دانلود و خرید کتاب روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش حمیدرضا عریضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش اثر حمیدرضا عریضی

کتاب روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش

معرفی کتاب روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش

کتاب روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش نوشتهٔ حمیدرضا عریضی و هاجر براتی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشتهٔ روان‌شناسی این دانشگاه است.

درباره کتاب روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش

کتاب روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش برای تدریس در دورۀ ارشد و دکتری برای رشتۀ روانشناسی صنعتی - سازمانی، تحول سازمانی و نیز برای دانشجویان ارشد و دکتری در رشتۀ مدیریت که به ابعاد روانشناسی تحول سازمانی علاقه‌مند هستند، توصیه می‌شود و اساتید می‌توانند این کتاب را برای دوره‌ای دوواحدی در ارشد انتخاب کنند. بخش‌هایی از آن، به ویژه بخش‌های مربوط به جمعیت‌شناسی سازمان، برای تدریس در دورۀ دکتری نیز توصیه می‌شود. به علاوه، این کتاب برای کلیۀ مشاوران تحول سازمانی و دست‌اندرکاران سازمانی که مایل هستند برنامۀ تحول را با موفقیت در سازمان خود اجرا کنند، راهگشاست. از آن‌جایی که جنبه‌های روان‌شناختی تغییر و تحول سازمانی عاملی بسیار مهم و غیرقابل‌انکار در موفقیت این برنامه‌هاست، مباحث این کتاب اطلاعاتی مناسب را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

درباره انتشارات دانشگاه اصفهان

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار کرده است؛ ولی فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمدهٔ انتشارات دانشگاه اصفهان در حوزهٔ کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه و نشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود. نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است. در حوزهٔ نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبهٔ چهارم تعداد نشریات علمی‌پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر، بیش از ۴۰ نشریهٔ فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی روان شناسی تحول سازمانی نظریه و پژوهش یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفادهٔ دانشجویان و پژوهشگران است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
تومان