواده‌شون شامل پنج نفر بوده، اسم پدر خونواده کارو، مادر میلا و دو پسر به اسمای آنوش و آرتوش داشتن با یه دختر به اسم لیدا. خیلی عجیب بود تصاویر تموم اعضای خونواده توی مطالب دیده می‌شد ولی عکس دختر خونواده لیدا اصلاً معلوم نبود و عکسی هم از لیدا وجود نداشت. تنها این سایت نبود توی تموم سایتا رو گشتم ولی هیچ عکسی از این دختر پیدا نکردم داستان این خونواده از این قراره که لیدا دست به قتل مادر پدر و برادراش میزنه و بعدشم خونه رو آتیش میزنه خودشم توی آتیش سوزی می‌میره. البته می‌شه گفت خودکشی کرده و بعد از سوختگی هم صورتش کلاً از بین رفته به همین علت هیچ تصویری از اون در دست نیست.»

نظرات کاربران

جهاد
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

کتاب داستانش عالیه ولی یکم کوتاهه ولی درکل داستانش جذابه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۲۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۹,۶۰۰
تومان